Mensen maken wel eend foutjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:29 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ja ik blijf bezigwordt ik ineens getrashed !
Het was ook maar een grapjequote:
Hoe was je weekendje weg?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:04 schreef Sok41 het volgende:
Mogguh.. i'm back !
Ik had de multimeter er niet tussen staan, als ik zo wakker was geweest had ik ook geen schok gehad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:01 schreef Goover het volgende:
[..]
100 volt hoeft geen pijn te doen, hoeveel amp?![]()
Lekker veiligquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:05 schreef MichielPH het volgende:
Ja, collega laat een voeding flikkeren, dus ik mocht eens kijken of het te repareren viel.
Ik was totaal niet wakker, ik pakte zonder na te denken een schroevendraaier en draaide er wat schroeven uit. Na 3 schroeven bedacht ik me dat het wel prettig zou zijn als ik de stekker eruit zou trekken, dus dat gedaan![]()
Toen ik het ding open had gekregen pakte ik een condensator (soort minibatterijtje) vast en die ontlaadde zich in even door mij.. Pats!
Ik ben wel weer fris en wakker!
condensator van een voedingquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik had de multimeter er niet tussen staan, als ik zo wakker was geweest had ik ook geen schok gehad.![]()
Maar het was wel een condensator van een voeding, geen simpel ontkoppelcondensatortje. 1 mF lees ik..
Die ontkoppel dingen kunnen soms nog flink groot zijn. Een condensator van een flitser in je fototoestel aanraken is ook geen goed ideequote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik had de multimeter er niet tussen staan, als ik zo wakker was geweest had ik ook geen schok gehad.![]()
Maar het was wel een condensator van een voeding, geen simpel ontkoppelcondensatortje. 1 mF lees ik..
TerugVindPostquote:
Als ik zou weten waar dat ding zou zittenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Die ontkoppel dingen kunnen soms nog flink groot zijn. Een condensator van een flitser in je fototoestel aanraken is ook geen goed idee
quote:
Is dat al diegene waar je toen een date mee had?quote:
www.koffiemanager.nl/koffie ?quote:
nee, ik ben geen koffiehaal / kopieer / sjouw slaaf stagiaire gelukkigquote:
Damzkieee is dat hierquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:41 schreef Sant het volgende:
[..]
nee, ik ben geen koffiehaal / kopieer / sjouw slaaf stagiaire gelukkig
maar kmoet vandaag druk aan t werk en ben nog niet wakker
halloquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:50 schreef Lunar het volgende:
Gister kwam ik het kantoor van de baas binnen. Hier waren de 3 hoogst geplaatste personen bezig met een bespreking over de werkverdeling, omdat mijn stagebegeleider over een aantal werken zal vertrekken. Meteen vroeg één van hun of ik eventueel het werk van mijn stagebegeleider kon overnemen. Ik leg alles netjes uit waarna de directeuren naar elkaar knikken. "Je hoort het nog wel" was het laatste wat ze zeiden.
Ah jij groet altijd alleen de vrouwen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hallo
[..]
goedemorgen mensen, ik was er ook weervandaag weer verder aan het werk
hopen dat het wat wordtquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:50 schreef Lunar het volgende:
Gister kwam ik het kantoor van de baas binnen. Hier waren de 3 hoogst geplaatste personen bezig met een bespreking over de werkverdeling, omdat mijn stagebegeleider over een aantal werken zal vertrekken. Meteen vroeg één van hun of ik eventueel het werk van mijn stagebegeleider kon overnemen. Ik leg alles netjes uit waarna de directeuren naar elkaar knikken. "Je hoort het nog wel" was het laatste wat ze zeiden.
Dan moet je wel het zelfde salaris vragen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:50 schreef Lunar het volgende:
Ik dacht het zelfdequote:Op dinsdag 17 april 2007 09:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah jij groet altijd alleen de vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |