Mooiquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, een nieuwe
Ja, fles, die is afgestoft
Een vers broodje. Jummie.quote:
Foto's?quote:
het stortregent, dus ik ga niet wegquote:
Ahhuh, ik doe dat altijd met fototoestellen. Foto's maken.quote:
Jammer dat die Oosterse mannen zo klein zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
het stortregent, dus ik ga niet weg
Ik ga deze of volgende week eens foto's maken in de stad of op het universiteitsterrein hier vlakbij. Dat moet wel wat worden.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het stortregent, dus ik ga niet weg
Ik ga deze of volgende week eens foto's maken in de stad of op het universiteitsterrein hier vlakbij. Dat moet wel wat worden.
nee, daar hoef ik dan ook geen foto's van inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jammer dat die Oosterse mannen zo klein zijn. Niet foto-waardig.
Dat vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, daar hoef ik dan ook geen foto's van inderdaad
ja, dat probeer ik inderdaad ook ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh, ik doe dat altijd met fototoestellen. Foto's maken.
Ooh das een halfuurtje rijdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier niet
haar mijn hier is volgens mij 15.000 km verderop
IOndah loopt heel de tijd op te scheppen dat hij gewoon omkomt tussen de gloeiend lekkere wijven, maar als ik zeg "laat eens wat zien dan" heeftie telkens weer een ander zeiksmoesjequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat onorigineelquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet meer?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier niet
haar mijn hier is volgens mij 15.000 km verderop
Ga naar hem toe en ervaar de vrouwen daar zelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
IOndah loopt heel de tijd op te scheppen dat hij gewoon omkomt tussen de gloeiend lekkere wijven, maar als ik zeg "laat eens wat zien dan" heeftie telkens weer een ander zeiksmoesje
Ik zou niet weten wat ik er anders mee moet doen. Behalve bellen en sms'en.quote:
Puick planquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga naar hem toe en ervaar de vrouwen daar zelf.
komt allemaal wel goed hoor fles.. binnenkortquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IOndah loopt heel de tijd op te scheppen dat hij gewoon omkomt tussen de gloeiend lekkere wijven, maar als ik zeg "laat eens wat zien dan" heeftie telkens weer een ander zeiksmoesje
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik er anders mee moet doen. Behalve bellen en sms'en.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik er anders mee moet doen. Behalve bellen en sms'en.
Ik vind het wel makkelijk bij concerten endezulks.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
mijn telefoon maakt trouwens geen foto's gelukkig.. dat soort onzin hoef ik niet.
Nee joh, ben je gekquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef marcb1974 het volgende:je hebt het dus niet eens over een fototoestel
ja, dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk bij concerten endezulks.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek. Die moet ik nog steeds een keer kopen voor op vakantie.
quote:
Slapen in een oversized t-shirt is teh pwn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef es70 het volgende:
Waarom dragen (kennelijk veel) mensen pyama's of nachtjaponnen.
En hallo.
Er zijn geen draden die verbroken kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat het wireless in zulk slecht weer nog altijd gewoon werkt blijft me toch verbazen.
Waarom vraag je ze het niet dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef es70 het volgende:
En hallo.
maar wel masten die om kunnen waaien of waar de bliksem genadeloos kan in slaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zijn geen draden die verbroken kunnen worden.
ik heb zoeen hekel aan concertenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk bij concerten endezulks.
Bliksemquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar wel masten die om kunnen waaien of waar de bliksem genadeloos kan in slaan.
Ohja, goed punt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
maar wel masten die om kunnen waaien of waar de bliksem genadeloos kan in slaan.
De hele dag?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb zoeen hekel aan concerten
de hele dag op 20 vierkantse centimeter staan voor een uurtsje show
hey esquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef es70 het volgende:
En hallo.
Ik vind het niks om in bed iets aan te hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Slapen in een oversized t-shirt is teh pwn.
ja, het valt nu wel mee, nog maar enkele vage tekenen gezien. Het regent ook veel te hard om de bliksem daadwerkelijk te zien, behalve als ie hier in slaat natuurlijk.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:15 schreef es70 het volgende:
Waarom heb jij daar wel lekker weer en wij hier nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, het valt nu wel mee, nog maar enkele vage tekenen gezien. Het regent ook veel te hard om de bliksem daadwerkelijk te zien, behalve als ie hier in slaat natuurlijk.
Zoietsquote:
Halloquote:
Hm, tot aan de enkels is zo 1900quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:18 schreef es70 het volgende:
Zoiets.
Zeg mevrouw, het valt me op dat u een nachtjapon aan de roop heeft hangen, waarom is dat?
Ik wist niet eens dat er nog nachtjaponnen tot je enkels bestonden...
Zoiets jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoiets.
Zeg mevrouw, het valt me op dat u een nachtjapon aan de roop heeft hangen, waarom is dat?
Ik wist niet eens dat er nog nachtjaponnen tot je enkels bestonden...
Achja, je moet er wat voor over hebben.quote:
geen idee, schijnt iets met het klimaat hier te maken te hebben of zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom heb jij daar wel lekker weer en wij hier niet
Ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
geen idee, schijnt iets met het klimaat hier te maken te hebben of zo.
Stuur eens een beetje hierheen danquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, schijnt iets met het klimaat hier te maken te hebben of zo.
Precies... Bij een sexy negligé (veel kant, lange split, dat werk) kan ik me nog wel iets voorstellen (niet dat ik het zal dragenquote:
Ach, zolang ik gewoon moet werken mag 't zulks weer zijn zoals vandaag. Zaterdag en zondag mag het weer lekkerder zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuur eens een beetje hierheen dan
Dat klimaatding werkt toch niet goed
Eensch. Laat het maar lekker regenen/onweren etcetera. Dan doe ik misschien ook nog eens iets nuttigs hier.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, zolang ik gewoon moet werken mag 't zulks weer zijn zoals vandaag. Zaterdag en zondag mag het weer lekkerder zijn.
Idd, komend weekend topische regenval met zware onweer en superharde windquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, zolang ik gewoon moet werken mag 't zulks weer zijn zoals vandaag. Zaterdag en zondag mag het weer lekkerder zijn.
waar kan ik het naartoe sturen? Je krijgt er een gratis overstroming bij trouwensquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuur eens een beetje hierheen dan
Dat klimaatding werkt toch niet goed
Nederlandquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar kan ik het naartoe sturen? Je krijgt er een gratis overstroming bij trouwens
Ja inderdaad. Alweer een goed punt. Je bent goed bezig Indie!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, zou zo maar kunnen he..
Die wind heb ik hier gelukkig ook niet, want dan kan ik morgen niet meer fatsoenlijk weg hier.. da liggen de palmbomen in de weg en zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, komend weekend topische regenval met zware onweer en superharde wind![]()
Neequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, komend weekend topische regenval met zware onweer en superharde wind![]()
Dan loop ik het risico dat ik antwoorden krijg die ik liever niet had willen horenquote:
Zuid Nederland.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
da's wel erg algemeen hoor.
Bijzonder sociaal van jequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eensch. Laat het maar lekker regenen/onweren etcetera.
Oh, nou schrap de regen dan maarquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:29 schreef es70 het volgende:
Bijzonder sociaal van je. Koeler, bewolkter, okay... Maar waarom meteen regen en onweer, er zijn mensen die buiten hun werk doen
.
Och, ik dacht dat een belegering van het postkantoor en het betalen van een godsvermogen wel genoeg wasquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Achja, je moet er wat voor over hebben.
Ik heb ook liever geen onweer als ik buiten loop, doe dat maar na een uur of 1 ofzo, dan ben ik helemaal tevredenquote:
Een weg met hindernissenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die wind heb ik hier gelukkig ook niet, want dan kan ik morgen niet meer fatsoenlijk weg hier.. da liggen de palmbomen in de weg en zo.
Het hangt er wel een beetje van af waar je naar toe gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Och, ik dacht dat een belegering van het postkantoor en het betalen van een godsvermogen wel genoeg was
Concerten
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee.
Zonnetje, droog en rond de 23 graden.
Ben jij al naar veel grote concerten geweest?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het hangt er wel een beetje van af waar je naar toe gaat.
Daarom, iedereen moet meegenieten. Leg de kern maar rond Rotterdamquote:
ik zit vol met goede puntenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Alweer een goed punt. Je bent goed bezig Indie!
Uhm, wat versta jij onder groot?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben jij al naar veel grote concerten geweest?
Ik hoef geen tropische stormenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, iedereen moet meegenieten. Leg de kern maar rond Rotterdam
nou, dat lijkt me een mooie plek voor een lekkere overstroming.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, iedereen moet meegenieten. Leg de kern maar rond Rotterdam
Ik ben naar 3 grote concerten geweest:quote:
jah, zit ik niet echt op te wachten.. hoewel ze vaak wel snel zijn met opruimen hier.. hier wachten ze niet op de gemeente, politie of brandweer (die komen toch niet), de burgers doen het zelf.quote:
SPICE GIRLS?!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben naar 3 grote concerten geweest:
Prince in Ahoy' (1991)
U2 in het Goffertpark (1993)
en de Spice Girls in de Gelredome (1998) ()
Dat versta ik onder groot
ja, dank jequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:36 schreef Diovarus het volgende:
Middag allendie er bij zijn gekomen of opnieuw begroet willen worden.
Eten was heerlijk
Daaromquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat lijkt me een mooie plek voor een lekkere overstroming.
eeeh.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
SPICE GIRLS?!!!Ik doe serieus moeite om niet in lachen uit te barsten achter m'n pc. Sorry Flesh
Maar ik eh:
The Offspring in HMH
4x Bloodhound Gang (013, Effenaar, Tivoli, Patronaat)
Deftones (013)
Ehm.. en wat van die kleine bandjes in de Mezz, maar de Mezz is niet zo groot en populair in Breda.
Zoveel nogquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prince in Ahoy' (1991)
Hallo! Doei! Euh..quote:
Ze strooien daar zeker ook geen vrachtwagens met konijnen over de wegquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, zit ik niet echt op te wachten.. hoewel ze vaak wel snel zijn met opruimen hier.. hier wachten ze niet op de gemeente, politie of brandweer (die komen toch niet), de burgers doen het zelf.
Da's niet liefquote:
Toch nog 3, ik ben nog maar naar 1tje geweest.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prince in Ahoy' (1991)
Ik las van de week iets dat de huidige verwarming van de aarde de voorloper is van een ijstijd. En die zou er op zeer korte termijn kunnen zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, met al die klimaatveranderingen
Ikke ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch nog 3, ik ben nog maar naar 1tje geweest.
Het word er alleen maar beter vanquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, met al die klimaatveranderingen
En wat wordt dan verstaan onder korte termijn? Volgende week?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik las van de week iets dat de huidige verwarming van de aarde de voorloper is van een ijstijd. En die zou er op zeer korte termijn kunnen zijn
morgenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En wat wordt dan verstaan onder korte termijn? Volgende week?
Binnen een jaar of 5quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En wat wordt dan verstaan onder korte termijn? Volgende week?
Hm, bah.quote:
Niets mis mee, ookal moet ik toegeven dat als ik had geweten dat die tribune zo zou bewegenquote:
nou, dan zit ik hier voorlopig wel goed in de tropen. Als het hier wat kouder wordt is het voor mij niet direct een groot probleemquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik las van de week iets dat de huidige verwarming van de aarde de voorloper is van een ijstijd. En die zou er op zeer korte termijn kunnen zijn
Het balkon bewoog ook een beetje bij Deftonesquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
Niets mis mee, ookal moet ik toegeven dat als ik had geweten dat die tribune zo zou bewegen
ik waarschijnlijk was thuisgebleven.
Andere wetenschappers zeggen weer iets anders hequote:
Dire Straits in de Kuip, en jij?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke?
Oja en ik wil geen ijstijd, ik wil zon.
Ik zie wel hoe het loopt met de wereld en het klimaatquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
Andere wetenschappers zeggen weer iets anders he
Alleen welke te geloven is
Topic hier ergens. Maar had het ook al eerder gehoord. Heeft te maken met het wegvallen van de warme golfstroom door de opwarming.quote:
jukkie.. dat lijkt me inderdaad ook niets neequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niets mis mee, ookal moet ik toegeven dat als ik had geweten dat die tribune zo zou bewegen
ik waarschijnlijk was thuisgebleven.
dat fenomeen ken ik wel ja, maar 5 jaar is wel supersnelquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Topic hier ergens. Maar had het ook al eerder gehoord. Heeft te maken met het wegvallen van de warme golfstroom door de opwarming.
Daar of WFLquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat fenomeen ken ik wel ja, maar 5 jaar is wel supersnelik zal eens kijken in DE, daar staat vast wel iets.
Das toch de bedoeling.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het balkon bewoog ook een beetje bij Deftones. Creapy.
Ik stond zelf op het balkonquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:03 schreef Diovarus het volgende:
Das toch de bedoeling.
Das alleen maar leuk.
Krijg je ook nog een atracttie erbij kadeau
Aaah je kan misschien in het ergste geval dood gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik stond zelf op het balkonik zie mezelf niet graag neerstorten.
Beetje? Ik was blij dat ik op de hoek zat en vlak bij de uitgang, dacht echt dat het ding het niet zou houden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het balkon bewoog ook een beetje bij Deftones. Creapy.
Robbie Williams, Arena. Best gaaf hoor, maar denk dat ik het leuker had gevondenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dire Straits in de Kuip, en jij?
Een ijsje in de zon is heerlijk ja, en daar moet je tijd voor maken
Precies, dat was het idee idd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:44 schreef Diovarus het volgende:
SPICE GIRLS!!!! waren toen heel lekker hoor.
Goeie keuze geweest flash![]()
Is dat wel het ergste geval? Verder moeten als een 3/4 kasplantje, zodat je het nog net zelf weet dat je helemaal niets meer kan lijkt mij iig ergerquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:07 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Aaah je kan misschien in het ergste geval dood gaan.
Je was ook bij Deftones?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
Beetje? Ik was blij dat ik op de hoek zat en vlak bij de uitgang, dacht echt dat het ding het niet zou houden.brrr
nou ja, levenslang in een rolstoel of zo is ook niet alles.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:07 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, eng man.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik stond zelf op het balkonik zie mezelf niet graag neerstorten.
Ik ook, toen ik 14 of 15 was ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch nog 3, ik ben nog maar naar 1tje geweest.
Stadionramp / onlusten / massahysterie, Rampje cat. 2gquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:07 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Robbie Williams kan ook wel een goede show geven ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje? Ik was blij dat ik op de hoek zat en vlak bij de uitgang, dacht echt dat het ding het niet zou houden.brrr
[..]
Robbie Williams, Arena. Best gaaf hoor, maar denk dat ik het leuker had gevonden
als dat ding niet wiebelde.
Ijsje? Wat dacht je van sorbet.
Dat lijkt mij ook erger dan doodgaan inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat wel het ergste geval? Verder moeten als een 3/4 kasplantje, zodat je het nog net zelf weet dat je helemaal niets meer kan lijkt mij iig erger
das zonde van je geld geweest danquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, dat was het idee idd.
Maar toen de show begon gingen er ineens een paar duizend van die keutels van 11 bij papa op de nek, en konden we mooi naar het dak van de Gelredome kijken
Erg tof allemaal.
Wha, maar je leeft dan toch nogquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat wel het ergste geval? Verder moeten als een 3/4 kasplantje, zodat je het nog net zelf weet dat je helemaal niets meer kan lijkt mij iig erger
Die kan er wat van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Robbie Williams kan ook wel een goede show geven ja.
10 bolletjes he
Ik ging met mijn grote zus (die ook betaalde overigensquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toen mocht ik niet.Waar ben je toen heen geweest.
ach, we hadden een Astraatje gehuurd voor het hele weekend, hebben ons uiteindelijk nog best vermaakt hoorquote:
U2 in de Kuip (1993)quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Prince in Ahoy' (1991)
Dat lijkt me ook wel gaaf, RW livequote:
Goede groep, toen. Was het een mooi optreden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ging met mijn grote zus (die ook betaalde overigens) vandaar dat ik wel mocht
. Spandau Ballet
.
Je hebt het liefste een radio met draaiknop zoals vroeger dus?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef es70 het volgende:
We hebben een 'nieuw' apparaatdinges waar ook radio inzit, ik heb alleen geen idee hoe het allemaal werkt en in te stellen is. Radio 'lul maar raak voor een knaak', meer staat er kennelijk niet in.
Wat moet ik me bij een apparaartdinges voorstellen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef es70 het volgende:
We hebben een 'nieuw' apparaatdinges waar ook radio inzit, ik heb alleen geen idee hoe het allemaal werkt en in te stellen is. Radio 'lul maar raak voor een knaak', meer staat er kennelijk niet in.
Was het ook iig.quote:
Bij die temperaturen moet dat toch niks uitmaken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ben er zo vantussen.. afspraak buiten de deur... en het regent
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goede groep, toen. Was het een mooi optreden?
Nee, ik wil gewoon het ouwe apparaat terug eigenlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt het liefste een radio met draaiknop zoals vroeger dus?
Wil je eens met mijn TV oefenen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon het ouwe apparaat terug eigenlijk, daar stond alles gewoon in en wist ik het ook te vinden...
Ach, misschien staat 't wel in de handleiding hoe je 't opnieuw instelt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon het ouwe apparaat terug eigenlijk, daar stond alles gewoon in en wist ik het ook te vinden...
Gewoon, zo'n dinges die veel kan ofzo... Dvd's afspelen, radio lulijzer (en bij voorkeur nog andere zenders ook), geluid van Pat's pc afspelen (leuk, NFS over 8 of weetikveel hoeveel boxenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij een apparaartdinges voorstellen?
Is dat er eentje die nog van die wieltjes heeft om de kanalen te zoekenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat er eentje die nog van die wieltjes heeft om de kanalen te zoeken?
Wat een domme trutquote:
Misschien welquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, misschien staat 't wel in de handleiding hoe je 't opnieuw instelt?
Ahja, bij Bloodhound Gang is dat ook. Een nummer met Show em them titties in de tekst.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
Was het ook iig.![]()
minder moment al die gillende grietjes die vooraan stonden, even tieten showen.
Hmm, een 2dehands?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien wel. Alleen hebben we die natuurlijk niet
.
Vraag het dan maar aan Patquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]knoppies. En een afstandbediening waarvan de tekst van de knopjes weg is
en geen boekje
Een 'de één z'n dood is de ander z'n apparaatdingesie'quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, een 2dehands?
wat is 't merk/type? Vaak zijn er online wel handleidingen te vinden..
Vrouw tegen boom door spin in autoquote:
http://www.vestel.nl/linken/homecinema.htmquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Een 'de één z'n dood is de ander z'n apparaatdingesie'.
Digital home entertainment system heet het officieel zie ik... Vestel is het merk (nooit van gehoord overigens).
Ik zou mijn auto stilzetten en dat ding de auto uitjagen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef Diovarus het volgende:
Vrouw tegen boom door spin in auto
Uitgegeven: 17 april 2007 12:07
HENGELO - Een 20-jarige vrouw uit Hengelo is maandagavond in het ziekenhuis beland doordat ze al rijdend in haar auto een spin wilde doodslaan en daarbij de macht over het stuur verloor.
Ze botste vervolgens tegen een boom, zo liet de politie van Hengelo dinsdag weten.
HT300. Helemaal goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://www.vestel.nl/linken/homecinema.htm
Welke is 't?
En de handleiding gevonden volgens mij (rechtermuisknop>opslaan als):quote:
komop zeg.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou mijn auto stilzetten en dat ding de auto uitjagen hoor. Spinnen, juck
.
Dank je welquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En de handleiding gevonden volgens mij (rechtermuisknop>opslaan als):
http://www.doknet.nl/content/vestel/HT300.pdf
Nou komopp gelijk die armen de lucht inquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef es70 het volgende:
Zo. Het laatste stukje taart is op, ik kan weer aan de lijn.
Ik heb iets tegen spinnenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef Diovarus het volgende:
komop zeg.
Gewoon doorrijden, mocht het nou een agressive wesp zijn. Dan wil ik me raampie wel even open doen
Neh, ik loop het er wel weer af met mijn werk (hoop ik), ben niet zo'n huppelaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:53 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Nou komopp gelijk die armen de lucht in![]()
Wat kunnen ze doen, je aanvallenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen spinnenik flip als ik er één zie. Maar meestal ben ik dusdanig geconcentreerd op wat er op de weg gebeurd dat ik ze niet eens voorbij zie wandelen
. En wespen in de auto moet ik al helemaal niet hebben.
Ik zei toch ook niet huppelenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Neh, ik loop het er wel weer af met mijn werk (hoop ik), ben niet zo'n huppelaar.
Eerlijk gezegd kan ik het gewoon niet, huppelen.
Ik heb al taart gehadquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en of jullie vandaag even de 21ste verjaardag willen vieren van het einde van de 335-jarige Oorlog
Ze kruipen engquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:56 schreef es70 het volgende:
Wat kunnen ze doen, je aanvallen. Spinnen dan, wespen zijn natuurlijk gewoon eng...
Dan nog, ik eet liever minder dan dat ik ga sportenquote:
Spinnen zijn heel nuttig, ze vangen muggenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze kruipen engdie lijfjes, die pootjes. Huuu
.
Spinnen spletten is leuk jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef es70 het volgende:
Spinnen zijn heel nuttig, ze vangen muggen.
Gewoon altijd schoenen aan... Splettt.
Heujquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb al taart gehad. Vergeet jij morgen dan niet te vieren dat mijn jongste verjaart
.
Opquote:
Dan heb je ook in één keer alle afwas gehad, slim.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef es70 het volgende:
Op. Zondag was een combi-feestje: Kyrans verjaardag (6 april), communie (15 april), Romeks verjaardag (morgen). 1 keer visite ipv 3 keer leek me een uitermate goed plan
.
We hebben een vaatwasser, nog slimmerquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan heb je ook in één keer alle afwas gehad, slim.
Ik mis de vaatwasserquote:
Kom je die brengen, of moet ik die zelf komen halen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
IceTea iemand?
Had je het niet ff zo kunnen uitmikken dat al dat grut binnen een week van elkaar jarig is of zo?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Op. Zondag was een combi-feestje: Kyrans verjaardag (6 april), communie (15 april), Romeks verjaardag (morgen). 1 keer visite ipv 3 keer leek me een uitermate goed plan
.
Breng ook een kratje van die gele vriendjes meequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
IceTea iemand?
Ik heb net geplastquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Breng ook een kratje van die gele vriendjes mee
Ehm... Nee, da's niet geluktquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je het niet ff zo kunnen uitmikken dat al dat grut binnen een week van elkaar jarig is of zo?Veul handigert
Bierquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb vanmorgen al gehaaldquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gebruik je dat winkelwagentje toch om alle legen kratten weer terug te rijden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef es70 het volgende:
Heb vanmorgen al gehaald. Het winkelwagentje moet alleen nog terug
.
Oh. Ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Leek veel op 't systeem die jullie hebben, dus kijk maar of je er uit komt
Dat lege krat heb ik gewoon vanmorgen meegenomen natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan gebruik je dat winkelwagentje toch om alle legen kratten weer terug te rijden.
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Pheno het volgende:
Ooit. Ooit komt het goed.
Wil wel proberen het door de kabel te duwenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kom je die brengen, of moet ik die zelf komen halen?
kutquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat bedoel je zeker nietquote:
Check.quote:
Goed idee. Even een beker pakken om de boel op te vangen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
Wil wel proberen het door de kabel te duwen
Nu je het zegt, ik moet wel naar de wc van al die thee.quote:
Mag kater ookquote:
Wat een lui leven hebben die beesten.quote:
Maar goed, als het meezit straks 2 maanden vrijquote:
Dat moet het goeie leven zijn... Luie rooie donder (die ligt waar 'ie niet mag liggen eigenlijk).quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat een lui leven hebben die beesten.
*Jaloers is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, als het meezit straks 2 maanden vrij
Hij word gewoon op non actief gesteld.quote:
Die is van de kinderenquote:
Ik ben er over aan het onderhandelen. Ik wil ontslag nemen en mijn dagen kunnen opnemen. Tegelijk als mijn vrouw vrij is, zodat we eens een goede vakantie kunnen plannenquote:
zoiets, alleen dat is dan door mij bepaald. Ik wil weg en ik heb heeel veel dagen over. En ik ga ze niet verkopen, daar wordt alleen de belasting beter van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Hij word gewoon op non actief gesteld.
Ah op die fiets.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er over aan het onderhandelen. Ik wil ontslag nemen en mijn dagen kunnen opnemen. Tegelijk als mijn vrouw vrij is, zodat we eens een goede vakantie kunnen plannen
Mja inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:34 schreef Pheno het volgende:
zoiets, alleen dat is dan door mij bepaald. Ik wil weg en ik heb heeel veel dagen over. En ik ga ze niet verkopen, daar wordt alleen de belasting beter van.
quote:
En, geluktquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed idee. Even een beker pakken om de boel op te vangen.
Aah okayquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef es70 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Links de mijne, in het midden die van de kinderen en rechts die van Pat.
Da's alleen een (belachelijk grote) mac monitor hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Aah okayWel leuke locatie voor die tafel
een mac....![]()
okay correctie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's alleen een (belachelijk grote) mac monitor hoor.
quote:
Jep, dank je.quote:
Jah maar.. Mac.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is juist mooi
. Alleen veel te groot (vind ik)
.
Ja, we zullen de volgende keer vragen om een LCD als we iets krijgenquote:
Jah idd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, we zullen de volgende keer vragen om een LCD als we iets krijgen.
"Ik heb een monitor over, hebben?"quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Jah idd.
Zo van "Heb je geen LCD scherm ipv die zwarte TFT"
Precies.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef es70 het volgende:
[..]
"Ik heb een monitor over, hebben?"
'Alleen als het een LCD is'
Check!quote:
Ik heb zin in een dutjequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in een suikerspin.
ik ookquote:
Ik heb er alleen geen tijd voorquote:
Ik ook. Nationaal inzakmoment denk ik.quote:
Half 4 cup-a-soupquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook. Nationaal inzakmoment denk ik.
Wat ga je doen zaterdag?quote:
Die heb ik om half 2 al opquote:
Ja, gaat dat helpenquote:
Sterf (niet echt dan he, anders zou het een doodsverwensing zijn).quote:
Zaterdag Voetbal in spakenburg.quote:
Ik vind de monitor iig mooiquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sterf (niet echt dan he, anders zou het een doodsverwensing zijn).
macs zijn tof
Ah leuk!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:37 schreef Diovarus het volgende:
Zaterdag Voetbal in spakenburg.
VV IJssemeervogels vs. SV Spakenburg
Buren op sportpark
*kuch, kuch* blaast laatste adem uit enzo. (Niet echt anders werkt je doodverwensing)quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sterf (niet echt dan he, anders zou het een doodsverwensing zijn).
macs zijn tof
Je staat zelf te kijken zie ikquote:
Lopen ze daar nog zo in 't wildquote:
Die 2 heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Lopen ze daar nog zo in 't wild.
[afbeelding]
NSFW. MY EYESSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Lopen ze daar nog zo in 't wild.
[afbeelding]
Voetbalrellen.quote:
Dat wist ik, maar dat vind ik minder interessantquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Die 2 heb ik nooit gezien.
maar die dracht klopt wel jah, erg he.
Ik heb het meer hier over
[afbeelding]
Dat ken ik niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dat vind ik minder interessant.
En erg... Ach... Hier is het:
[afbeelding]
Wij hebben anders ook een voebahverenigingquote:
foobar vereniging?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij hebben anders ook een voebahvereniging.
damn, how nerdishquote:
Wie?quote:
Foodquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:52 schreef Pheno het volgende:
foodbar vereniging?
Neequote:
FC Volendam.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Vraag of ome dok een ander pilletje wil voorschrijvenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zijn sommige patienten toch ongelofelijke zeikerds
En een Jantsje Smitstadionquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Het andere oranjequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:55 schreef Diovarus het volgende:
[..]
FC Volendam.
Me collega wil die trainer terug bij AGOVV
Ik wil ze wel opereren. Doen ze het zeker nooit meerquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Vraag of ome dok een ander pilletje wil voorschrijven.
Niks tegen Zuid heequote:
Je bent echt geen N.A.C. Fan anders had je zo neergezetquote:
Jong Oranjequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Het andere oranje.
Ik weet gelukkig niks van de voetbah (ik weet amper waar Storm traint), ik mag de contributie betalen
.
Nee klopt. Ik laat voetbal aan JD over.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:59 schreef Diovarus het volgende:
Je bent echt geen N.A.C. Fan anders had je zo neergezet
Dat heet toch niet echt zoquote:
Zonder verdoving zekerquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil ze wel opereren. Doen ze het zeker nooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |