Zoietsquote:
Halloquote:
Hm, tot aan de enkels is zo 1900quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:18 schreef es70 het volgende:
Zoiets.
Zeg mevrouw, het valt me op dat u een nachtjapon aan de roop heeft hangen, waarom is dat?
Ik wist niet eens dat er nog nachtjaponnen tot je enkels bestonden...
Zoiets jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoiets.
Zeg mevrouw, het valt me op dat u een nachtjapon aan de roop heeft hangen, waarom is dat?
Ik wist niet eens dat er nog nachtjaponnen tot je enkels bestonden...
Achja, je moet er wat voor over hebben.quote:
geen idee, schijnt iets met het klimaat hier te maken te hebben of zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom heb jij daar wel lekker weer en wij hier niet
Ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
geen idee, schijnt iets met het klimaat hier te maken te hebben of zo.
Stuur eens een beetje hierheen danquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, schijnt iets met het klimaat hier te maken te hebben of zo.
Precies... Bij een sexy negligé (veel kant, lange split, dat werk) kan ik me nog wel iets voorstellen (niet dat ik het zal dragenquote:
Ach, zolang ik gewoon moet werken mag 't zulks weer zijn zoals vandaag. Zaterdag en zondag mag het weer lekkerder zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuur eens een beetje hierheen dan
Dat klimaatding werkt toch niet goed
Eensch. Laat het maar lekker regenen/onweren etcetera. Dan doe ik misschien ook nog eens iets nuttigs hier.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, zolang ik gewoon moet werken mag 't zulks weer zijn zoals vandaag. Zaterdag en zondag mag het weer lekkerder zijn.
Idd, komend weekend topische regenval met zware onweer en superharde windquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, zolang ik gewoon moet werken mag 't zulks weer zijn zoals vandaag. Zaterdag en zondag mag het weer lekkerder zijn.
waar kan ik het naartoe sturen? Je krijgt er een gratis overstroming bij trouwensquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuur eens een beetje hierheen dan
Dat klimaatding werkt toch niet goed
Nederlandquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar kan ik het naartoe sturen? Je krijgt er een gratis overstroming bij trouwens
Ja inderdaad. Alweer een goed punt. Je bent goed bezig Indie!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, zou zo maar kunnen he..
Die wind heb ik hier gelukkig ook niet, want dan kan ik morgen niet meer fatsoenlijk weg hier.. da liggen de palmbomen in de weg en zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, komend weekend topische regenval met zware onweer en superharde wind![]()
Neequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, komend weekend topische regenval met zware onweer en superharde wind![]()
Dan loop ik het risico dat ik antwoorden krijg die ik liever niet had willen horenquote:
Zuid Nederland.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
da's wel erg algemeen hoor.
Bijzonder sociaal van jequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eensch. Laat het maar lekker regenen/onweren etcetera.
Oh, nou schrap de regen dan maarquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:29 schreef es70 het volgende:
Bijzonder sociaal van je. Koeler, bewolkter, okay... Maar waarom meteen regen en onweer, er zijn mensen die buiten hun werk doen
.
Och, ik dacht dat een belegering van het postkantoor en het betalen van een godsvermogen wel genoeg wasquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Achja, je moet er wat voor over hebben.
Ik heb ook liever geen onweer als ik buiten loop, doe dat maar na een uur of 1 ofzo, dan ben ik helemaal tevredenquote:
Een weg met hindernissenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die wind heb ik hier gelukkig ook niet, want dan kan ik morgen niet meer fatsoenlijk weg hier.. da liggen de palmbomen in de weg en zo.
Het hangt er wel een beetje van af waar je naar toe gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Och, ik dacht dat een belegering van het postkantoor en het betalen van een godsvermogen wel genoeg was
Concerten
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee.
Zonnetje, droog en rond de 23 graden.
Ben jij al naar veel grote concerten geweest?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het hangt er wel een beetje van af waar je naar toe gaat.
Daarom, iedereen moet meegenieten. Leg de kern maar rond Rotterdamquote:
ik zit vol met goede puntenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Alweer een goed punt. Je bent goed bezig Indie!
Uhm, wat versta jij onder groot?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben jij al naar veel grote concerten geweest?
Ik hoef geen tropische stormenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, iedereen moet meegenieten. Leg de kern maar rond Rotterdam
nou, dat lijkt me een mooie plek voor een lekkere overstroming.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, iedereen moet meegenieten. Leg de kern maar rond Rotterdam
Ik ben naar 3 grote concerten geweest:quote:
jah, zit ik niet echt op te wachten.. hoewel ze vaak wel snel zijn met opruimen hier.. hier wachten ze niet op de gemeente, politie of brandweer (die komen toch niet), de burgers doen het zelf.quote:
SPICE GIRLS?!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben naar 3 grote concerten geweest:
Prince in Ahoy' (1991)
U2 in het Goffertpark (1993)
en de Spice Girls in de Gelredome (1998) ()
Dat versta ik onder groot
Niet zeuren, je krijgt ze tochquote:
ja, dank jequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:36 schreef Diovarus het volgende:
Middag allendie er bij zijn gekomen of opnieuw begroet willen worden.
Eten was heerlijk
Daaromquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat lijkt me een mooie plek voor een lekkere overstroming.
eeeh.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
SPICE GIRLS?!!!Ik doe serieus moeite om niet in lachen uit te barsten achter m'n pc. Sorry Flesh
Maar ik eh:
The Offspring in HMH
4x Bloodhound Gang (013, Effenaar, Tivoli, Patronaat)
Deftones (013)
Ehm.. en wat van die kleine bandjes in de Mezz, maar de Mezz is niet zo groot en populair in Breda.
Zoveel nogquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben naar 3 grote concerten geweest:
Prince in Ahoy' (1991)
U2 in het Goffertpark (1993)
en de Spice Girls in de Gelredome (1998) ()
Dat versta ik onder groot
Hallo! Doei! Euh..quote:
Ze strooien daar zeker ook geen vrachtwagens met konijnen over de wegquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, zit ik niet echt op te wachten.. hoewel ze vaak wel snel zijn met opruimen hier.. hier wachten ze niet op de gemeente, politie of brandweer (die komen toch niet), de burgers doen het zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |