Mooiquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, een nieuwe
Ja, fles, die is afgestoft
Een vers broodje. Jummie.quote:
Foto's?quote:
het stortregent, dus ik ga niet wegquote:
Ahhuh, ik doe dat altijd met fototoestellen. Foto's maken.quote:
Jammer dat die Oosterse mannen zo klein zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
het stortregent, dus ik ga niet weg
Ik ga deze of volgende week eens foto's maken in de stad of op het universiteitsterrein hier vlakbij. Dat moet wel wat worden.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het stortregent, dus ik ga niet weg
Ik ga deze of volgende week eens foto's maken in de stad of op het universiteitsterrein hier vlakbij. Dat moet wel wat worden.
nee, daar hoef ik dan ook geen foto's van inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jammer dat die Oosterse mannen zo klein zijn. Niet foto-waardig.
Dat vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, daar hoef ik dan ook geen foto's van inderdaad
ja, dat probeer ik inderdaad ook ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh, ik doe dat altijd met fototoestellen. Foto's maken.
Ooh das een halfuurtje rijdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier niet
haar mijn hier is volgens mij 15.000 km verderop
IOndah loopt heel de tijd op te scheppen dat hij gewoon omkomt tussen de gloeiend lekkere wijven, maar als ik zeg "laat eens wat zien dan" heeftie telkens weer een ander zeiksmoesjequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat onorigineelquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet meer?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier niet
haar mijn hier is volgens mij 15.000 km verderop
Ga naar hem toe en ervaar de vrouwen daar zelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
IOndah loopt heel de tijd op te scheppen dat hij gewoon omkomt tussen de gloeiend lekkere wijven, maar als ik zeg "laat eens wat zien dan" heeftie telkens weer een ander zeiksmoesje
Ik zou niet weten wat ik er anders mee moet doen. Behalve bellen en sms'en.quote:
Puick planquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga naar hem toe en ervaar de vrouwen daar zelf.
komt allemaal wel goed hoor fles.. binnenkortquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IOndah loopt heel de tijd op te scheppen dat hij gewoon omkomt tussen de gloeiend lekkere wijven, maar als ik zeg "laat eens wat zien dan" heeftie telkens weer een ander zeiksmoesje
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik er anders mee moet doen. Behalve bellen en sms'en.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik er anders mee moet doen. Behalve bellen en sms'en.
Ik vind het wel makkelijk bij concerten endezulks.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
mijn telefoon maakt trouwens geen foto's gelukkig.. dat soort onzin hoef ik niet.
Nee joh, ben je gekquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef marcb1974 het volgende:je hebt het dus niet eens over een fototoestel
ja, dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk bij concerten endezulks.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek. Die moet ik nog steeds een keer kopen voor op vakantie.
quote:
Slapen in een oversized t-shirt is teh pwn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef es70 het volgende:
Waarom dragen (kennelijk veel) mensen pyama's of nachtjaponnen.
En hallo.
Er zijn geen draden die verbroken kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat het wireless in zulk slecht weer nog altijd gewoon werkt blijft me toch verbazen.
Waarom vraag je ze het niet dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef es70 het volgende:
En hallo.
maar wel masten die om kunnen waaien of waar de bliksem genadeloos kan in slaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zijn geen draden die verbroken kunnen worden.
ik heb zoeen hekel aan concertenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk bij concerten endezulks.
Bliksemquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar wel masten die om kunnen waaien of waar de bliksem genadeloos kan in slaan.
Ohja, goed punt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
maar wel masten die om kunnen waaien of waar de bliksem genadeloos kan in slaan.
De hele dag?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb zoeen hekel aan concerten
de hele dag op 20 vierkantse centimeter staan voor een uurtsje show
hey esquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef es70 het volgende:
En hallo.
Ik vind het niks om in bed iets aan te hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Slapen in een oversized t-shirt is teh pwn.
ja, het valt nu wel mee, nog maar enkele vage tekenen gezien. Het regent ook veel te hard om de bliksem daadwerkelijk te zien, behalve als ie hier in slaat natuurlijk.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:15 schreef es70 het volgende:
Waarom heb jij daar wel lekker weer en wij hier nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, het valt nu wel mee, nog maar enkele vage tekenen gezien. Het regent ook veel te hard om de bliksem daadwerkelijk te zien, behalve als ie hier in slaat natuurlijk.
Zoietsquote:
Halloquote:
Hm, tot aan de enkels is zo 1900quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:18 schreef es70 het volgende:
Zoiets.
Zeg mevrouw, het valt me op dat u een nachtjapon aan de roop heeft hangen, waarom is dat?
Ik wist niet eens dat er nog nachtjaponnen tot je enkels bestonden...
Zoiets jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoiets.
Zeg mevrouw, het valt me op dat u een nachtjapon aan de roop heeft hangen, waarom is dat?
Ik wist niet eens dat er nog nachtjaponnen tot je enkels bestonden...
Achja, je moet er wat voor over hebben.quote:
geen idee, schijnt iets met het klimaat hier te maken te hebben of zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom heb jij daar wel lekker weer en wij hier niet
Ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
geen idee, schijnt iets met het klimaat hier te maken te hebben of zo.
Stuur eens een beetje hierheen danquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, schijnt iets met het klimaat hier te maken te hebben of zo.
Precies... Bij een sexy negligé (veel kant, lange split, dat werk) kan ik me nog wel iets voorstellen (niet dat ik het zal dragenquote:
Ach, zolang ik gewoon moet werken mag 't zulks weer zijn zoals vandaag. Zaterdag en zondag mag het weer lekkerder zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuur eens een beetje hierheen dan
Dat klimaatding werkt toch niet goed
Eensch. Laat het maar lekker regenen/onweren etcetera. Dan doe ik misschien ook nog eens iets nuttigs hier.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, zolang ik gewoon moet werken mag 't zulks weer zijn zoals vandaag. Zaterdag en zondag mag het weer lekkerder zijn.
Idd, komend weekend topische regenval met zware onweer en superharde windquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, zolang ik gewoon moet werken mag 't zulks weer zijn zoals vandaag. Zaterdag en zondag mag het weer lekkerder zijn.
waar kan ik het naartoe sturen? Je krijgt er een gratis overstroming bij trouwensquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuur eens een beetje hierheen dan
Dat klimaatding werkt toch niet goed
Nederlandquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar kan ik het naartoe sturen? Je krijgt er een gratis overstroming bij trouwens
Ja inderdaad. Alweer een goed punt. Je bent goed bezig Indie!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, zou zo maar kunnen he..
Die wind heb ik hier gelukkig ook niet, want dan kan ik morgen niet meer fatsoenlijk weg hier.. da liggen de palmbomen in de weg en zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, komend weekend topische regenval met zware onweer en superharde wind![]()
Neequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, komend weekend topische regenval met zware onweer en superharde wind![]()
Dan loop ik het risico dat ik antwoorden krijg die ik liever niet had willen horenquote:
Zuid Nederland.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
da's wel erg algemeen hoor.
Bijzonder sociaal van jequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eensch. Laat het maar lekker regenen/onweren etcetera.
Oh, nou schrap de regen dan maarquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:29 schreef es70 het volgende:
Bijzonder sociaal van je. Koeler, bewolkter, okay... Maar waarom meteen regen en onweer, er zijn mensen die buiten hun werk doen
.
Och, ik dacht dat een belegering van het postkantoor en het betalen van een godsvermogen wel genoeg wasquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Achja, je moet er wat voor over hebben.
Ik heb ook liever geen onweer als ik buiten loop, doe dat maar na een uur of 1 ofzo, dan ben ik helemaal tevredenquote:
Een weg met hindernissenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die wind heb ik hier gelukkig ook niet, want dan kan ik morgen niet meer fatsoenlijk weg hier.. da liggen de palmbomen in de weg en zo.
Het hangt er wel een beetje van af waar je naar toe gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Och, ik dacht dat een belegering van het postkantoor en het betalen van een godsvermogen wel genoeg was
Concerten
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee.
Zonnetje, droog en rond de 23 graden.
Ben jij al naar veel grote concerten geweest?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het hangt er wel een beetje van af waar je naar toe gaat.
Daarom, iedereen moet meegenieten. Leg de kern maar rond Rotterdamquote:
ik zit vol met goede puntenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Alweer een goed punt. Je bent goed bezig Indie!
Uhm, wat versta jij onder groot?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben jij al naar veel grote concerten geweest?
Ik hoef geen tropische stormenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, iedereen moet meegenieten. Leg de kern maar rond Rotterdam
nou, dat lijkt me een mooie plek voor een lekkere overstroming.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, iedereen moet meegenieten. Leg de kern maar rond Rotterdam
Ik ben naar 3 grote concerten geweest:quote:
jah, zit ik niet echt op te wachten.. hoewel ze vaak wel snel zijn met opruimen hier.. hier wachten ze niet op de gemeente, politie of brandweer (die komen toch niet), de burgers doen het zelf.quote:
SPICE GIRLS?!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben naar 3 grote concerten geweest:
Prince in Ahoy' (1991)
U2 in het Goffertpark (1993)
en de Spice Girls in de Gelredome (1998) ()
Dat versta ik onder groot
ja, dank jequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:36 schreef Diovarus het volgende:
Middag allendie er bij zijn gekomen of opnieuw begroet willen worden.
Eten was heerlijk
Daaromquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat lijkt me een mooie plek voor een lekkere overstroming.
eeeh.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
SPICE GIRLS?!!!Ik doe serieus moeite om niet in lachen uit te barsten achter m'n pc. Sorry Flesh
Maar ik eh:
The Offspring in HMH
4x Bloodhound Gang (013, Effenaar, Tivoli, Patronaat)
Deftones (013)
Ehm.. en wat van die kleine bandjes in de Mezz, maar de Mezz is niet zo groot en populair in Breda.
Zoveel nogquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben naar 3 grote concerten geweest:
Prince in Ahoy' (1991)
U2 in het Goffertpark (1993)
en de Spice Girls in de Gelredome (1998) ()
Dat versta ik onder groot
Hallo! Doei! Euh..quote:
Ze strooien daar zeker ook geen vrachtwagens met konijnen over de wegquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, zit ik niet echt op te wachten.. hoewel ze vaak wel snel zijn met opruimen hier.. hier wachten ze niet op de gemeente, politie of brandweer (die komen toch niet), de burgers doen het zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |