Mooi zo!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef crossover het volgende:
Nee joh! Donderdag wordt het weer rond de 18 graden (hier) en in het weekend tussen de 19 en 20
Ja, wat wordt het nouquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik lees net dat het tot en met vrijdag zulks weer wordt, en vrijdag zelfs rond de 10 graden...
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.htmlquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik lees net dat het tot en met vrijdag zulks weer wordt, en vrijdag zelfs rond de 10 graden...
hmjah, niet fijn dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, daar onthou ik me wel van. hooguit dat ik zijn boek kapot schiet![]()
ik ben het niet eens met zijn aanvulling op een theorie, het is niets nieuws, en die 3% die nieuw is, is gewoon stompzinnig. dus dat is klote leren![]()
Lambalquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, eigenlijk mag het ook wel regenen enzo, dan valt het tenminste niet in het weekend van Groezrock. En heb ik mooi een excuus om een lui weekend in te lassen en de hele dag op de bank te hangen.
Normaal ben ik vrij actief hoor in de weekendenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:08 schreef crossover het volgende:
Lambal
ik ben trouwens niet veel beter maarja![]()
zeker wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben je niet trots op het feit dat je bovenrivierder bent?
http://www.weeronline.nl/weer/nlweer.htmquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:06 schreef crossover het volgende:
[..]
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
Lekker belangrijk. Alsof je een roker uitlegt hoe die het beste een sigaret aan kan steken. Open haard meteriaal. Ik pak een bakquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope. hoewel hij zelf vindt van wel. de organisatiecockpit
naja, ik zal jullie er neit verder mee vermoeien![]()
![]()
ik vroeg of het wat kouder mocht worden.quote:
Ik heb nooit een excuus nodig om een weekend helemaal niks te doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, eigenlijk mag het ook wel regenen enzo, dan valt het tenminste niet in het weekend van Groezrock. En heb ik mooi een excuus om een lui weekend in te lassen en de hele dag op de bank te hangen.
Goed punt.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Alsof je een roker uitlegt hoe die het beste een sigaret aan kan steken. Open haard meteriaal. Ik pak een baken ga een broodje moeilijk
maken.
Goeiemorgenquote:
wil je dan even vragen of het weer wat warmer mag aub...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:13 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ik vroeg of het wat kouder mocht worden.
Dan hoef ik de planten geen water te geven
Ik op zich ook niet, maar mijn agenda is meestal vrij vol geplanned in het weekendquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb nooit een excuus nodig om een weekend helemaal niks te doen![]()
![]()
Hier ben ik ook wel voor overigens, en of er dan op een magische manier ineens een heleboel verlof bij wordt geschreven op mijn werk!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:15 schreef eer-ik het volgende:
wil je dan even vragen of het weer wat warmer mag aub...
Als we dan toch bezig zijn met wensen, wil ik dat mijn P aan komt vliegenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel voor overigens, en of er dan op een magische manier ineens een heleboel verlof bij wordt geschreven op mijn werk!
goed puntquote:
Dan heb je blijkbaar te veel geplanned in de weekenden. Ik zou wat familie-bezoekjes schrappen om je case-load wat te verlichten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik op zich ook niet, maar mijn agenda is meestal vrij vol geplanned in het weekend
Ik vind het wel fijn als ik een keer een weekendje niets hoef te doen.
* Diovarus vraagt of het weer wat warmer mag worden..quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wil je dan even vragen of het weer wat warmer mag aub...
Carnaval. BAH.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:18 schreef Diovarus het volgende:
goed punt
Maar... maar daar moet jij toch van houden?
Nah, veel te gezellig allemaalquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan heb je blijkbaar te veel geplanned in de weekenden. Ik zou wat familie-bezoekjes schrappen om je case-load wat te verlichten.![]()
![]()
sweeet je maakt nu alles weer goedquote:
Oooh, leuke en gezellige dingen doen is zooooooooo vermoeiendquote:
Nou, aan het eind van de dag voel je je toch wel vermoeid.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oooh, leuke en gezellige dingen doen is zooooooooo vermoeiend![]()
Tofquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:22 schreef Diovarus het volgende:
sweeet je maakt nu alles weer goed
En 100% gezondquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo hups, terug van de dokter. Even de wagen laten wassen en nu maar weer eens leren![]()
![]()
Alles goed iedereen???:W
Hip, stoer, fonky, gaaf.quote:
Hi Fritsquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo hups, terug van de dokter. Even de wagen laten wassen en nu maar weer eens leren![]()
![]()
Alles goed iedereen???:W
das beterquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Oh en 14.gif.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |