Zo issie al beterquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:49 schreef eer-ik het volgende:
Tot in hoeverre zijn we het eens met de versie van Cross?
Dus zonder links, en mét recept voor ijskoffie erin
Dan pas ik dat even aan in de wiki namelijk...
Zijn er verder nog wijzigingen die we wiillen in de OP?
Dan kan ik me daar even mee bezig houden...
Nu staan de links enzo er wel weer in...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo issie al beter
Pas de rest maar aan in de wiki en test het ergens, ik ga nu nog een poging doen om te werken
Zuchtquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu staan de links enzo er wel weer in...
Volgens mij is het gewoon nederlands!?!?quote:
Werken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
waarin?
Ga we scheldenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aangezien jij als bovenrivierder het niet begrijpt, ja.
Amsterdam, leuke winkelstadquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens mij is het gewoon nederlands!?!?![]()
En ik ben gewoon in Amsterdam geboren
Ben je niet trots op het feit dat je bovenrivierder bent?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef Diovarus het volgende:
Ga we schelden
Ahhuh.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, beter als geen zin meer hebben in Fokken natuurlijk
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben je niet trots op het feit dat je bovenrivierder bent?
Je kan er ook fijn bieren op een terrasje en de hele nacht dansen.quote:
niet schieten he.. dat ligt wat gevoelig op dit moment geloof ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef BrandX het volgende:
ik haak zo ook af verder mensen, ik ga de boel hier beetje ordenen en dan maar eens in mijn studieboeken duiken terwijl ik 1000 manieren bedenk om professor kerklaan hersendood te maken
Heeft die prof ooit iets belangrijks gepubliceert?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef BrandX het volgende:
ik haak zo ook af verder mensen, ik ga de boel hier beetje ordenen en dan maar eens in mijn studieboeken duiken terwijl ik 1000 manieren bedenk om professor kerklaan hersendood te maken
o jee... en dat in midden aprilquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kut zeg, het blijft voorlopig zo...
Komen de winterdepressies weer bovendrijven
mwah, daar onthou ik me wel van. hooguit dat ik zijn boek kapot schietquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet schieten he.. dat ligt wat gevoelig op dit moment geloof ik.
Nou niet echt veel zon hier, maar misschien halen we de 20 graden wel vandaag.quote:
Nah ik ga niet helemaal naar Amsterdam voor terras. Anders is het zo ver naar huis kruipen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan er ook fijn bieren op een terrasje en de hele nacht dansen.
Maar ze spreken er wel een raar dialect
nope. hoewel hij zelf vindt van wel. de organisatiecockpitquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft die prof ooit iets belangrijks gepubliceert?![]()
Nee joh! Donderdag wordt het weer rond de 18 graden (hier) en in het weekend tussen de 19 en 20quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kut zeg, het blijft voorlopig zo...
Komen de winterdepressies weer bovendrijven
Ik lees net dat het tot en met vrijdag zulks weer wordt, en vrijdag zelfs rond de 10 graden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh! Donderdag wordt het weer rond de 18 graden (hier) en in het weekend tussen de 19 en 20
Mooi zo!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef crossover het volgende:
Nee joh! Donderdag wordt het weer rond de 18 graden (hier) en in het weekend tussen de 19 en 20
Ja, wat wordt het nouquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik lees net dat het tot en met vrijdag zulks weer wordt, en vrijdag zelfs rond de 10 graden...
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.htmlquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik lees net dat het tot en met vrijdag zulks weer wordt, en vrijdag zelfs rond de 10 graden...
hmjah, niet fijn dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, daar onthou ik me wel van. hooguit dat ik zijn boek kapot schiet![]()
ik ben het niet eens met zijn aanvulling op een theorie, het is niets nieuws, en die 3% die nieuw is, is gewoon stompzinnig. dus dat is klote leren![]()
Lambalquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, eigenlijk mag het ook wel regenen enzo, dan valt het tenminste niet in het weekend van Groezrock. En heb ik mooi een excuus om een lui weekend in te lassen en de hele dag op de bank te hangen.
Normaal ben ik vrij actief hoor in de weekendenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:08 schreef crossover het volgende:
Lambal
ik ben trouwens niet veel beter maarja![]()
zeker wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben je niet trots op het feit dat je bovenrivierder bent?
http://www.weeronline.nl/weer/nlweer.htmquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:06 schreef crossover het volgende:
[..]
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
Lekker belangrijk. Alsof je een roker uitlegt hoe die het beste een sigaret aan kan steken. Open haard meteriaal. Ik pak een bakquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope. hoewel hij zelf vindt van wel. de organisatiecockpit
naja, ik zal jullie er neit verder mee vermoeien![]()
![]()
ik vroeg of het wat kouder mocht worden.quote:
Ik heb nooit een excuus nodig om een weekend helemaal niks te doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, eigenlijk mag het ook wel regenen enzo, dan valt het tenminste niet in het weekend van Groezrock. En heb ik mooi een excuus om een lui weekend in te lassen en de hele dag op de bank te hangen.
Goed punt.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Alsof je een roker uitlegt hoe die het beste een sigaret aan kan steken. Open haard meteriaal. Ik pak een baken ga een broodje moeilijk
maken.
Goeiemorgenquote:
wil je dan even vragen of het weer wat warmer mag aub...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:13 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ik vroeg of het wat kouder mocht worden.
Dan hoef ik de planten geen water te geven
Ik op zich ook niet, maar mijn agenda is meestal vrij vol geplanned in het weekendquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb nooit een excuus nodig om een weekend helemaal niks te doen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |