OP zelf aangepastquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Denk het wel, ik heb er h.e.e.a. aan veranderd. Als je het bericht zelf niet meer kan wijzigen wil ik dat wel voor je doen, roept u maar
Is al gebeurt joh! Wakkerrrrr wordennnnn!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
Dat stukje dus gaarne even veranderen in:
KOFFIEMEET 20 MEI 2007
Beste KOFFIE SC-ers, hij staat gepland, ik krijg een bevestiging thuis gestuurd, dus nu *hop* allemaal je agenda pakken, dag blokkeren, want om 13:00 worden we verwacht in Nijmegen
We moeten wel min. met zijn 10-en zijn, dus niet twijfelen maar gewoon doen!
14
Ja, het wakker worden gaat érg moeizaam vandaag...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is al gebeurt joh! Wakkerrrrr wordennnnn!!!!![]()
![]()
is dat dialect ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor. Leven is veuls te leutig.
welke links wil je weg/zijn weg dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:49 schreef eer-ik het volgende:
Tot in hoeverre zijn we het eens met de versie van Cross?
Dus zonder links, en mét recept voor ijskoffie erin
Dan pas ik dat even aan in de wiki namelijk...
Zijn er verder nog wijzigingen die we wiillen in de OP?
Dan kan ik me daar even mee bezig houden...
Aangezien jij als bovenrivierder het niet begrijpt, ja.quote:
Zo issie al beterquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:49 schreef eer-ik het volgende:
Tot in hoeverre zijn we het eens met de versie van Cross?
Dus zonder links, en mét recept voor ijskoffie erin
Dan pas ik dat even aan in de wiki namelijk...
Zijn er verder nog wijzigingen die we wiillen in de OP?
Dan kan ik me daar even mee bezig houden...
Nu staan de links enzo er wel weer in...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo issie al beter
Pas de rest maar aan in de wiki en test het ergens, ik ga nu nog een poging doen om te werken
Zuchtquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu staan de links enzo er wel weer in...
Volgens mij is het gewoon nederlands!?!?quote:
Werken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
waarin?
Ga we scheldenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aangezien jij als bovenrivierder het niet begrijpt, ja.
Amsterdam, leuke winkelstadquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens mij is het gewoon nederlands!?!?![]()
En ik ben gewoon in Amsterdam geboren
Ben je niet trots op het feit dat je bovenrivierder bent?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef Diovarus het volgende:
Ga we schelden
Ahhuh.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, beter als geen zin meer hebben in Fokken natuurlijk
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben je niet trots op het feit dat je bovenrivierder bent?
Je kan er ook fijn bieren op een terrasje en de hele nacht dansen.quote:
niet schieten he.. dat ligt wat gevoelig op dit moment geloof ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef BrandX het volgende:
ik haak zo ook af verder mensen, ik ga de boel hier beetje ordenen en dan maar eens in mijn studieboeken duiken terwijl ik 1000 manieren bedenk om professor kerklaan hersendood te maken
Heeft die prof ooit iets belangrijks gepubliceert?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef BrandX het volgende:
ik haak zo ook af verder mensen, ik ga de boel hier beetje ordenen en dan maar eens in mijn studieboeken duiken terwijl ik 1000 manieren bedenk om professor kerklaan hersendood te maken
o jee... en dat in midden aprilquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kut zeg, het blijft voorlopig zo...
Komen de winterdepressies weer bovendrijven
mwah, daar onthou ik me wel van. hooguit dat ik zijn boek kapot schietquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet schieten he.. dat ligt wat gevoelig op dit moment geloof ik.
Nou niet echt veel zon hier, maar misschien halen we de 20 graden wel vandaag.quote:
Nah ik ga niet helemaal naar Amsterdam voor terras. Anders is het zo ver naar huis kruipen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan er ook fijn bieren op een terrasje en de hele nacht dansen.
Maar ze spreken er wel een raar dialect
nope. hoewel hij zelf vindt van wel. de organisatiecockpitquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft die prof ooit iets belangrijks gepubliceert?![]()
Nee joh! Donderdag wordt het weer rond de 18 graden (hier) en in het weekend tussen de 19 en 20quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kut zeg, het blijft voorlopig zo...
Komen de winterdepressies weer bovendrijven
Ik lees net dat het tot en met vrijdag zulks weer wordt, en vrijdag zelfs rond de 10 graden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh! Donderdag wordt het weer rond de 18 graden (hier) en in het weekend tussen de 19 en 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |