k*t computers; als pinter A 100 bladzijden voor me uitprint waarom kan ik dan niet onmiddelijk doorprinten op printer B?????!quote:Veel is schoner in de maneschijn der herinnering dan in het zonlicht der werkelijkheid.
Hij moest in het buitenland aan het werk. Zou goed kunnen dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Napalm het volgende:
Volgens mij wil ik het niet weeeeten.![]()
[..]
hah,hebben ze spekkie eindelijk een enkeltje Talibanistan gegeven?
Bezorg jij als vrijwilliger de tafeltje-dekje-voor militairenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:09 schreef Napalm het volgende:
mooi, weg is weg. weer een bord minder aan tafel.
1 Zorg nooit dat je troep kooptquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:04 schreef Napalm het volgende:
[..]
k*t computers; als pinter A 100 bladzijden voor me uitprint waarom kan ik dan niet onmiddelijk doorprinten op printer B?????!![]()
Hé EchtGaar, nog steeds hier?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 Zorg nooit dat je troep koopt
2 doe aardig tegen computers
3 meestal kan je ook gewoon slim en inventief handelen (zelfs eoconomen)
btw: die lucille schijn nog echt te zijn ook![]()
Dan lig ik nog in m'n nestquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De toekomst begint elke dag om 7:00.
quote:
Net geregistreerd om 12.03quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:45 schreef matroesjka het volgende:
Jahoor, al een uurtje of zeven.
Joh je meent hetquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Net geregistreerd om 12.03
Kloon van?
Ja, weet ik, weet ik....Maar het valt zo opquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat het in POL stikt van dekutklonen
.
No shit Sherlock! Knap hoor, dat je dat nu al doorhebt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Net geregistreerd om 12.03
Kloon van?
http://www.nieuwnieuws.nl(...)emier_niet_naar.htmlquote:De Palestijnse premier Ismail Haniyeh komt niet naar Nederland. Minister Verhagen van Buitenlandse Zaken heeft besloten hem geen visum te geven. Het Palestijns Platform voor Mensenrechten en Solidariteit (PPMS) dat de premier had uitgenodigd voor de vijfde Palestijns- Europese conferentie op 5 mei in Rotterdam reageerde teleurgesteld.
Haniyeh had nog geen visumaanvraag ingediend. Hij wachtte op een signaal van de Nederlandse politiek, aldus een woordvoerder van PPMS. De organisatie vindt het een slechte zaak dat de democratisch gekozen premier niet mag komen. De woordvoerder noemt deze "anti-Palestijnse houding" van het kabinet slecht voor het vredesproces in het Midden-Oosten.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:14 schreef matroesjka het volgende:
[..]
No shit Sherlock! Knap hoor, dat je dat nu al doorhebt!
quote:Overigens denk ik dat ongeveer iedereen hier meteen wel weet of in elk geval een zeer sterk vermoeden heeft van wie ik een kloon ben
Ja, waarom zou je ook niet mogen reincarneren.....dat is immers ook niet verboden .....quote:(en er zal er vast ook al wel één naar de admins gerend zijn). Iedereen behalve jij.
Je maakt het ze dan ook niet al te moeilijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:14 schreef matroesjka het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat ongeveer iedereen hier meteen wel weet of in elk geval een zeer sterk vermoeden heeft van wie ik een kloon ben (en er zal er vast ook al wel één naar de admins gerend zijn). Iedereen behalve jij.
Neuh, waarom zou ik? Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je maakt het ze dan ook niet al te moeilijk.
Voor jou misschien, maar voor veel anderen blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef du_ke het volgende:
Pff dat is toch veel te veel werk?
Mwuh - ik ben echt de slechtste kloonherkenner ooitquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:14 schreef matroesjka het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat ongeveer iedereen hier meteen wel weet of in elk geval een zeer sterk vermoeden heeft van wie ik een kloon ben (en er zal er vast ook al wel één naar de admins gerend zijn). Iedereen behalve jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |