Yay, die doen het! Alleen, een domme vraag: hoe krijg ik daar de bedieningsbalkjes onder de streams? Ik kan alleen rechtsklikken in het scherm om het volume hard of zacht te zetten of te dempen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je deze al
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Moraalriddsterquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:48 schreef Soury het volgende:
Eigenlijk is het schandalig wat Huub heeft neergezet. Zijn babbel zou toch genoeg moeten zijn?
Dit is toch te gek voor woorden![]()
Als je Internet Explorer gebruikt kun je op de c drukkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Yay, die doen het! Alleen, een domme vraag: hoe krijg ik daar de bedieningsbalkjes onder de streams? Ik kan alleen rechtsklikken in het scherm om het volume hard of zacht te zetten of te dempen.
Hebbes. Dankjewel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je Internet Explorer gebruikt kun je op de C drukken
Was ook wel weer eens tijd, het werd een beetje saai.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub rookt in bed en heeft overal schijt aan. Het mag namelijk niet meer.
Huub: "Als ze het niet willen dan gooien ze me er maar uit"
Uhh weet niet precies wat je wilt maar misschien wil je volume bedienen dat moet je dan op je eigen pc regelen via de volume knopquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Yay, die doen het! Alleen, een domme vraag: hoe krijg ik daar de bedieningsbalkjes onder de streams? Ik kan alleen rechtsklikken in het scherm om het volume hard of zacht te zetten of te dempen.
Dan moeten ze hem er uit zetten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:48 schreef PC eend het volgende:
Huub is hard bezig zijn hand te overspelen![]()
Krijg het schijtquote:
Want dan stap je op?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem er uit zetten.![]()
Laat ze dat maar eens proberen dan. Ik kan niet wachten om dat me te maken.![]()
Inderdaad, Huub is het kloppend hart van de Gouden kooi, de rest zijn figuranten,quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat steeds verder en laat steeds meer merken dat hij schijt aan alles heeft.
Ik heb het al, merciquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh weet niet precies wat je wilt maar misschien wil je volume bedienen dat moet je dan op je eigen pc regelen via de volume knopHopelijk een icoontje rechts onderin (Luidsprekertje)
En morgen komt hij weer met hangende pootjes terug van een gesprek met de redactie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat steeds verder en laat steeds meer merken dat hij schijt aan alles heeft.
Hij vergeet dat hij in een programma zit en denkt dat hij het programma is (net zoals jij overigens)quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Huub is bezopen, maar ALLES wat hij zegt is terecht!
Thanks!quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:50 schreef STAP01 het volgende:
Zou Eginia/Irginia/Iginia/Bolle al aan het bevallen zijn? Mag er een stream op haar...
Hij ook dus hij moet niet zeikenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
En morgen komt hij weer met hangende pootjes terug van een gesprek met de redactie.
Maar hij heeft wel gelijk dat iedereen -personeel en bewoners- er zitten voor de camera's![]()
Iedereen weet toch dat het zonder Huub echt over is. Van alles wat er vandaag gebeurd is, gaat 100% over Huub.quote:
Las ik ook vanmiddag en aan wie moest ie gelijk denken ? Maar zelfs dan 4 maten verschil gaat wel erg ver. Of het is super strechquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:53 schreef Mika25 het volgende:
Leuk berichtje van de frontpage
Voor alle vrouwen die bij het passen van een spijkerbroek verrukt roepen "Gelukkig, nog steeds maatje 36!" is er nu slecht nieuws. Uit onderzoek van de Britse krant 'The Sunday Times' is gebleken dat de meeste spijkerbroeken groter zijn dan de maat aangeeft. De fabrikanten hebben de maten de afgelopen jaren aangepast aan de letterlijk groter wordende klantenkring.
De dames zijn maar wat blij dat ze nog steeds in maatje 38 passen, terwijl de broek in feite al groter is dan een maatje veertig. Vooral de merken Gap, Zara, H&M en French Connection maken de wereld voor de vrouw wat rooskleuriger. Deze praktijk van onjuiste maten is overgewaaid uit de Verenigde Staten. Daar wordt dit al veel langer gedaan.
Dit verklaard waarom Natasja maatje 36 heeft
Uh, Huub zei net dat "wij" ook meekijken hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij vergeet dat hij in een programma zit en denkt dat hij het programma is (net zoals jij overigens)![]()
Met het verschil dat hij er openlijk voor uitkomt. Heeft heeft al vanaf het begin gezegt dat hij daar zit om TV te maken... De anderen zitten daar voor hun doelen, om zichzelf te leren kennen, om de wereld te verbeteren of gewoon voor het geldquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat het zonder Huub echt over is. Van alles wat er vandaag gebeurd is, gaat 100% over Huub.
En zo gaat het 9 van de 10 dagen.
Natasia zei steeds dat ze 'confectiemaatje 36 - 38' had, en iemand hier suggereerde toen dat het Russische kleding isquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Las ik ook vanmiddag en aan wie moest ie gelijk denken ? Maar zelfs dan 4 maten verschil gaat wel erg ver. Of het is supet strech![]()
Scan dekt hem welquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag een stemmingsronde aan voor Huub![]()
En ik vraag er een aan voor Jaap!quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag een stemmingsronde aan voor Huub![]()
Als hij gaat opruimen is hij de loser van de eeuw.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:57 schreef neehe het volgende:
Huub krijgt morgen denk ik te horen dat hij het zelf moet opruimen, doet hij dat niet dan moet hij de villa verlaten.
Je vergeet, zeepsop in de fonteinquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:58 schreef FuTilE het volgende:
Komop Huub, niet gaan slapen... Vermicelli in de gordijnen en ladingen cup-a-soup tomaat in dat zwembad
Daar is 36 geen maat maar je mag het niet heter wassen dan 36 gradenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia zei steeds dat ze 'confectiemaatje 36 - 38' had, en iemand hier suggereerde toen dat het Russische kleding is![]()
Volgens mij heeft hij het zo hoog in zijn bol, dat hij ff in'monoloog met achter wasquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Uh, Huub zei net dat "wij" ook meekijken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |