Natasia zei steeds dat ze 'confectiemaatje 36 - 38' had, en iemand hier suggereerde toen dat het Russische kleding isquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Las ik ook vanmiddag en aan wie moest ie gelijk denken ? Maar zelfs dan 4 maten verschil gaat wel erg ver. Of het is supet strech![]()
Scan dekt hem welquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag een stemmingsronde aan voor Huub![]()
En ik vraag er een aan voor Jaap!quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag een stemmingsronde aan voor Huub![]()
Als hij gaat opruimen is hij de loser van de eeuw.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:57 schreef neehe het volgende:
Huub krijgt morgen denk ik te horen dat hij het zelf moet opruimen, doet hij dat niet dan moet hij de villa verlaten.
Je vergeet, zeepsop in de fonteinquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:58 schreef FuTilE het volgende:
Komop Huub, niet gaan slapen... Vermicelli in de gordijnen en ladingen cup-a-soup tomaat in dat zwembad
Daar is 36 geen maat maar je mag het niet heter wassen dan 36 gradenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia zei steeds dat ze 'confectiemaatje 36 - 38' had, en iemand hier suggereerde toen dat het Russische kleding is![]()
Volgens mij heeft hij het zo hoog in zijn bol, dat hij ff in'monoloog met achter wasquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Uh, Huub zei net dat "wij" ook meekijken hoor.
Het is zijn huis toch en zijn spullenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Als hij gaat opruimen is hij de loser van de eeuw.![]()
Als ik kon wel ja. Onbegrijpelijk dat niet iedereen zijn reactie op dit moment logisch vindt. De antipathie tegen Lieke neemt de overhand helaas. Wat mij betreft was het ook echt oorlog geweest nu, want haar beslissing heeft misschien verregaande gevolgen die ik absoluut niet zou pikken.quote:
Daarom.quote:
Liekequote:Op dinsdag 17 april 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik kon wel ja. Onbegrijpelijk dat niet iedereen zijn reactie op dit moment logisch vindt. De antipathie tegen Lieke neemt de overhand helaas. Wat mij betreft was het ook echt oorlog geweest nu, want haar beslissing heeft misschien verregaande gevolgen die ik absoluut niet zou pikken.
Ja, dat zou een te grote vernedering zijn, Huib eruit ,en de villa wordt zo saai als een bejaardenhuis.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Als hij gaat opruimen is hij de loser van de eeuw.![]()
quote:
Niet Lieke Ik Ben meestal een Huub fan.. Maar ik denk dit niet zo handig isquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik kon wel ja. Onbegrijpelijk dat niet iedereen zijn reactie op dit moment logisch vindt. De antipathie tegen Lieke neemt de overhand helaas. Wat mij betreft was het ook echt oorlog geweest nu, want haar beslissing heeft misschien verregaande gevolgen die ik absoluut niet zou pikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |