Het is zijn huis toch en zijn spullenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Als hij gaat opruimen is hij de loser van de eeuw.![]()
Als ik kon wel ja. Onbegrijpelijk dat niet iedereen zijn reactie op dit moment logisch vindt. De antipathie tegen Lieke neemt de overhand helaas. Wat mij betreft was het ook echt oorlog geweest nu, want haar beslissing heeft misschien verregaande gevolgen die ik absoluut niet zou pikken.quote:
Daarom.quote:
Liekequote:Op dinsdag 17 april 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik kon wel ja. Onbegrijpelijk dat niet iedereen zijn reactie op dit moment logisch vindt. De antipathie tegen Lieke neemt de overhand helaas. Wat mij betreft was het ook echt oorlog geweest nu, want haar beslissing heeft misschien verregaande gevolgen die ik absoluut niet zou pikken.
Ja, dat zou een te grote vernedering zijn, Huib eruit ,en de villa wordt zo saai als een bejaardenhuis.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Als hij gaat opruimen is hij de loser van de eeuw.![]()
quote:
Niet Lieke Ik Ben meestal een Huub fan.. Maar ik denk dit niet zo handig isquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik kon wel ja. Onbegrijpelijk dat niet iedereen zijn reactie op dit moment logisch vindt. De antipathie tegen Lieke neemt de overhand helaas. Wat mij betreft was het ook echt oorlog geweest nu, want haar beslissing heeft misschien verregaande gevolgen die ik absoluut niet zou pikken.
Ik niet hoor, ik kijk naar interessante verhaallijnen en Huub word erg saaaaaaaaaaiquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:04 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, dat zou een te grote vernedering zijn, Huib eruit ,en de villa wordt zo saai als een bejaardenhuis.
Door hem blijf je kijken.
Relatie, kom op zeg laat me niet lachenquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:05 schreef scanman01 het volgende:
EXACT HUUB! Palma gaat voorbij aan de Huub/ Lieke relatie. Maar Palma heeft daar schijt aan en ook Eric heeft daar schijt aan.
Huub: "ik heb de uitkomst over woensdag al gehoord: I win, she looses"
Jij wel, de rest van Nederland niet en daarom maken ze dagelijks verlies door het uit te zenden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:04 schreef neehe het volgende:
Ja, dat zou een te grote vernedering zijn, Huib eruit ,en de villa wordt zo saai als een bejaardenhuis.
Huub heeft geen relatie met Lieke, hij is geil...........meer niet. EN hij gedraagt zich als een kleuter, prima hoor maar een relatie.......Puhleasequote:Op dinsdag 17 april 2007 03:05 schreef scanman01 het volgende:
EXACT HUUB! Palma gaat voorbij aan de Huub/ Lieke relatie. Maar Palma heeft daar schijt aan en ook Eric heeft daar schijt aan.
Huub: "ik heb de uitkomst over woensdag al gehoord: I win, she looses"
Morgen gaat de oorlog toch verder?quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie de fuck is Huib?quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:04 schreef neehe het volgende:
[..]
Niet dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
I win, she (Palma) loose zegt Huub. Heeftie met "achter" besproken. Duzzz Lieke komt terug volgens Huub. (ik hoop het iig NIET)
Huub: "Ik krijg Lieke toch niet terug, dat heb ik al gehoord van Palma."quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
I win, she (Palma) loose zegt Huub. Heeftie met "achter" besproken. Duzzz Lieke komt terug volgens Huub. (ik hoop het iig NIET)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |