Laf?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar hij zegt net ook het wel een mooie actie te vinden..
dus wat is het nou
Een sluwe gluipert?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar hij zegt net ook het wel een mooie actie te vinden..
dus wat is het nou
Thanxquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De COS is voor Commentaar Op Streams...
Als je even verder kijkt dan je snavel lang is zal je erachter komen dat Fok! niet alleen uit de COS bestaat en je de gewenste informatie makkelijk elders kan vinden.
Dit meen je toch niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
ik heb werkelijk kramp in mijn buik van het lachen. Die vergeet ik nooit meer, ik wist niet dat ik zo kon lachen om Natasia.
Om met Huub's woorden te speken (als ie die ook al niet gejat heeft): Het gaat hier niet om een zak M&M's.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Laf?
Oh, nou heeft hij ook al gezien dat er flessen op tafel zijn leeggegooid. Hij wil Huub naaien, lijkt het wel.
Memorable moment. Amanda zat net haar haar aan het vetten en komt Jan en Monique binnen. Zegt Amanda En wie bent U ? En gaat lekker verder met haar haar. Zal ff linkje zoekenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemist. Wat kwamen Moniekje en Jan daar doen?
ja dat meen ik wel, die reactie van Natasia, je kan me wegdragen...quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
Off-topic hoor, maar doen alle vier jullie streams het zonder haperen?
Ik heb al je commentaren hierover gelezen en ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric laat weer eens zien dat hij er niets van snapt. Huub heeft duidelijk met meerdere mensen gesproken en dit is (denk ik) het maximum wat hi kan doen. En het gaat score op tv![]()
Huub: "Zij heeft Lieke uit mijn leven getrokken, zo zie ik het"
En zo is het ook. Hij heeft volkomen gelijk wat mij betreft. Ik heb Natasia, brian en amanda heel veel zien flikken op de streams, maar wat mij betreft slaat deze actie van Palma alles.
Hier wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
Off-topic hoor, maar doen alle vier jullie streams het zonder haperen?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Vragen naar de wensen van de bewoners en plannen maken om wat kleine dingen te veranderen.
Maar dat grafwijf is zó vaak zó dom geweest wat vele malen hilarischer was!quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:35 schreef Yollie het volgende:
[..]
ja dat meen ik wel, die reactie van Natasia, je kan me wegdragen...
En Brain dan met de fotolijstjes? Glas buiten van het dekbed afkloppen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:34 schreef Prosac het volgende:
Over dat glas in het zwembad heeft Nicolaas wel gelijk hoor.
Doe ff normaal die hebben wel wat anders te doen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:35 schreef Mika25 het volgende:
Er zit wel een klein foutje in Huub's plan... Het heeft hem 2 uur gekost om rotzooi te maken, maar de 3 schoonmaaksters tesamen, zullen het waarschijnlijk binnen 30 minuten weer schoon hebben
Tief een eind op, met die nichterige bedtijd. zegt Ian_Nick.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:35 schreef Prospera het volgende:
Tief maar een eind op, zegt Huub.
Je vergeet het belangrijkstequote:Op dinsdag 17 april 2007 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Memorable moment. Amanda zat net haar haar aan het vetten en komt Jan en Monique binnen. Zegt Amanda En wie bent U ? En gaat lekker verder met haar haar. Zal ff linkje zoeken
http://www.youtube.com/watch?v=3Q7SSuvUbsU
Het zal mijn momentje zijn, ik vond het hilarischquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dat grafwijf is zó vaak zó dom geweest wat vele malen hilarischer was!![]()
Altijd @home, wat een kut providerquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij niet, Ian niet... dan ligt het dus aan @home. Dank jullie wel.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Memorable moment. Amanda zat net haar haar aan het vetten en komt Jan en Monique binnen. Zegt Amanda En wie bent U ? En gaat lekker verder met haar haar. Zal ff linkje zoeken
http://www.youtube.com/watch?v=3Q7SSuvUbsU
Zit ook een stukjevan inquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste
Natasia en Amanda waren enorm aan het bekvechten en hadden niet eens door dat er bezoek binnen kwam.
Jan komt de woonkamer opnieuw inrichten, en verder hier en daar een accentje
Jouw goed recht.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:38 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het zal mijn momentje zijn, ik vond het hilarisch
Klopt.. hebben Huub en Eric ook ontzettende heisa om gemaakt, uiteindelijk ook niks mee gebeurd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En Brain dan met de fotolijstjes? Glas buiten van het dekbed afkloppen.
Dit is pas de tweede keer in lange, lange tijdquote:
Heb je deze alquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij niet, Ian niet... dan ligt het dus aan @home. Dank jullie wel.
Hier zouden ze iets met contactpunten moeten doen..... dat vroeg gaan slapen vind ik ook niets....quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief een eind op, met die nichterige bedtijd. zegt Ian_Nick.
nee hoor, ik lag ook in een stuip om de slaapdronken Natasia die alleen maar "oh", "ooooh", "oh wat erg" en "arme palma" uit kon brengen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:38 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het zal mijn momentje zijn, ik vond het hilarisch
En Amanda met haar geknoei met eten (tijdens koken van Eric en Syl).quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En Brain dan met de fotolijstjes? Glas buiten van het dekbed afkloppen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Volhouden Huub. Palma is ondergeschikt. Knikker haar er maar uit en luister niet naar Eric.
probeert ie Huub weer te pijpen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:41 schreef scanman01 het volgende:
Eric zakt per minuut verder weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |