Zeg er aub even bij dat jij dat vindt en niet alsof het een feit is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Zeg er aub even bij dat jij dat vindt en niet alsof het een feit is. Lieke is zelfs in oorlog met haar vader omdat ze gek is op Huub en haar vader keurt het af.
Huub wil graag binnen de regels blijven, dat maakt dit een halfslachtige poging tot rotzooi trappen/sabotage... Een beetje met potjes en pannetjes en flesjes en glaasjes rondlopen, zoals 'ie vanmiddag al aankondigde ("Ik ga eens uitgebreid koken"). Met andere woorden, het stelt niet veel voor.... Leuk dat ie de inboedel een beetje verplaatst, maar als je het doet, doe het dan goed....quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee.
Je zegt dat het grondiger kan.
Huub wil graag binnen de regels blijven.
Wat stel je voor dat hij doet?
"Huub maakt rommel...Huub moet z`n eigen rotzooi vervolgens opruimen".quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik vermoed dat Huub morgen gewoon zelf de rommel mag opruimen.
En nog steeds geef je geen antwoord op de vraag "Wat stel jij dan voor dat hij zou moeten doen?"quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Huub wil graag binnen de regels blijven, dat maakt dit een halfslachtige poging tot rotzooi trappen/sabotage... Een beetje met potjes en pannetjes en flesjes en glaasjes rondlopen, zoals 'ie vanmiddag al aankondigde ("Ik ga eens uitgebreid koken"). Met andere woorden, het stelt niet veel voor.... Leuk dat ie de inboedel een beetje verplaatst, maar als je het doet, doe het dan goed....
En ik vermoed dat Huub het dan niet doet en gaat gokken op hoe graag ze hem in het programma willen houdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik vermoed dat Huub morgen gewoon zelf de rommel mag opruimen.
Als je had opgelet had je gehoord dat meubels niet verplaatst mogen wordenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
Overigens stel ik voor dat hij het keukenblok voor het DGK-hek neerzet en kijkt of met het bankstel ook zo de juiste feng shui bereikt kan worden op de bodem van het zwembad...
Maar neeeee....
Zodra ik me niet meer laat meeslepen kijk ik niet meer, dus ik snap niets van die opmerking.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg er aub even bij dat jij dat vindt en niet alsof het een feit is.
Tering man, laat je niet zo meeslepen door een geregiseerd tv spelletje.
Ik kijk bijna geen tv- uitzendingen meer...... maar ja..quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:23 schreef Mika25 het volgende:
[..]
"Huub maakt rommel...Huub moet z`n eigen rotzooi vervolgens opruimen".
Zou jij als kijker dat een interessante TV uitzending vinden? Bovendien zal de redaktie met zo`n actie de ruzie tussen Huub en Palma dan onmiddelijk beeindigen, dus wéér een verhaaltje om zeep...
Dat mag niet, dat is vernieling...quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
Overigens stel ik voor dat hij het keukenblok voor het DGK-hek neerzet en kijkt of met het bankstel ook zo de juiste feng shui bereikt kan worden op de bodem van het zwembad...
Maar neeeee....
Hellemaal mee eensquote:
Uiterst zwak punt in het programmaconcept.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je had opgelet had je gehoord dat meubels niet verplaatst mogen worden![]()
Zo!quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen tv- uitzendingen meer...... maar ja..
Hij brak zelfs iets 'per ongeluk' daarnet, en zei dat Huub er de schuld wel van zou krijgen... grapje natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:25 schreef Prosac het volgende:
Jaap moedigt het alleen maar aan.. die is dus ook schuldig morgen
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Uiterst zwak punt in het programmaconcept.
Lijkt me ook niet verstandig als je Huub laat opruimen. Dan is Natasia meteen overspannen, niks meer terug te vinden op de juiste plaats ........quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik vermoed dat Huub het dan niet doet en gaat gokken op hoe graag ze hem in het programma willen houden
Jan de bouvrie komt de boel toch vervangenquote:
Als Huub die zooi zelf opruimt is hij echt een mietje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet verstandig als je Huub laat opruimen. Dan is Natasia meteen overspannen, niks meer terug te vinden op de juiste plaats ........
Je snapt toch zelf ook wel dat wanneer je de streams en FOk volgt, je niks mist...quote:
anders ik welquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:29 schreef Yollie het volgende:
ik zeik in mijn broek van het lachen....oh oooh ooooh
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:29 schreef Ifa het volgende:
Gaat Huub nu rondleidingen organiseren? Idee voor vol?
Ja, dat heb ik gemist. Wat kwamen Moniekje en Jan daar doen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Jan de bouvrie komt de boel toch vervangen![]()
Palma komt ook bij jou opruimen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:29 schreef Yollie het volgende:
ik zeik in mijn broek van het lachen....oh oooh ooooh
De COS is voor Commentaar Op Streams...quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemist. Wat kwamen Moniekje en Jan daar doen?
Vragen naar de wensen van de bewoners en plannen maken om wat kleine dingen te veranderen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemist. Wat kwamen Moniekje en Jan daar doen?
Maar hij zegt net ook het wel een mooie actie te vinden..quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
Nicolaas heeft zijn verhaal al klaar: glas in het zwembad, met opzet kapot maken... dit kan echt niet en dat heb ik gezegd.
ik heb werkelijk kramp in mijn buik van het lachen. Die vergeet ik nooit meer, ik wist niet dat ik zo kon lachen om Natasia.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
anders ik wel![]()
![]()
![]()
![]()
oh wat erg, wat erg, arme palma, oooh ooh oooh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |