Doe eens niet zo patsen en zeg wat je bedoelt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
Toch een beetje lafjes dit hoor... Beetje halfslachtig rotzooi aanrichten, dat kan veel grondiger...
Zeg er aub even bij dat jij dat vindt en niet alsof het een feit is. Lieke is zelfs in oorlog met haar vader omdat ze gek is op Huub en haar vader keurt het af. Het maakt haar niets uit. Maar blijf vooral geloven dat het allemaal ongeloofwaardig is... ook de 'ik hou van jou' opmerkingen... maar kom nou niet met een bericht alsof het een feit is. Iedereen die geen antipathie voor Lieke voelt ziet dat hun gevoelens wél oprecht waren. De relatie Bart/Lesley werd ook door 90% in twijfel getrokken. Die relatie is nu ook nog sterker dan ooit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Well duh! Tuurlijk was die relatie niet geloofwaardig.
Hij kan natuurlijk niet te ver gaan, zoals jam/honing op het tapijt etc. Het moet natuurlijk wel schoongemaakt KUNNEN worden morgen, anders is het vernieling...quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
Toch een beetje lafjes dit hoor... Beetje halfslachtig rotzooi aanrichten, dat kan veel grondiger...
Kudtmietjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
Ik heb keukendienst, zegt Brian maar eens voor de zekerheid hardop terwijl hij het bestek inruimt.
Ik zeg toch precies wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe eens niet zo patsen en zeg wat je bedoelt!
Ik hoorde het, dus iemand had zijn zender nog omquote:
Nee.quote:
Ja ergens op poepen. Dat doen meestal inbrekers vaarvan de spanning te veel wordt (ervaring?)quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
Ja ja, daar legde hij net al goed de nadruk op... de lafaardquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:18 schreef Prosac het volgende:
Brian kijkt eerst even waar Huub is voordat hij toch nog even wat extra bestek in de la teruglegt..
kan hij morgen weer zeggen dat hij nog wel probeerde wat op te ruimen
Bij die relatie zat ik dus bij de 10% die het wel geloofdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
De relatie Bart/Lesley werd ook door 90% in twijfel getrokken. Die relatie is nu ook nog sterker dan ooit.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
Er zit 1 rotte appel tussen en die zinkt diep....
Mooie beeldspraak van ome Nico![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik vermoed dat Huub morgen gewoon zelf de rommel mag opruimen.
Jaap is een lul...quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:19 schreef STAP01 het volgende:
Jaaaaaaaaap: Ik hoop niet dat het gaat regenen....tja, hoe zeer ik Jaap ook haat hier heeft hij wel een puntje...
Vandaar de aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaap is een lul...
Maar vind je nou zelf ook niet dat haten een beetje ver gaat?
Palma heeft een veel te grote rol voor iemand die van alles kan doen omdat ze toch niet aan het spel deelneemt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:20 schreef akveor het volgende:
Het irritante van deze actie is dat Palma weer in de schijnwerpers komt. Ik kan dat mens niet luchten of zien. En ook typerend ze weet precies hoe de arbeidsverhoudingen tussen haar en Lieke waren. Maar als het de betrekkingen met de miljonairs betreft is ze volledig de weg kwijt. Overal commentaar op en haar bemoeizucht is niet om aan te zien. Doe mij maar een niet huishoudcrew die wel hun plaats weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |