Well duh! Tuurlijk was die relatie niet geloofwaardig. Maar dat maakt toch niet uit? Deze ruzie tussen Palma en Huub bied potentie voor een leuke verhaallijn. Ik ben blij dat Lieke weg is, maar ik haat Palma gewoon nog erger dan Lieke, dus voor mij is dit een win-win situatiequote:Op dinsdag 17 april 2007 02:03 schreef APK het volgende:
Dat klopt denk ik wel, maar het maakt zijn 'liefde' voor Lieke voor mij ook totaal ongeloofwaardig.
Hij heeft nu al een keer of twintig 'Een beetje Lieke ontslaan, ben je wel goed bij je paasei?' gezegd en het komt totaal niet gemeend over.![]()
dat kwam ook meer omdat iedereen het op een of andere manier wel lachen vindtquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:09 schreef avonne het volgende:
Brian reageert eerst boos, en gaat dan toch maar lachen.
Ruggegraatje, he?
Omdat Huub sinds een maandje niets meer "mag" doen. Terwijl de uitzendingen door Brainless&Amanda en Jaap gedomineerd werden. Dus Huub kan je in dat geval niets verwijtenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:05 schreef PC eend het volgende:
De kijkcijfers waren laatst bijna gehalveerd.... MET HUUB.
Dusss...
Brian beseft dat ie nu dat hij geen ruggengraat heeft en (oei hoe heet dat ook al weer) fellatio me zichzelf kan hebben .. Daaaaag Amandaquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:09 schreef avonne het volgende:
Brian reageert eerst boos, en gaat dan toch maar lachen.
Ruggegraatje, he?
Toch kan ik me Palma ook wel voorstellen... personeel dat zich omhoog wil werken te kostte van haar en dan ook nog niet lekker in het team ligt. Nogmaals niet chique maar wel begrijpelijk. Ach en wat bereikt Huub ermee met zijn acties? TV momentje... ach doe mij maar wat intelligente moves... wat ik zo zie kan ie Jaap niet eens de baas. Want een dreiging met de asbak hing alweer in de lucht. Jaap later: Nog iets drinken.... en Huub zuipt door laat zich opruien door Niciolaas en Brian en draaft door....quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, je denkt dus als de redactie, maar zo werkt het niet. Ik denk puur over Palma en Huub en de streek die Palma hem geflikt heeft. Of de 'verhaallijn' klaar was of niet doet dan niet ter zake. Het gaat even puur over Huub/Lieke/Palma... en dat heeft ze iets walgelijks geflikt. Lieke werd door drie personen onder vuur genomen en voor alles en nogwat uitgemaakt. Zoiets flikt een normaal mens gewoon niet. En als Palma echt huub wel aardig vindt, dan is het zomogelijk nog lager wat ze geflikt heeft. Maar ik ben bang dat we het niet eens zullen worden over dit omderwerp. Ik vind tot nu toe dat Huub zich nog inhoudt, want wat mij betreft zijn er nu geen grenzen meer. Als iemand zoiets flikt, dan is volgens mij alles geoorloofd.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian beseft dat ie nu dat hij geen ruggengraat heeft en (oei hoe heet dat ook al weer) fellatio me zichzelf kan hebben .. Daaaaag Amanda![]()
Waar gaan we heen, als we zelfs geen waarheid meer horen als Brian tegen Jaap praat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
Brian tegen Jaap; Je bent het meest gedisciplineerd van ons allemaal" (met betrekking tot eten)
Kijk maar eens op de fok poll. De nieuwe, zeer veeilige poll, geeft aan dat Huub populairder is dan ooit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub haalde 45 % geloof ik van de populairiteitspoll toen. Ik ben benieuwd of dat nog zoveel is nu. Ik persoonlijk denk het niet.
Heb JIJ daar streamquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:13 schreef PC eend het volgende:
Leek wel of ik iemand hoorde snuiven o pde WC![]()
![]()
Alleen dat agressieve niveauloze kinderachtige gedoe mocht niet meer, maar kennelijk heeft hij niet meer in zijn marsquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Omdat Huub sinds een maandje niets meer "mag" doen. Terwijl de uitzendingen door Brainless&Amanda en Jaap gedomineerd werden. Dus Huub kan je in dat geval niets verwijten
Tis zijn keukeninhoud dus mag hijj het zelf weer opruimen wat mij betreft. Hij gaat weer eens 3 strepen te ver met (drank op) zijn aktiesquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:16 schreef Prospera het volgende:
Nicolaas zegt dat hij het gevoel heeft dat hij in een realitysoap zit.
brian krijgt een giechelbui.
Ben je helemaal gek geworden zegt Huub, mijn vriendin eruit gooien, terwijl hij de keukeninhoud verbouwt.
[afbeelding]
Doe eens niet zo patsen en zeg wat je bedoelt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
Toch een beetje lafjes dit hoor... Beetje halfslachtig rotzooi aanrichten, dat kan veel grondiger...
Zeg er aub even bij dat jij dat vindt en niet alsof het een feit is. Lieke is zelfs in oorlog met haar vader omdat ze gek is op Huub en haar vader keurt het af. Het maakt haar niets uit. Maar blijf vooral geloven dat het allemaal ongeloofwaardig is... ook de 'ik hou van jou' opmerkingen... maar kom nou niet met een bericht alsof het een feit is. Iedereen die geen antipathie voor Lieke voelt ziet dat hun gevoelens wél oprecht waren. De relatie Bart/Lesley werd ook door 90% in twijfel getrokken. Die relatie is nu ook nog sterker dan ooit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Well duh! Tuurlijk was die relatie niet geloofwaardig.
Hij kan natuurlijk niet te ver gaan, zoals jam/honing op het tapijt etc. Het moet natuurlijk wel schoongemaakt KUNNEN worden morgen, anders is het vernieling...quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
Toch een beetje lafjes dit hoor... Beetje halfslachtig rotzooi aanrichten, dat kan veel grondiger...
Kudtmietjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
Ik heb keukendienst, zegt Brian maar eens voor de zekerheid hardop terwijl hij het bestek inruimt.
Ik zeg toch precies wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe eens niet zo patsen en zeg wat je bedoelt!
Ik hoorde het, dus iemand had zijn zender nog omquote:
Nee.quote:
Ja ergens op poepen. Dat doen meestal inbrekers vaarvan de spanning te veel wordt (ervaring?)quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
Ja ja, daar legde hij net al goed de nadruk op... de lafaardquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:18 schreef Prosac het volgende:
Brian kijkt eerst even waar Huub is voordat hij toch nog even wat extra bestek in de la teruglegt..
kan hij morgen weer zeggen dat hij nog wel probeerde wat op te ruimen
Bij die relatie zat ik dus bij de 10% die het wel geloofdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
De relatie Bart/Lesley werd ook door 90% in twijfel getrokken. Die relatie is nu ook nog sterker dan ooit.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
Er zit 1 rotte appel tussen en die zinkt diep....
Mooie beeldspraak van ome Nico![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik vermoed dat Huub morgen gewoon zelf de rommel mag opruimen.
Jaap is een lul...quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:19 schreef STAP01 het volgende:
Jaaaaaaaaap: Ik hoop niet dat het gaat regenen....tja, hoe zeer ik Jaap ook haat hier heeft hij wel een puntje...
Vandaar de aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaap is een lul...
Maar vind je nou zelf ook niet dat haten een beetje ver gaat?
Palma heeft een veel te grote rol voor iemand die van alles kan doen omdat ze toch niet aan het spel deelneemt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:20 schreef akveor het volgende:
Het irritante van deze actie is dat Palma weer in de schijnwerpers komt. Ik kan dat mens niet luchten of zien. En ook typerend ze weet precies hoe de arbeidsverhoudingen tussen haar en Lieke waren. Maar als het de betrekkingen met de miljonairs betreft is ze volledig de weg kwijt. Overal commentaar op en haar bemoeizucht is niet om aan te zien. Doe mij maar een niet huishoudcrew die wel hun plaats weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |