Hij zit toch op kantoor?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat zal Jaap niet leuk vinden dat alleen zijn weekrantsoen buiten is gezet.
Je blijft gefrusteerd he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is gewoon zeer terecht wat hij doet. Iedereen moet even hun afkeer van Lieke laten varen en gewoon er even aan denken wat Palma geflikt heeft. Dat zou toch echt niemand in die situatie pikken? En dan zeg ik het nog heel erg voorzichtig. Wat palma geflikt heeft was gewoon bij de beesten af.
Helemaal mee eens, ik wil morgen die kop van Palma zien als ze die rotzooi ziet, dat wordt lachen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub's doel is helemaal niet om iemand weg te pesten (vindt achter zowiezo niet goed), maar z`n doel is om tv momenten te maken. En je weet nu al dat dit moment op TV uitgezonden gaat worden, in combinatie met Lieke's ontslag en de ruzie die morgen gaat ontstaan. En juist het feit dat Huub zo goed aanvoelt wat de tv momenten zijn maakt hem onmisbaar voor dit programma...
Luister:dquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:56 schreef Sug4r het volgende:
Huub zorgt voor zijn eigen ondergang, natuurlijk lacht Nicolaas hier om dat zou ik ook doen. Hij wordt vermaakt terwijl hij ziet dat iemand zich vreselijk in de nesten werkt.![]()
Ze hebben Lieke net gebeld dat ze morgenochtend aan het werk magquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Je blijft gefrusteerd he?![]()
Persoonlijk heb ik niets op Lieke tegen. Vind het wel een lekker wijf. En wat Palma gedaan heeft was misschien ook niet echt chique. Toch denk ik dat het Lieke verhaal wel een beetje klaar was. Anders had de redaktie wel ingegrepen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:57 schreef STAP01 het volgende:
Als ik Palma was dan zou ik me morgen ziek melden! Of een snipperdag opnemen.
Reken er maar niet op. Deze actie van Huub gaat weer een uitzending overheersen. Zonder Huub geen gouden kooi, dat wordt toch nu wel weer duidelijk. Hopelijk heeft Huub dat nog steeds door en gaat hij morgen absoluut weigeren om ook maar enigszins iets op te ruimen. Hopelijk gaat de redactie dit sportief opvatten en hem ook niet onder druk zetten. Iedereen die in de redactie zit had ook hetzelfde gedaan... of willen doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:56 schreef Sug4r het volgende:
Huub zorgt voor zijn eigen ondergang, natuurlijk lacht Nicolaas hier om dat zou ik ook doen. Hij wordt vermaakt terwijl hij ziet dat iemand zich vreselijk in de nesten werkt.![]()
Nicolazerus is er gratis ingekomen om wat stennis te schoppen, al het filmbare dat Huub verricht vindt ie prachtig...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:59 schreef Carlaa het volgende:
Volgens mij, maar ik kan het mis hebben.. vind Nicolazerus het er wel feestelijk uitzien, al keurt hij het af...
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:59 schreef Carlaa het volgende:
Volgens mij, maar ik kan het mis hebben.. vind Nicolazerus het er wel feestelijk uitzien, al keurt hij het af...
Je hebt gelijk hoor, maar Huub is af en toe niet echt zo'n held...quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Deze actie van Huub gaat weer een uitzending overheersen. Zonder Huub geen gouden kooi, dat wordt toch nu wel weer duidelijk. Hopelijk heeft Huub dat nog steeds door en gaat hij morgen absoluut weigeren om ook maar enigszins iets op te ruimen. Hopelijk gaat de redactie dit sportief opvatten en hem ook niet onder druk zetten. Iedereen die in de redactie zit had ook hetzelfde gedaan... of willen doen.
Huub moet niet zeiken, hij heeft er teveel van haar werk afgehouden, het is zijn eigen schuldquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik niets op Lieke tegen. Vind het wel een lekker wijf. En wat Palma gedaan heeft was misschien ook niet echt chique. Toch denk ik dat het Lieke verhaal wel een beetje klaar was. Anders had de redaktie wel ingegrepen.
Appels en Sinasappels en verse groentes liggen daar al maanden voor de sier !quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:00 schreef akveor het volgende:
De regel: niet knoeien met etenswaar wordt zeker ook niet overtreden?
Ik denk wel dat Palma het spelletje mee zal spelen. Of vrijwillig of onder dwang van de buren. Als ze gewoon weigerd om het op te ruimen dat verpest je de hele actie, en dat is weer nadelig voor de tv uitzending. De hele situatie tussen Lieke's ontslag, en Huub's reactie daarop kan je zo 3 leuke uitzendingen van maken als deze situatie nog een paar dagen doorgaat. Maar dat kan alleen als Palma het een beetje sportief opvat...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:59 schreef neehe het volgende:
Helemaal mee eens, ik wil morgen die kop van Palma zien als ze die rotzooi ziet, dat wordt lachen.
Die dikke kudtjaap doet zelf niet anders.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
Jaap; ïk stoor me aan het lapzwansen hierzo" Duh
Bijna, huub was dus weer eens agressiefquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:57 schreef Prosac het volgende:
Jaap beweert nu een gebroken duim te hebben opgelopen door Huub
hij heeft het al een paar keer gezegd, meen ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:59 schreef Carlaa het volgende:
Je hoeft niet kwaad om mij te worden. Ik maak die regels niet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Appels en Sinasappels en verse groentes liggen daar al maanden voor de sier !![]()
Dat klopt denk ik wel, maar het maakt zijn 'liefde' voor Lieke voor mij ook totaal ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:54 schreef Mika25 het volgende:
Huub's doel is helemaal niet om iemand weg te pesten (vindt achter zowiezo niet goed), maar z`n doel is om tv momenten te maken. En je weet nu al dat dit moment op TV uitgezonden gaat worden, in combinatie met Lieke's ontslag en de ruzie die morgen gaat ontstaan. En juist het feit dat Huub zo goed aanvoelt wat de tv momenten zijn maakt hem onmisbaar voor dit programma...
Maar Jaap is toch The Godfather..hij is toch de baas over iedereen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bijna, huub was dus weer eens agressief
Jaap is zo bang voor de bescherming van huub, dat hij er maar niet tegenin gaat
Volgens mij was het toch dat er niet met andersmans eetwaar mocht worden geknoeid. Dit is niet van iemand anders nog.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:00 schreef akveor het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan? met je poep gedoequote:Op dinsdag 17 april 2007 02:03 schreef FuTilE het volgende:
Poep in dat zwembad, Huub. Je weet dat je het wil!
Het is zo knap van Huub dat hij weer iets nieuws en orgineels heeft verzonnen. Menig ander herhaalt alleen maar oude, tweedehandse, grappen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Deze actie van Huub gaat weer een uitzending overheersen. Zonder Huub geen gouden kooi, dat wordt toch nu wel weer duidelijk. Hopelijk heeft Huub dat nog steeds door en gaat hij morgen absoluut weigeren om ook maar enigszins iets op te ruimen. Hopelijk gaat de redactie dit sportief opvatten en hem ook niet onder druk zetten. Iedereen die in de redactie zit had ook hetzelfde gedaan... of willen doen.
Ja, je denkt dus als de redactie, maar zo werkt het niet. Ik denk puur over Palma en Huub en de streek die Palma hem geflikt heeft. Of de 'verhaallijn' klaar was of niet doet dan niet ter zake. Het gaat even puur over Huub/Lieke/Palma... en dat heeft ze iets walgelijks geflikt. Lieke werd door drie personen onder vuur genomen en voor alles en nogwat uitgemaakt. Zoiets flikt een normaal mens gewoon niet. En als Palma echt huub wel aardig vindt, dan is het zomogelijk nog lager wat ze geflikt heeft. Maar ik ben bang dat we het niet eens zullen worden over dit omderwerp. Ik vind tot nu toe dat Huub zich nog inhoudt, want wat mij betreft zijn er nu geen grenzen meer. Als iemand zoiets flikt, dan is volgens mij alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee niet op jou op Huub sorry woorden he? Ik keur dit af Plus bestellen ze toch alleen maar etenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hoeft niet kwaad om mij te worden. Ik maak die regels niet...
De kijkcijfers waren laatst bijna gehalveerd.... MET HUUB.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Luister:d
Huub haalt 50% van de populariteitspoll..door hem komt ook Sylvia leuk naar voren..dus het programma is voor een groot deel afhankelijk van Huub (qua kijkcijfers). De week dat Huub uit het programma was zijn er 9 dagen in 5 uitzendingen gepropt..en de kijkcijfers daalden nog.
Huub heeft echt wel privileges en kan redelijk ver gaan. Huub heeft dit allang achter besproken..hij maakt tv nu. Ik denk niet dat ie echt rouwig is om Lieke ..maar hij gebruikt de situatie om tv te maken.
Of probeert te immiteren zoals Brian met zijn suffe actie of te switchen naar Eric om die op de stoel te zetten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is zo knap van Huub dat hij weer iets nieuws en orgineels heeft verzonnen. Menig ander herhaalt alleen maar oude, tweedehandse, grappen.
Als Amanda onbestraft rotzooi door de pindasaus doet zie ik geen probleem met die regelquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:00 schreef akveor het volgende:
Goed dat je het zegt, nog ff wachten met de lap uitknallenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:05 schreef Rudieh het volgende:
zometeen eerst Brian en Jaaps reactie afwachten op deze teringbende...
wordt leuk morgen
En van het niveau is zo goed als niets meer over...MET HUUB.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
De kijkcijfers waren laatst bijna gehalveerd.... MET HUUB.
Dusss...
Hoogleraar Scatologie van Steen 3, profaangenaam.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan? met je poep gedoe![]()
Huub haalde 45 % geloof ik van de populairiteitspoll toen. Ik ben benieuwd of dat nog zoveel is nu. Ik persoonlijk denk het niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Luister:d
Huub haalt 50% van de populariteitspoll..door hem komt ook Sylvia leuk naar voren..dus het programma is voor een groot deel afhankelijk van Huub (qua kijkcijfers). De week dat Huub uit het programma was zijn er 9 dagen in 5 uitzendingen gepropt..en de kijkcijfers daalden nog.
Huub heeft echt wel privileges en kan redelijk ver gaan. Huub heeft dit allang achter besproken..hij maakt tv nu. Ik denk niet dat ie echt rouwig is om Lieke ..maar hij gebruikt de situatie om tv te maken.
Ja, morgen vliegt ie eruit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Bij alle voorgaande dingen die Huub wilde flikken en wat niet mocht, werd er door de redactie meteen gebeld. Dat is nu NIET gebeurd, dus de conclusie lijkt me simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |