quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de meest lieve manier waarop iemand op Fok! ooit op een spelfout is gewezen.![]()
lolquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat het nu contactpunten gaat kosten![]()
Dat zijn de types met wie jij doorgaans uitgaat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Nicolaas eigenlijk wel tof sinds hij terug is. Je merkt dat hij de acties van Huub ergens wel waardeert ook al is het zijn manier niet. Hij is intelligent,'s avonds altijd megalam..maar ook erg VREEMD. Zo'n type waarmee je uitgaat, o hij is zo charmant en op het moment dat je bij hem binnenkomt gaat de deur op slot hangen de boeien klaar en haalt hij de stroomstootdildo uit de keukenla.
Huub's doel is helemaal niet om iemand weg te pesten (vindt achter zowiezo niet goed), maar z`n doel is om tv momenten te maken. En je weet nu al dat dit moment op TV uitgezonden gaat worden, in combinatie met Lieke's ontslag en de ruzie die morgen gaat ontstaan. En juist het feit dat Huub zo goed aanvoelt wat de tv momenten zijn maakt hem onmisbaar voor dit programma...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:48 schreef akveor het volgende:
Met alle respect. Huub wil Palma wegpesten? Ze moeten Huub de spelregels nog maar eens uitleggen. Met het wegpesten van andere wannabee miljonairs maakt hij kans om de villa te winnen.
Laat hij zich daarop concentreren.
Hij vindt het prachtig...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas blijft heel veilig roepen: 'Ik keur dit echt af"
Wat een held die Nicolaas
Nee dat zijn doorgaans mijn klanten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat zijn de types met wie jij doorgaans uitgaat?
Brian pist al de hele avond in zijn broek.. (voor Nicolaas)quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:55 schreef Prosac het volgende:
Brian blijft extra benadrukken: "Ik ben blij, ik ben blij dat ik de enige ben die jou er in zal houden"
voor het geval hij op de stoel zit donderdag
Mag ik ook klant worden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:55 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee dat zijn doorgaans mijn klanten.
Mijn vriend is heel burgelijk.
Dat mag niet, SANCTIEquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:51 schreef Yollie het volgende:
Denk dat Huub te ver gaat met de etenswaar....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |