... en voelt juf Judith zich na een terechte uitbrander verplicht een liedje voor hem te componerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, want dat gaat hij tegen diegene weer een ellenlang blabla, taalfout, blabla verhaal bewerkstelligen![]()
Eric is NIKS in de gayscene..hoe triest ben je als je op elk profiel dat je hebt met je pik moet zwaaien omdat je tanden afbrokkelen en je ogen uit hun kassen knallen door de coke die je jarenlang hebt gebruikt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bij de popi-poll had ie toch nog zo`n 10%, maar ik denk toch dat het merendeel van die stemmen van Huub en Sylvia fans kwamen. Heb niet de indruk dat de gay-scene van nederland massaal voor hem gaat SMS-en. Dus ik denk dat de uitslag van de poll best wel eens een keiharde klap voor hem gaat worden. Zeker omdat ik ook verwacht dat z`n grootste concurrent (Natasja), wel omhoog zal gaan...
Dat is waarschijnlijk de meest lieve manier waarop iemand op Fok! ooit op een spelfout is gewezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik hou er niet van om op taalfouten te wijzen, beetje sneu namelijk maar omdat je hiermee een gezegde om zeep helpt, toch even een verandering. Technisch gesproken heb je niet eens iets verkeerd getypt.
Kruid = Kruit
excuses
On Topic
Nicolaas vind de rotzooi wel gezellig
Palma wil haar tv moment. Nu geeft hij haar een negatief tv moment want mensen zullen hierom moeten lachen:)quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:48 schreef akveor het volgende:
Met alle respect. Huub wil Palma wegpesten? Ze moeten Huub de spelregels nog maar eens uitleggen. Met het wegpesten van andere wannabee miljonairs maakt hij kans om de villa te winnen.
Laat hij zich daarop concentreren.
Ook wel bekend als pisnicht...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Eric is NIKS in de gayscene..hoe triest ben je als je op elk profiel dat je hebt met je pik moet zwaaien omdat je tanden afbrokkelen en je ogen uit hun kassen knallen door de coke die je jarenlang hebt gebruikt?
Dat is Eric..
Als hij Jaap probeert in te palmen, gaan bij de laaste woorden van zijn zin, de octaven ook een stukje hoger.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
... en voelt juf Judith zich na een terechte uitbrander verplicht een liedje voor hem te componeren![]()
Die zit te genieten terwijl hij toekijkt hoe Huub zich in de nesten werkt.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Eric is NIKS in de gayscene..hoe triest ben je als je op elk profiel dat je hebt met je pik moet zwaaien omdat je tanden afbrokkelen en je ogen uit hun kassen knallen door de coke die je jarenlang hebt gebruikt?
Dat is Eric..
Juist. Ik kende hem vaag van het gay.nl forum en van gezicht van coc leiden en ik vond hem gewoon irritant en hij keek zo raar. De eerste weken in het huis vond ik hem verbazingwekkend leuk en tof..maar dat is nu binnen 2 weken totaal omgedraaid..ik walg echt van hem.quote:
Dat het nu contactpunten gaat kostenquote:
Ik lach me dood. Humor kan Huub niet worden ontzegd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt in ieder geval feestelijk .......
[afbeelding]
Dit is gewoon zeer terecht wat hij doet. Iedereen moet even hun afkeer van Lieke laten varen en gewoon er even aan denken wat Palma geflikt heeft. Dat zou toch echt niemand in die situatie pikken? En dan zeg ik het nog heel erg voorzichtig. Wat palma geflikt heeft was gewoon bij de beesten af.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:48 schreef akveor het volgende:
Met alle respect. Huub wil Palma wegpesten? Ze moeten Huub de spelregels nog maar eens uitleggen. Met het wegpesten van andere wannabee miljonairs maakt hij kans om de villa te winnen.
Aangezien de show 's ochtend gerund wordt door de schoonmaaksters maakt Huub geen enkele kans.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Palma wil haar tv moment. Nu geeft hij haar een negatief tv moment want mensen zullen hierom moeten lachen:)
Ik miss thobje in je sigquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:49 schreef MissHobje het volgende:
Wat een kinderachtig mannetje is Huub toch ook.
Tot een zeker punt vond ik het wel vermakelijk.. maar nu gaat ie net ff te lang door ermee..
Erg flauw heur
En deze twee hebben de kopzorgtijd van hun leven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas heeft de tijd van zijn leven nu
quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de meest lieve manier waarop iemand op Fok! ooit op een spelfout is gewezen.![]()
lolquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat het nu contactpunten gaat kosten![]()
Dat zijn de types met wie jij doorgaans uitgaat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Nicolaas eigenlijk wel tof sinds hij terug is. Je merkt dat hij de acties van Huub ergens wel waardeert ook al is het zijn manier niet. Hij is intelligent,'s avonds altijd megalam..maar ook erg VREEMD. Zo'n type waarmee je uitgaat, o hij is zo charmant en op het moment dat je bij hem binnenkomt gaat de deur op slot hangen de boeien klaar en haalt hij de stroomstootdildo uit de keukenla.
Huub's doel is helemaal niet om iemand weg te pesten (vindt achter zowiezo niet goed), maar z`n doel is om tv momenten te maken. En je weet nu al dat dit moment op TV uitgezonden gaat worden, in combinatie met Lieke's ontslag en de ruzie die morgen gaat ontstaan. En juist het feit dat Huub zo goed aanvoelt wat de tv momenten zijn maakt hem onmisbaar voor dit programma...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:48 schreef akveor het volgende:
Hij vindt het prachtig...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas blijft heel veilig roepen: 'Ik keur dit echt af"
Wat een held die Nicolaas
Nee dat zijn doorgaans mijn klanten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat zijn de types met wie jij doorgaans uitgaat?
Brian pist al de hele avond in zijn broek.. (voor Nicolaas)quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:55 schreef Prosac het volgende:
Brian blijft extra benadrukken: "Ik ben blij, ik ben blij dat ik de enige ben die jou er in zal houden"
voor het geval hij op de stoel zit donderdag
Mag ik ook klant worden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:55 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee dat zijn doorgaans mijn klanten.
Mijn vriend is heel burgelijk.
Dat mag niet, SANCTIEquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:51 schreef Yollie het volgende:
Denk dat Huub te ver gaat met de etenswaar....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |