Lieke komt pas woensdag weerquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat Lieke gewoon komt en dat zij al die zooi mag opruimen![]()
Die uitleg heb ik al 300 keer gehoord van Brian ... Brian had een zet in gedachte (omdat ie zijn kinderen wilde bellen)quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:34 schreef Napster het volgende:
Zit die Brain nog steeds te zeuren, psycho
Waar was jouw commentaar op het jeukpoeder of de rookbom van je helden? Dat was niet zielig?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:36 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een zielig figuur is die huub zeg. Stoere jongen hoor. Imbeciel…
Wat denk je van alle twee ? Chips fijnstampen in de honing ........quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:36 schreef Mika25 het volgende:
Ik zou een zakje chips opentrekken en effe door de woonkamer uitstrooien, om er vervolgens met schoenen overheen te lopen... Dat is wat effectiever dan alleen maar de tafel dekken.
Of kleverige honing (of desnoods jam) overal op te smeren doet het ook altijd goed...
KUTquote:
Hij denkt echt dat ie interresant is, langdradig gebleblebleh vol taalfoutenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
Ik zal het even toelichten, weet je.
Man van de wereld Brian.
Uitgegleden over IETS van de hondjes ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:40 schreef MissHobje het volgende:
hehe Natas die op d'r plaat ging wat eerder :
[afbeelding]
Hey, relkloon!quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat ie interresant is, langdradig gebleblebleh vol taalfouten![]()
Wacht maar totdat Eric het resultaat van de popi-poll te horen gaat krijgenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
En Nicolaas en Eric blijven maar zeggen: "Ik keur dit af"
Hij is zo zielig dat niemand hem durft te vertellen dat hij geen jota voorstelt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat ie interresant is, langdradig gebleblebleh vol taalfouten![]()
Palma gaat dit morgen echt niet opruimen, ik weet niet wat Huub hiermee wilt bereikenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Wat een triest stelletje.
Huub heeft volkomen gelijk wat hij doet. Wat Palma geflikt heeft is wat mij betreft het laagste wat je kunt doen. Ik denk dat ook iedere fokker in die situatie volkomen door het lint was gegaan. Ik wel tenminste.
palma gaat weigeren dat op te ruimen, zal aan huub zeggen het zelf op te ruimenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:36 schreef mazaru het volgende:
Denkt Huub nu echt dat Palma daar gaat intrappen?
Dat schijnt dus niet te mogen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je van alle twee ? Chips fijnstampen in de honing ........
Dat zit er dik in, Palma laat echt niet met haar sollen, en Huub kan haar niet ontslaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
palma gaat weigeren dat op te ruimen, zal aan huub zeggen het zelf op te ruimen
Bij de popi-poll had ie toch nog zo`n 10%, maar ik denk toch dat het merendeel van die stemmen van Huub en Sylvia fans kwamen. Heb niet de indruk dat de gay-scene van nederland massaal voor hem gaat SMS-en. Dus ik denk dat de uitslag van de poll best wel eens een keiharde klap voor hem gaat worden. Zeker omdat ik ook verwacht dat z`n grootste concurrent (Natasja), wel omhoog zal gaan...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric is vals, nep, doortrapt, jaloers en lelijk.
Nee, want dat gaat hij tegen diegene weer een ellenlang blabla, taalfout, blabla verhaal bewerkstelligenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is zo zielig dat niemand hem durft te vertellen dat hij geen jota voorstelt.
dus....quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, Palma laat echt niet met haar sollen, en Huub kan haar niet ontslaan.
Door wat hij hier doet, kan hij het dus niet maken om het zelf op te gaan ruimen. Dat weet Huub zelf ook. Hij zal dit dus waarschijnlijk heel hoog gaan spelen. Ik hoop dat hij sterk genoeg is en echt vol houdt, ook als de redactie komt melden dat hij het moet opruimen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Palma gaat dit morgen echt niet opruimen, ik weet niet wat Huub hiermee wilt bereiken![]()
Nee hé...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:46 schreef neehe het volgende:
En huub maakt weer TV ik vindt het weer klasse, elke keer weer een ander idee ha ha
Groot gelijk.
Zo de waard is, vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:45 schreef Prosac het volgende:
hahahaha.. Para Brian luistert even 3 seconden, besluit op de staan, zijn verhaal verder te houden en te controleren of er iemand bij het raam staat en of deze wel gesloten is.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Wat een triest stelletje.
Huub heeft volkomen gelijk wat hij doet. Wat Palma geflikt heeft is wat mij betreft het laagste wat je kunt doen. Ik denk dat ook iedere fokker in die situatie volkomen door het lint was gegaan. Ik wel tenminste.
Dus: Waar hebben wij het over?quote:Op zondag 15 april 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Dit was precies wat ik nodig had: mijn zaad kwijt"
Knap van je Ikke lig dan nog op een oorquote:
ik hou er niet van om op taalfouten te wijzen, beetje sneu namelijk maar omdat je hiermee een gezegde om zeep helpt, toch even een verandering. Technisch gesproken heb je niet eens iets verkeerd getypt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "iedere nacht doe ik dit. Het maakt me geen zak uit. Het ergste wat zij kan doen is al gebeurd. Ze heeft dus al haar kruid al verschoten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |