Praat gewoon met mensen die ik ken uit Amerika, schutter zou een kogelvrij vest aangehad hebben en was doelbewust bezig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ah, je hebt Le Figaro door Babelfish gehaald?
Ik hoor weer dat ie zichzelf heeft doodgeschoten na een kogelwisseling met de politie, en dat hoor ik van mensen die het lokale nieuws aldaar aan het volgen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Praat gewoon met mensen die ik ken uit Amerika, schutter zou een kogelvrij vest aangehad hebben en was doelbewust bezig.
Hij zou zich hebben dood laten schieten door de politie.
Gaat helemaal niet om een vriendin.
quote:No identification was found on the gunman's body, police said. Eyewitnesses described him as an asian male about six feet tall. He apparently shot himself in the head after the killings; part of his face was missing when his body was found.
Dat is niets nieuws.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:25 schreef newsman het volgende:
Het gaat over 2 semi automatische pistolen en vreselijk veel amuntie.
Je bedoelt de Trenchcoat Mafia, slimmerik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:30 schreef newsman het volgende:
Hij wilde colombine high nadoen zover ik gehoord heb, hij was een van de dressed code maffia.
lijkt me niet, waarom dan eerst twee man in de dorm doden, vervolgens twee uur dwalen over de campus of waar dan ook en dan pas een imitatie van Columbine weggeven...... met veel minder wapens, alleen, geen bom.... (misschien wel bomb threats).quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:30 schreef newsman het volgende:
Hij wilde colombine high nadoen zover ik gehoord heb.
Elke vrede werd met verdragen getekend, verloren ze een oorlog pleegden ze zelfmoord, that's history, die jij blijkbaar niet begrepen hebt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat? Als dit niet zo'n beladen topic was zou ik moeten lachen denk ik.
Wie verloren een oorlog?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:50 schreef newsman het volgende:
[..]
Elke vrede werd met verdragen getekend, verloren ze een oorlog pleegden ze zelfmoord, that's history, die jij blijkbaar niet begrepen hebt.
Ga is terug in je geschiedenis van Hitler tot Napoleon en je Castro.
Je bent jammer, maar goed in domme argumenten.
Niet doen zoon. wapens zijn gevaarlijk. Speel maar gewoon met blokken. Niet doorslikken!quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:52 schreef newsman het volgende:
Papa is dit een gun, ik zet hem tegen me slaap, nu moet ik op de trekker drukken.
Ja hoorde het ook idd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:56 schreef BwennieBren het volgende:
Gezellig
Persconferentie zegt nu 2 shooters?
Police have talked to another “person of interest”. They still consider that person to be a “person of interest”, but do not have this person in custody.
Wel meer vrees ik, er zijn heel wat onverantwoordelijke mensen in de wereld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Zo gaan 100 kinderen dood per jaar in de VS
Niet gehoord, maar dan wordt het wel erg vaag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:06 schreef BwennieBren het volgende:
Terwijl jullie lekker ruzien ?Hoorde ik dit nou goed? Of luisteren jullie niet naar de persconferentie?
they have an ID on the first one, they have a “person of interest” in mind who fits it, but they can’t find him. and his description doesn’t match the body of the second shooter.
and the second shooter shot himself IN THE BACK OF THE HEAD? or, did two shooters go to the second location, and one of them shot the second guy in the back of the head and then walked away.
Jup hoorde het, kijk nu live.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:06 schreef BwennieBren het volgende:
Terwijl jullie lekker ruzien ?Hoorde ik dit nou goed? Of luisteren jullie niet naar de persconferentie?
they have an ID on the first one, they have a “person of interest” in mind who fits it, but they can’t find him. and his description doesn’t match the body of the second shooter.
and the second shooter shot himself IN THE BACK OF THE HEAD? or, did two shooters go to the second location, and one of them shot the second guy in the back of the head and then walked away.
Ik weet het ook niet meer cker vage persconferentie dat wel, ga ik maar eens slapen luitjes.... niet ruziemaken he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar dan wordt het wel erg vaag.
Is er nu meer bekend over de achtergrond en de beweegredenen van de dader?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:18 schreef popolon het volgende:
edit maar even aangepast
Alleen dat er misschien toch meerdere daders waren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Is er nu meer bekend over de achtergrond en de beweegredenen van de dader?
Graag gedaan en bedankt voor het antwoord.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:21 schreef popolon het volgende:
Nee, zou je m'n quote even kunnen aanpassen?Ik wil me niet verlagen tot dat geleuter.
-edit
Danke schon.
Ik zag wel een plaatje van een Aziatische jongeman (tenminste dat leek zo op een onduidelijke foto) die gearresteerd werd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:23 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Alleen dat er misschien toch meerdere daders waren.
Morgen is donderdagquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:09 schreef newsman het volgende:
We horen het morgen wel slaap lekker.
Wat dacht je van gewoon de schuld geven aan de dader?quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:43 schreef Megumi het volgende:
Elke idioot kan in de VS een wapen kopen. Dus kan me er niet druk om maken. Ze willen het zelf.
Je suggereert een complot?quote:Op dinsdag 17 april 2007 05:23 schreef NorthernStar het volgende:
Ik snap weinig van de tijdlijn. Als de schutter al om 7:15 iemand doodschiet, hoe kan hij dan meer dan twee uur vrij op de campus rondlopen en daarna aan een slachtpartij beginnen?
En rond die tijd stuurt de campus een email bericht rond dat er een schietpartij was (die van 7:15) met de mededeling dat ze op hun plaats moeten blijven? Goed advies hoor. Er zijn mensen door de ramen gesprongen, een paar hebben gebroken benen maar zij leven tenminste nog.
En net op CNN vertelde een meisje dat de mobile telefoons het niet deden?
Heel raar allemaal.
Daar is het nog veel te vroeg voor.quote:
quote:Die ochtend was Jurrian uit de bus gestapt om op de campus van Virginia Tech naar het gebouw naast de West Ambler Johnston Hall te gaan. Daar vielen veel slachtoffers. Waarom hij uiteindelijk, ondanks de sneeuw, toch besloot buitenom te lopen, weet hij niet.
dat was een journalist...quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:26 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik zag wel een plaatje van een Aziatische jongeman (tenminste dat leek zo op een onduidelijke foto) die gearresteerd werd.
Ja, op sommige nieuwsfootage is ( natte ? ) sneeuw te zien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Sneeuw
op bepaalde beelden zag je het inderdaad sneeuwen, leek een beetje op blaadjes dacht ik eerstquote:
#Tell me whyquote:
over generaliseren gesprokenquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:55 schreef Nielsch het volgende:
Een Aziaat. Die lui draaien ook helemaal door als ze een keer een onvoldoende krijgen voor een project of tentamen.
Idd, in 1966 al. Ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
over generaliseren gesproken. Ik las trouwens dat vóór deze shooting de shooting van Charles Whitman het hoogste aantal doden had. Ik heb nog nooit van die knul gehoord. Heb altijd gedacht dat het 'record' (beetje cru, maar goed) op naam van Eric en Dylan stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |