Ja uhh blijf maar in die vrouwenmodus want er zijn al zoveel mannen in dit topicquote:Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef GotC het volgende:
Ik heb vakantieee!Zeg het nog maar een keer
[vrouwmodus]
Ben nu dus net wakker, en ga zo gezellig winkelen.
[/vrouwmodus]
[danmaarmanmoduswantdatvindenjulliealsmannenleuker:')]
BIEEEER!!! TIETUUHHHH!! NEUKEEEENNN!!
[/thankgodthat'sovermanmodus]
5 uur!?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
vroeg? vroeg?!
5 uur uit je nest, DAS PAS VROEG.
en zolaat gaat die tering wekker elke doordeweekse dag...
Waarom 7 u beginnen?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
hihi.. was het maar zo een feest..
5 uur wekker, laatste tijd ga Strompel ik om 5.40 uur mn nest uit, brood klaarmaken, ontbijten, 6 uur auto rijden, 7 uur op werk ongeveer.. dan 8 uur internetten en weer naar huis
Nog wat gewonnen?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ging niet naar school en in plaats daarvan werken![]()
Vanavond winkel poker toernooi.
Maar nu: zon kom terug wat doe je![]()
nee ik lag er rap uit dit keer.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee ik lag er rap uit dit keer.
Nog een wonder dat ik het 2 uur volhield, want in de eerste 3 handen had ik 2 keer een pocket pair die tevens op de flop verscheen, maar ja, 2 keer kwam er een 4de harten op de river waardoor ik moest folden.
Dat was weg 80% van mn fiches na 10 minuten![]()
Ach ja, toen maar bier gaan drinken en poolen en voetbal kijken vanaf 10 uur, volgende keer beterquote:
Waarom folden?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee ik lag er rap uit dit keer.
Nog een wonder dat ik het 2 uur volhield, want in de eerste 3 handen had ik 2 keer een pocket pair die tevens op de flop verscheen, maar ja, 2 keer kwam er een 4de harten op de river waardoor ik moest folden.
Twee keer twee andere personen in de hand, ik was beide handen als laatste aan de beurt, een keer in de cutoff en de dealer folde en een keer als dealer.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:49 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Waarom folden?
Tegen hoeveel personen speelde je in die handen, en wat was jouw positie en hoeveel zette zij in?
Dan waren het goede keuzes iddquote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Twee keer twee andere personen in de hand, ik was beide handen als laatste aan de beurt, een keer in de cutoff en de dealer folde en een keer als dealer.
Beide handen gingen de 2 voor me op de river allin. een hand had 1 iemand 2 harten en de andere hand hadden beide 1 harten.
Achteraf maakte het weinig uit, het opkrabbelen was niet echt gelukt.quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja uhh blijf maar in die vrouwenmodus want er zijn al zoveel mannen in dit topic![]()
Betaalt Appie Heijn niet genoeg dat je je eigen kleren kan betalen?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik ben net wezen shoppen!! 4 truitjes, 1 broek en 1 tas rijker, en m'n ma betaalde![]()
Oh ja, en ik hoorde net dat m'n oom longkanker heeftMrja, wat wil je na een leven lang roken.
Ik heb net 2 shirts gekochtquote:Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik ben net wezen shoppen!! 4 truitjes, 1 broek en 1 tas rijker, en m'n ma betaalde![]()
Oh ja, en ik hoorde net dat m'n oom longkanker heeftMrja, wat wil je na een leven lang roken.
Oh jawelquote:Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Betaalt Appie Heijn niet genoeg dat je je eigen kleren kan betalen?
En sterkte met je oom dan maar...
Hmm, chantagemateriaal.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh jawelMaar m'n salaris krijg ik morgen, en daarom betaalde mn ma maar alles
..Zonder het aan m'n pa te vertellen, muwhahah. Vrouwen
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:56 schreef GotC het volgende:
Ik ga vandaag een weekendje weg!Dus, tot maandag vriendjes en vriendinnetjes
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:56 schreef GotC het volgende:
Ik ga vandaag een weekendje weg!Dus, tot maandag vriendjes en vriendinnetjes
Van die blinddate?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:00 schreef Bootje84 het volgende:
mn meissie blijft zondag slapen, dus ik kom ook wel aan mn ontspanning toe...
Een collega van me, die stapte rond 8 uur op z'n fiets om naar huis te gaan (om half 3 ging de prethaak al openquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Daarnaast zijn bedrijfsfeestjes goed.![]()
![]()
![]()
Zelfs met foto erbij heb ik geen flauw ideequote:Op zondag 29 april 2007 12:55 schreef keijz het volgende:
Jullie raden nooit wie ik gister tegenkwam
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07170/29042007269.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07170/29042007270.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Lekke bekersquote:Op maandag 30 april 2007 12:51 schreef vipergts het volgende:
o dus wij waren niet de enige die De Lier slecht vonden. Het begon al met de lekke bekertjes
Haha!quote:Op maandag 30 april 2007 13:03 schreef wlsandman het volgende:
Voor de liefhebbers: 3 Meter Peter - Midlife
quote:Op zondag 29 april 2007 12:55 schreef keijz het volgende:
Jullie raden nooit wie ik gister tegenkwam
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07170/29042007269.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wij hadden mot met dat soort luiquote:De hele tijd van die 16-jarige gastjes die net hun 2e biertje achter de kiezen hadden en met elkaar gingen vechten.
Van Wateringen naar naaldwijk is een nog aardig een stukje lopenquote:Op maandag 30 april 2007 16:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wij hadden mot met dat soort luiMaakt niet uit wat je zegt, ze komen toch weer terug
Teringtriest echt.
Gisteren naar koninginnenach geweest, echt gaaf. FreestylersC-Mon & Kypski
Supergave sfeer, beetje tegenovergesteld aan De Lier. Iedereen relaxt (overal die zoete wietlucht
), lekker biertje, supergoeie muziek. Vriend van me ging lopen vanuit wateringen naar naaldwijk om half 2 's nachts
. Van een andere vriend was z'n band lek, die parkeert z'n fiets in kwintsheul, en op de terugweg wilden we dat ding meenemen, heel dat ding weg
![]()
Kloptquote:Op maandag 30 april 2007 17:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van Wateringen naar naaldwijk is een nog aardig een stukje lopen
Jij lust geen bierquote:Op maandag 30 april 2007 18:05 schreef vipergts het volgende:
.......... Nu lust ik geen bier maar de rest kon er niet echt om lachen
Jij had toch ook nog foto's gemaakt?quote:Op maandag 30 april 2007 16:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wij hadden mot met dat soort luiMaakt niet uit wat je zegt, ze komen toch weer terug
Teringtriest echt.
Gisteren naar koninginnenach geweest, echt gaaf. FreestylersC-Mon & Kypski
Supergave sfeer, beetje tegenovergesteld aan De Lier. Iedereen relaxt (overal die zoete wietlucht
), lekker biertje, supergoeie muziek. Vriend van me ging lopen vanuit wateringen naar naaldwijk om half 2 's nachts
. Van een andere vriend was z'n band lek, die parkeert z'n fiets in kwintsheul, en op de terugweg wilden we dat ding meenemen, heel dat ding weg
![]()
ik heb woensdag nog geklaverjast met 3M peterquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:13 schreef dubidub het volgende:
Wat gaan we trouwens allemaal doen met dit weekend?
zaterdag: feestje in de lier, ik heb daarovor nog een verjaardag, ik weet niet hoe ik dit ga fixen. Dat feest is trouwens om 1 uur al afgelopen
zondag: het idee was om met m'n vriendengroep naar koninginnenach te gaan, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat 't niet door
maandag: s' ochtends werken![]()
's middags eind van de middag maar ff naar de slimmerik, 3 meter peter + een tent van een vriend van me.
kloptquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Van die blinddate?![]()
Daarnaast zijn bedrijfsfeestjes goed.![]()
![]()
![]()
GotC waar ga je heen/ ben je heen geweest (in het geval dat je al weg bent)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |