Nou, dat is maar goed ook. Want zoals die blind-date daar in de Ouwe ging...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:12 schreef Bootje84 het volgende:
nopez.. ben ik al een eeuwigheid niet meer geweest..
uitgaan in Naaldwijk is een no-go voor mij. ga überhaupt amper meer uit.. áls ik ga, is het den haag.. ja ik weet het, geen true WL, maarja, al mn vrienden wonen in DH en omstreken..
Hier ging het dus overquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:22 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Bootje, was je toevallig met je date in de Ouwe gisterenavond? We zaten wat bier te drinken daar en vriend van ons gaat een pitcher halen, vangt ie een gesprek op van twee mensen die blijkbaar aan het blind-daten waren. Van: O, ja ik had niet verwacht dat je er zo uitzag. En: Waar kom je vandaan? Maasland. O dat is nou wel een eindje weg.
Maar dat was jij dus niet gisteren?
Daarom zaten wij het hele weekend hier ook in spanning om te horen hoe het nou met die date gingquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
ooow.. op die fiets.. ik snapte em al neit..
Mss kom ik wel ff kijken, toch dichtbij en niets op tv. Hoe laat begint dat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er is btw wel morgenavond een toernooi in de winkel van de winkel, ik doe mee![]()
8 uur geloof ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:14 schreef dubidub het volgende:
[..]
Mss kom ik wel ff kijken, toch dichtbij en niets op tv. Hoe laat begint dat?
Wanneer is 's-Gravenzande, Monster en Ter Heijde aan de beurtquote:
Dat hadden ze al 'es gedaan, dat is toen in een paar maanden weggespoeld geloof ik. Toen moest je een halve meter naar beneden springen na een kwartiertje rennen na het water. Dan nog 5 minuten en dan was je erquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wanneer is 's-Gravenzande, Monster en Ter Heijde aan de beurt![]()
ja hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:45 schreef Agorias het volgende:
Nog ISW tiendweggers hier?
Over 4 lesdagen en een examentje niet meerquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:45 schreef Agorias het volgende:
Nog ISW tiendweggers hier?
Zie boven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Over 4 lesdagen en een examentje niet meer![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Over 4 lesdagen en een examentje niet meer![]()
+1quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ja hier
en dubidub en tharoop ook.
PB is ook aanwezig..quote:Op woensdag 25 april 2007 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
piet, waar blijf je? luie raamambtenaar!
wat denk je van op school of aan het werk? of erger nog.. op stagequote:Op woensdag 25 april 2007 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
waar is iedereen..? alle westlanders weer blad aan het plukkûh?
Sommige mensen die werken gewoon iddquote:Op woensdag 25 april 2007 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
waar is iedereen..? alle westlanders weer blad aan het plukkûh?
Wat voor stage doe je dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
nou keijz, ik doe stage..
Noiot verkeerd, dat begint toch om 8 uur?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ging niet naar school en in plaats daarvan werken![]()
Vanavond winkel poker toernooi.
Maar nu: zon kom terug wat doe je![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
vroeg? vroeg?!
5 uur uit je nest, DAS PAS VROEG.
en zolaat gaat die tering wekker elke doordeweekse dag...
Stagequote:Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef GotC het volgende:
Ik heb vakantieee!Zeg het nog maar een keer
[vrouwmodus]
Ben nu dus net wakker, en ga zo gezellig winkelen.
[/vrouwmodus]
[danmaarmanmoduswantdatvindenjulliealsmannenleuker:')]
BIEEEER!!! TIETUUHHHH!! NEUKEEEENNN!!
[/thankgodthat'sovermanmodus]
En met het OV zeker dan? Da's wel een eindje...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:31 schreef Bootje84 het volgende:
hilversum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |