Wij zitten bij Lyra 13 in de poule dit jaar, dacht dat dat het laagste was.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef keijz het volgende:
[..]
Lyra 14, vandaag laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld
Ja die zie ik wellis op vbal/rdam school/ feesten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Nergens, maar 's middags zaten wel op school bier te drinken met kippepootjes en 's avonds hadden we verjaardag met bier enzo en dat was allebei wel gezellig! Dus was het goed
Alleen jammer dat we vanavond niks gaan doen![]()
[..]
Ken je Tom Post uit Zaterdag 5? Dat is mijn broer
*proest*quote:Op zondag 22 april 2007 17:57 schreef keijz het volgende:
Durft zich hier niet meer te vertonen:
"O, ja ik had niet verwacht dat je er zo uitzag"![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 17:57 schreef keijz het volgende:
Durft zich hier niet meer te vertonen:
"O, ja ik had niet verwacht dat je er zo uitzag"![]()
Ik heb ze gezien, jij?quote:Op zondag 22 april 2007 12:47 schreef ThaRooP het volgende:
Zometeen maar ff kijken of er nog een beetje zand op t strand ligt![]()
Het is meneer morf!quote:Op zondag 22 april 2007 13:38 schreef MediciBR het volgende:
+1 westlander bij dezen.
Goed hoor, ken ik jou ?quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Wij zitten bij Lyra 13 in de poule dit jaar, dacht dat dat het laagste was.
[..]
Ja die zie ik wellis op vbal/rdam school/ feesten.
Hoe is het met Brikker?
Ja, het hem dan toch zijn geweest?quote:
Ze kunnen natuurlijk naar De Naald geweest zijn, en in de ouwe hebben afgesprokenquote:Op zondag 22 april 2007 21:09 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, het hem dan toch zijn geweest?
Het begint nu wel heel verdacht te worden.
Mijn oudste zoon was in april jarig en moet nog z'n kinderfeestje geven. Hij zei dat hij wilde wachten tot Mr Bean in de Naald draaitquote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef keijz het volgende:
http://www.denaald.nl/BeheerContentPagina.asp?id=39
quote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef keijz het volgende:
http://www.denaald.nl/BeheerContentPagina.asp?id=39
AZquote:Op zondag 22 april 2007 21:48 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
Het wordt nu wel tijd dat we eens uit deze spanning worden gehaald. Het was vandaag al spannend genoeg met dat voetbal!
present!quote:
Ik weer niet.quote:
Nee, wel 2x keer een persoonlijk record.. We staan nu 4e in de poule. Met nog 2 wedstrijden te gaan (van de 3) kunnen we nog met een beetje geluk nog eerste worden.quote:Op maandag 23 april 2007 09:09 schreef keijz het volgende:
Nog gewonnen PB?
Van wos.nl . Met een bloembak sjouwenquote:Veilig stappen in Naaldwijk
Een persoon kreeg een bon, omdat hij urineerde op de openbare weg. Een 22-jarige inwoner uit Honselersdijk liep met een bloembak te sjouwen en kreeg een proces-verbaal wegens baldadigheid.
quote:Op maandag 23 april 2007 10:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Van wos.nl . Met een bloembak sjouwen![]()
![]()
Haha, #glazenstadquote:Op zondag 22 april 2007 19:26 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Goed hoor, ken ik jou ?![]()
Maare was best te doen op t strand vandaag, heen en terug fietsen was wel fris maar op t strand was t lekker !![]()
Jezus, wat een daap.quote:Op maandag 23 april 2007 19:56 schreef keijz het volgende:
Ik moest gelijk aan frituurvetpet denken: http://www.dumpert.nl/mediabase/13590/202eb7dd/index.html
Wat een idioot
Je broer liep anders ook aardig hard de 5000quote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Haha, #glazenstad
PB, congrats met je 2 pr's
Donderdag?quote:Op maandag 23 april 2007 21:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jezus, wat een daap.
Zeg zijn er niet veel mensen deze week al sporadisch vrij?
mogelijk pokermeet woensdag of donderdag?
*gooit balletje op
Was jij nou in de ouwe droog?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:26 schreef Bootje84 het volgende:
meurning!!
vanmiddag weer chicky ophalen
Naaldwijk kan best wel eens gezellig zijn, alleen het Teejaterquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:12 schreef Bootje84 het volgende:
nopez.. ben ik al een eeuwigheid niet meer geweest..
uitgaan in Naaldwijk is een no-go voor mij. ga überhaupt amper meer uit.. áls ik ga, is het den haag.. ja ik weet het, geen true WL, maarja, al mn vrienden wonen in DH en omstreken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |