21 april geloof ik, ik wacht wel laat ze eerst maar al die klotetreinen verkopenquote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is toch godverdomme wel de bedoeling ja.![]()
Eventuele kaartverkoop zal wel ergens volgende week worden?
quote:
weet niet of dit al langs is gekomenquote:R.de Boer kan bijtekenen in Qatar
Ronald de Boer staat op het punt om een nieuw contract te tekenen in Qatar. De 36-jarige ex-Ajacied kan zijn contract met Alshamal verlengen voor een jaar. Het is overigens nog niet zeker of er een afscheidswedstrijd komt voor de gebroeders De Boer in de Arena. De organisatie heeft de komst van topspelers als Rivaldo en Figo alsmede de sponsoring nog niet rond.
WHAHAH met zijn allen met de laptop in het stadion, en dan reageren op FOK! OMG zag je die schot van Huntelaar op de paal.quote:
LOL haha, dat zou best sick zijnquote:Op maandag 16 april 2007 21:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH met zijn allen met de laptop in het stadion, en dan reageren op FOK! OMG zag je die schot van Huntelaar op de paal.
Je zit iets te vaak op de computer denk ikquote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Waarom niet vragen we aan Ajax om een FOK vak te produceren
NAC Breda that way --->quote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef Superheld het volgende:
[..]
Je zit iets te vaak op de computer denk ik![]()
snuif is toegestaan hoorquote:
Dat moet wel, als je met sommige die hier zitten in een vak zitquote:Op maandag 16 april 2007 21:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
snuif is toegestaan hoor [afbeelding]
quote:Op maandag 16 april 2007 21:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat moet wel, als je met sommige die hier zitten in een vak zit![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 21:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat moet wel, als je met sommige die hier zitten in een vak zit![]()
Rot op, man! Vind het al erg genoeg dat ik PLAE@ heb leren kennen IRL, de rest hoeft echt niet.quote:
WHAHAHquote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rot op, man! Vind het al erg genoeg dat ik PLAE@ heb leren kennen IRL, de rest hoeft echt niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |