Uit mooie duimen.quote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef denthemen het volgende:
waar komen nou opeens al die geruchten vandaan?
Sorry, ik ga niet mee in de hype "OUDE LOGO OMG".quote:
Een van de beste middenvelders ooit in het heilige rood-wit.quote:
Huh?quote:Pettersson won nog een prijs, namelijk die van topscorer van Ajax. De Zweed scoorde net als Dennis Bergkamp zestien doelpunten, maar Bergkamp had daar een groter aantal wedstrijden voor nodig. Bergkamp kwam tot een totaal van 30, Pettersson schoot hetzelfde aantal goals binnen in 25 competitie-duels.
En 6 mei naar de finalequote:
Jullie zijn een Siamese tweeling?quote:Op maandag 16 april 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Me neef kan niet gaan dus ik kan ook niet komen woensdag
Je mag zonder begeleider de deur niet uit?quote:Op maandag 16 april 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Me neef kan niet gaan dus ik kan ook niet komen woensdag
Dat is toch godverdomme wel de bedoeling ja.quote:
Zal wel jaquote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is toch godverdomme wel de bedoeling ja.![]()
Eventuele kaartverkoop zal wel ergens volgende week worden?
Plat Amsterdams.quote:Op maandag 16 april 2007 20:26 schreef Jasza het volgende:
Wat praat die Schilder als een bosaap trouwens
21 april geloof ik, ik wacht wel laat ze eerst maar al die klotetreinen verkopenquote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is toch godverdomme wel de bedoeling ja.![]()
Eventuele kaartverkoop zal wel ergens volgende week worden?
quote:
weet niet of dit al langs is gekomenquote:R.de Boer kan bijtekenen in Qatar
Ronald de Boer staat op het punt om een nieuw contract te tekenen in Qatar. De 36-jarige ex-Ajacied kan zijn contract met Alshamal verlengen voor een jaar. Het is overigens nog niet zeker of er een afscheidswedstrijd komt voor de gebroeders De Boer in de Arena. De organisatie heeft de komst van topspelers als Rivaldo en Figo alsmede de sponsoring nog niet rond.
WHAHAH met zijn allen met de laptop in het stadion, en dan reageren op FOK! OMG zag je die schot van Huntelaar op de paal.quote:
LOL haha, dat zou best sick zijnquote:Op maandag 16 april 2007 21:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH met zijn allen met de laptop in het stadion, en dan reageren op FOK! OMG zag je die schot van Huntelaar op de paal.
Je zit iets te vaak op de computer denk ikquote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Waarom niet vragen we aan Ajax om een FOK vak te produceren
NAC Breda that way --->quote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef Superheld het volgende:
[..]
Je zit iets te vaak op de computer denk ik![]()
snuif is toegestaan hoorquote:
Dat moet wel, als je met sommige die hier zitten in een vak zitquote:Op maandag 16 april 2007 21:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
snuif is toegestaan hoor [afbeelding]
quote:Op maandag 16 april 2007 21:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat moet wel, als je met sommige die hier zitten in een vak zit![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 21:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat moet wel, als je met sommige die hier zitten in een vak zit![]()
Rot op, man! Vind het al erg genoeg dat ik PLAE@ heb leren kennen IRL, de rest hoeft echt niet.quote:
WHAHAHquote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rot op, man! Vind het al erg genoeg dat ik PLAE@ heb leren kennen IRL, de rest hoeft echt niet.![]()
Iedereen wil mij leren kennen!quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rot op, man! Vind het al erg genoeg dat ik PLAE@ heb leren kennen IRL, de rest hoeft echt niet.![]()
Die is niet voor Ajax, zal ervoor naar Eindhoven moeten rijden. Maar goed, had ik maar niet moeten wedden.quote:Op maandag 16 april 2007 22:03 schreef Houniet het volgende:en diegene waarvan je een kratje bier had verloren dan ?
Kan me voorstellenquote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef manny het volgende:
Man man man we stonden gewoon 1-2 voor in Waalwijk. Godver.
quote:Mitea: ''Wie nu een fout maakt, is gezien''
Nicolea Mitea is dit seizoen geen vaste waarde bij Ajax, de watervlugge aanvaller raakte in de voorbereiding op dit seizoen ernstig geblesseerd. Mitea is hierdoor pas een aantal maanden terug in de selectie van de Amsterdammers, dit seizoen kwam hij dan ook pas zes keer in actie voor de ploeg van trainer Henk Ten Cate.
Afgelopen vrijdag in het duel met NAC Breda(2-0) verving Nicolea Mitea in de 69ste minuut Tom de Mul. ''Invallen is altijd lastig, al helemaal als er druk op een wedstrijd staat. Maar gelukkig ging het vrijdag allemaal goed. Voor mijn invalbeurt was ik best een beetje nerveus. Het was toch pas mijn tweede wedstrijd van dit jaar'', aldus Mitea.
Ajax, de ploeg van Mitea, is momenteel verwikkeld in de strijd om het kampioenshap van de Eredivisie. Samen met Ajax, strijden PSV en AZ ook nog om de landstitel. ''Wie nu een fout maakt, is gezien. Alle komende wedstrijden zijn must-winduels; die mogen we niet verliezen. We hebben dit jaar al een Super Cup gewonnen. Ik voeg de titel en de beker daar graag nog aan toe.''
Komende zondag neemt Ajax het in eigen stadion op tegen Sparta Rotterdam, terwijl PSV op bezoek gaat bij FC Utrecht. AZ speelt, in het nieuwe DSB-stadion, tegen SC Heerenveen.
quote:Stam haalt duel met Sparta niet
Ajax kan aankomend weekend in het thuisduel met Sparta zeer waarschijnlijk wederom niet beschikken over aanvoeder Jaap Stam. De centrale verdediger staat al enkele weken buitenspel wegens een hamstringblessure.
Ajax-trainer Henk ten Cate wil absoluut geen risico's nemen met de mandekker. Dit heeft hij dan ook aangegeven in de media. Waarschijnlijk houdt de oefenmeester ook in het achterhoofd dat de Amsterdammers bij het spelen van de mogelijke play-offs Stam nog hard nodig zullen hebben.
Zal wel weer smerig tegenvallen en een 2-0 wordenquote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Sethje het volgende:
9-0 tegen sparta..... haha the good old days
Ik ben al blij als we de punten pakken tegen Sparta. Doelsaldo wordt toch niks meer.quote:Op maandag 16 april 2007 23:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zal wel weer smerig tegenvallen en een 2-0 worden![]()
Bang zijn voor Sparta, we gaan gewoon winnen daar!quote:Op maandag 16 april 2007 23:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ben al blij als we de punten pakken tegen Sparta. Doelsaldo wordt toch niks meer.
Ben bang dat AZ echt wel punten moet laten liggen, want aan het doelsaldo werken gaat AJAX niet echt lekker af.quote:Op maandag 16 april 2007 23:08 schreef Houniet het volgende:
doelsaldo moet ook
quote:Op maandag 16 april 2007 23:13 schreef jna het volgende:
Die opmerking van ten Cate tegen Brandts had ik nog helemaal niet gezien![]()
na de persconferentie: PAK AZ GODVERDOMME WOENSDAG!quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, ik heb kennelijk iets gemist. Welke opmerking?
quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, ik heb kennelijk iets gemist. Welke opmerking?
quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
wtfquote:
En toen een penalty en iedereen roepen "Van de Sar, Van de Sar, Van de Saaaar".quote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Sethje het volgende:
9-0 tegen sparta..... haha the good old days
Wtf?quote:Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
"pak &£"(*£%*%Q£domme dat AZ woensdag, dan zien we elkaar in de Kuip weer"
Louis was boos toen geloof ik.quote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef Panick het volgende:
[..]
En toen een penalty en iedereen roepen "Van de Sar, Van de Sar, Van de Saaaar".
Hij nam de pingel en miste. (dat was die wedstrijd toch?)
De Meer, wat mis ik het.
Wat een huilebalken zeg.quote:Op maandag 16 april 2007 23:19 schreef Houniet het volgende:
"Laatste keerd at ik daar was werd het 9-0, mij zie je daar nooit meer terug, nouja, voor een voetbalwedstrijd dan!"
"ik ga naar joling, gordon en froger daar, dus..."
@ http://www.sparta.net/Default.aspx?g=posts&t=2784
Kerel, anders post je even iets meer dan elke keer zo'n nutteloze opmerking van 3 woorden.quote:
Ik dacht hetzelfde ... (en ja, ook dat zijn 3 woordenquote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Kerel, anders post je even iets meer dan elke keer zo'n nutteloze opmerking van 3 woorden.
tellen is ook een vakquote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Kerel, anders post je even iets meer dan elke keer zo'n nutteloze opmerking van 3 woorden.
Gaan jullie maar lekker met jullie FOK spandoek op de 2e ring, dan gaan wij wel achter het doel staanquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gaan jullie maar lekker met jullie FOK spandoek op de 2e ring, dan gaan wij wel achter het doel staan![]()
Zo een mafkees ben ik ook niet hoorquote:Op maandag 16 april 2007 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gaan jullie maar lekker met jullie FOK spandoek op de 2e ring, dan gaan wij wel achter het doel staan![]()
No shit. Wie ben jij eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2007 23:58 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Zo een mafkees ben ik ook niet hooreerder een AJAX doek
Idd, ik ken er toevallig een paar van Kopenhagen maar ik hoef niet het hele forum te leren kennen ofzoquote:
Dat was in 1995 en toen werd het 8-0.quote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef Panick het volgende:
[..]
En toen een penalty en iedereen roepen "Van de Sar, Van de Sar, Van de Saaaar".
Hij nam de pingel en miste. (dat was die wedstrijd toch?)
De Meer, wat mis ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |