Briljantquote:Feyenoord 100 procent achter Koeman
ROTTERDAM - Hoofdcoach Erwin Koeman kan bij de directie van Feyenoord nog steeds op veel steun en vertrouwen rekenen. "We staan 100 procent achter hem. Hij is en blijft dit seizoen en ook de volgende twee jaar onze trainer", stelde financieel directeur Onno Jacobs maandag in De Kuip.
Jacobs benadrukte dat bij de clubleiding geen enkele vorm van twijfel heerst over de werkhouding van Koeman. "Hij maakt op ons nog steeds een strijdbare indruk. Natuurlijk, onze prestaties zijn de laatste weken niet goed. Maar daarmee is ons geloof in Koeman niet verdwenen. We moeten gezamenlijk rust en vertrouwen uitstralen bij Feyenoord. Er valt dit seizoen nog genoeg voor ons te winnen."
De directie van Feyenoord besprak maandagmiddag in De Kuip met Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van Koeman, de huidige situatie. "Beide partijen hebben hun vertrouwen in elkaar uitgesproken. We gaan samen door. Van een patstelling is geen sprake."
gek genoeg is dat inderdaad vrijwel altijd het geval jaquote:Op maandag 16 april 2007 19:49 schreef DeTolk het volgende:
Als een bestur zo openlijk achter z'n trainer gaat staan,, weet je dat het mis is
daar was ie zelf erg blij meequote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef teamlead het volgende:
Als je als trainer gedwongen wordt om Charisteas aan te schaffen als vervanging van Kuyt, tsja....
hij zei dat hij er blij mee was ja.. maar wat moest hij anders? "tsja.. we hebben wel een nieuwe spits gehaald, waarvan iedereen weet dat het bagger is, maarja.. ik moet toch 11 man opstellen dus dan moet het maar" had waarschijnlijk ook niet helemaal het juiste effect opgeleverdquote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
daar was ie zelf erg blij mee
en Kolkka is ook een aankoop van hem
in een veel eerder stadium voor een vervanger van Kuyt zorgenquote:Op maandag 16 april 2007 20:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij zei dat hij er blij mee was ja.. maar wat moest hij anders?
quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
in een veel eerder stadium voor een vervanger van Kuyt zorgen
Heracles heeft wel meer onverwachte punten gekregen dit jaar.. PSV, Ajax en volgens mij ook AZ hebben punten laten liggen. Natuurlijk was dit weekend dramatisch voor feyenoord, maar ook weer niet zo heel schokkend.quote:Op maandag 16 april 2007 20:24 schreef ruud_fr het volgende:
kom op zeg, de huidige selectie is toch minimaal gelijkwaardig aan die van Heracles ()
daar moet je als trainer meer uit kunnen halen dan nu het geval is
ik heb helemaal niemand beter zien worden sinds Koeman trainer is (dat Drenthe beter is ligt gewoon aan zijn eigen ontwikkeling)
het is niet zo schokkend meer omdat het vaker voorkomtquote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Heracles heeft wel meer onverwachte punten gekregen dit jaar.. PSV, Ajax en volgens mij ook AZ hebben punten laten liggen. Natuurlijk was dit weekend dramatisch voor feyenoord, maar ook weer niet zo heel schokkend.
dat Feyenoord niet om kan gaan met ('lastige') talenten is duidelijk, dat ze er niet beter worden is nieuwquote:Voor wat betreft de ontwikkeling van spelers moet ik je idd gelijk geven. Aan de andere kant kun je je afvragen of dat alleen aan Koeman ligt. Ene van Persie werd bij feyenoord ook niet beter
Ik zou het niet vreemd vinden als alle belachelijke toestanden rond de voorzitter en de club dit seizoen ook de spelers negatief beinvloedt heeft.
het is ook niet alleen Koemanquote:Of Koeman de ideale trainer voor Feyenoord is, geen idee. Waarschijnlijk niet. Maar de huide malaise in zijn schoenen schuiven is ook te makkelijk
Voor dat geld had'ie ook Rosenberg kennen kopen.. Die vind ik beter dan Griek.quote:Op maandag 16 april 2007 20:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij zei dat hij er blij mee was ja.. maar wat moest hij anders? "tsja.. we hebben wel een nieuwe spits gehaald, waarvan iedereen weet dat het bagger is, maarja.. ik moet toch 11 man opstellen dus dan moet het maar" had waarschijnlijk ook niet helemaal het juiste effect opgeleverd
Precies. En als hij die griek niet wilt, waarom stelt hij hem dan in godsnaam op?quote:Op maandag 16 april 2007 20:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voor dat geld had'ie ook Rosenberg kennen kopen.. Die vind ik beter dan Griek.
welke alternatieven heeft hij nog danquote:Op maandag 16 april 2007 21:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies. En als hij die griek niet wilt, waarom stelt hij hem dan in godsnaam op?
Nee, Van Hooijdonk. Welk niveau? Al zet je Leonard in de spits, die doet het nog beter dan die griek.quote:Op maandag 16 april 2007 21:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
welke alternatieven heeft hij nog danv. Hooijdonck? Die zie ik geen hele wedstrijd meer op niveau spelen hoor.....
Ik bedoelde op welk niveau hij dan zou moeten spelen. Heel Feyenoord heeft atm geen niveau, op enkele spelers na. Het is tenminste wel een speler die nu voor de club speelt en niet voor z'n eigen hachie. Dan hem 1000 maal liever dan die uitgekotste jood.quote:Op maandag 16 april 2007 21:12 schreef teamlead het volgende:
nou.. ooit was v Hooijdonk best aardig hoor
die griek heb ik nooit begrepen.. volgens mij hebben de gebroeders Koeman aandelen in die gozer ofzo.. volgende club: psv
op zijn inzet is helemaal niets aan te merken idd... op en top profquote:Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik bedoelde op welk niveau hij dan zou moeten spelen. Heel Feyenoord heeft atm geen niveau, op enkele spelers na. Het is tenminste wel een speler die nu voor de club speelt en niet voor z'n eigen hachie. Dan hem 1000 maal liever dan die uitgekotste jood.
Misschien druk vanuit het bestuur. Zag wat voor geruchtenstroom er op gang kwam toen Huntelaar even aan de kant zat. Trainers willen vaak de beste spelers in het veld hebben staan waarvan zij denken dat het geheel het beste loopt. Maar ja, soms komt er een aankoop binnen (of misschien 1 van vorig jaar) die x miljoen kostte en dan ziet het bestuur niet graag dat een trainer die speler op de bank flikkert want daar gaan je miljoenen dan (of het nou wel of niet terecht gezien de huidige capaciteiten van die speler).quote:Op maandag 16 april 2007 21:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies. En als hij die griek niet wilt, waarom stelt hij hem dan in godsnaam op?
Hier klopt iets niet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Koeman alleen weg doen als er een uitstekend alternatief (Adriaanse, vMarwijk, vHanegem, Jol, oid) achter de hand is.
Jol gaat natuurlijk niet bij de Spurs weg om Feyenoord te gaan trainen, van Hanegem heeft er sowieso geen zin in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Koeman alleen weg doen als er een uitstekend alternatief (Adriaanse, vMarwijk, vHanegem, Jol, oid) achter de hand is.
Eens met Diegoquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen speler beter geworden in 2 jaar
Alle aankopen zijn kut
Conclusie: Koeman![]()
Zou Jol nogeeens willenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jol gaat natuurlijk niet bij de Spurs weg om Feyenoord te gaan trainen, van Hanegem heeft er sowieso geen zin in.
Noem je ook even zijn lijstje van miskopen? Het waardeloze spel dat Feyenoord over het algemeen onder hem speelde? De vele talenten die hij verkracht heeft? De vele dieptepunten die we onder hem gekend hebben?quote:
In de race voor "Wie kan het snelste een topploeg tot middenmoter degraderen"? Nah, die wint Erwin toch wel van z'n broer.quote:
Schreuder? En Huysegems had eerder gebracht moeten worden. En wat deed Vincken achterin bij kopduels?quote:Op zondag 22 april 2007 19:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb deze week eigenlijk niets te zeiken over Koeman
quote:Op zondag 22 april 2007 21:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Schreuder? En Huysegems had eerder gebracht moeten worden. En wat deed Vincken achterin bij kopduels?
quote:Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ja tuurlijk ontsla Koeman. Realisme is jullie Feyenoord supporters niet echt bekend geloof ik.
4-1 verlies tegen een degradatiekandidaat zegt genoegquote:Blijf vooral in de illusie dat een andere trainer dit zooitje prutsers wel aan het voetballen krijgt. Blijf erin hangen. Doen!
Als je Feyenoord een beetje volgt zou je weten dat Koeman structureel spelers blijft opstellen die week in week uit fout op fout mogen stapelen, en spelers op verkeerde posities zet, en bovendien altijd erg laat wisselt met bovendien altijd erg weinig toegevoegde waarde.quote:Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ja tuurlijk ontsla Koeman. Realisme is jullie Feyenoord supporters niet echt bekend geloof ik.
Blijf vooral in de illusie dat een andere trainer dit zooitje prutsers wel aan het voetballen krijgt. Blijf erin hangen. Doen!
En de week daarvoor met 0-4 verliezen in de kuip van Groningenquote:Op zondag 22 april 2007 23:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
![]()
[..]
4-1 verlies tegen een degradatiekandidaat zegt genoeg
En nu weer 5-1. 14 doelpunten tegen in 3 wedstrijden, 2x zelf gescoordquote:Op maandag 23 april 2007 00:06 schreef Fetai het volgende:
[..]
En de week daarvoor met 0-4 verliezen in de kuip van Groningen![]()
niet opstappenquote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Bij radio Rijnmond zegt hij dat hij niet denkt aan opstappen![]()
Helaas wel, met dit kutbestuur.quote:Op zondag 29 april 2007 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn positie lijkt me niet houdbaar
Gullit had tenminste nog pit.quote:Op zondag 29 april 2007 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Gullit moet terug!
je weet niet hoe dat zou zijn als er wel geld wasquote:Op zondag 29 april 2007 22:11 schreef DrDentz het volgende:
Erwin koopt bijna geen spelers, dat is wel een voordeel
Buysquote:Op zondag 29 april 2007 22:11 schreef DrDentz het volgende:
Erwin koopt bijna geen spelers, dat is wel een voordeel
Hij zou het beter moeten doen want hij had een team dat een stuk beter wasquote:Op maandag 30 april 2007 11:20 schreef HumbertoT het volgende:
Maar deed Koeman het vorig seizoen zoveel slechter dan Gullit?
Bovendien zijn die spelers alleen maar slechter gaan spelen onder hem.quote:Op maandag 30 april 2007 11:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Koeman de trainer die er DeGuzman, Vlaar en Greene bij krijgt en het slechter doet dan zijn voorganger
Komt omdat hij geen visie heeftquote:Op maandag 30 april 2007 11:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bovendien zijn die spelers alleen maar slechter gaan spelen onder hem.
En geen uitstraling, geen mentaliteit, geen tactische kennis etcquote:Op maandag 30 april 2007 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Komt omdat hij geen visie heeft
Bosz mag stervenquote:Op maandag 30 april 2007 12:17 schreef patrickt37 het volgende:
Bosz: 'E. Koeman blijft trainer bij Feyenoord'
Gepubliceerd op 30-04-07 om 10:38 door Tim Wagemakers
Technisch Manager Peter Bosz heeft in het Algemeen Dagblad laten weten dat Koeman, ongeacht wat dan ook, aanblijft als trainer van Feyenoord Rotterdam. Aanleiding voor zijn uitspraken zijn de geruchten rondom een eventueel vertrek na de 5-1 nederlaag tegen SC Heerenveen.
Ook Erwin Koeman zelf liet weten te willen blijven bij Feyenoord. Feyenoord zal nog flink aan de bak moeten in de play-offs. De ploeg zal moeten winnen van FC Groningen en daarna, mochten ze doorgaan, van de winnaar van het duel tussen Roda JC en FC Utrecht. 'Maar zelfs als Feyenoord geen Europees voetbal haalt, blijft Koeman onze trainer', aldus Bosz.
Dat is het wel, zowel indirect als direct. Als je als trainer tevreden bent met Charisteas en Huysegems en Alves/Koevermans laat lopen, Lazovic wegdoet en Schreuder een contractverlenging geeft dan pas je niet bij een grote club als Feyenoord.quote:Op maandag 30 april 2007 15:43 schreef Droopie het volgende:
Het zal best Erwin zijn schuld niet zijn
duidelijk je mening..quote:Op maandag 30 april 2007 23:33 schreef Wutangtony het volgende:
homoooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Idd, d'r kan beter iemand bij komen, misschien van hanegem?quote:Op maandag 30 april 2007 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het een typische hulptrainer, zoals Ruud Krol
Van mij mag Bosz wel blijven voorlopig, Erwin is het probleem binnen Feyenoord. Er zijn gewoon goede spelers die niet goed spelen en beter worden onder zijn leiding.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Van Hanegem gaat sowieso niet werken onder Bosz, en ik zie Bosz niet gauw vertrekken net na het publiceren van z'n masterplan![]()
die boszquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:18 schreef Fetai het volgende:
[..]
Van mij mag Bosz wel blijven voorlopig, Erwin is het probleem binnen Feyenoord. Er zijn gewoon goede spelers die niet goed spelen en beter worden onder zijn leiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |