quote:
Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef wolfrolf het volgende:Ja tuurlijk ontsla Koeman. Realisme is jullie Feyenoord supporters niet echt bekend geloof ik.
Blijf vooral in de illusie dat een andere trainer dit zooitje prutsers wel aan het voetballen krijgt. Blijf erin hangen. Doen!
Als je Feyenoord een beetje volgt zou je weten dat Koeman structureel spelers blijft opstellen die week in week uit fout op fout mogen stapelen, en spelers op verkeerde posities zet, en bovendien altijd erg laat wisselt met bovendien altijd erg weinig toegevoegde waarde.
Spelers die juist wél potentie hebben, zoals Huysegems bijvoorbeeld krijgen juist weer erg weinig vertrouwen.
Hij weet de spelers ook niet (meer) te motiveren, is niet ambitieus en hij heeft er geen zin meer in.
Kortom; ik ben ervan overtuigd dat zo ongeveer elke andere coach het beter zou doen op één of meerdere punten dan Koeman.
Waarmee ik niet zeg dat Feyenoord dan meteen kampioenskandidaat zou zijn, want ook ik ben wel realistisch, maar zó slecht hoeft echt niet hoor. Een groot aantal spelers heeft echt wel talent, en in Jong Oranje is ook een groot aantal Feyenoorders vertegenwoordigd.
Als je deze ploeg aan het draaien krijgt kun je echt ver komen met die jonge gasten, maar ik denk dat als je als trainer een team gewoon niet meer kunt motiveren, zoals nu het geval is, je echt een probleem hebt, een andere (strengere?) trainer, zeg type van Gaal of Adriaanse, zou het hier vast beter op doen en dit zou imo resulteren in een frisser Feyenoord met in ieder geval wat meer strijd en wat meer vetrouwen, en elk beetje vooruitgang helpt. Dan hadden we nu toch wellicht een paar puntjes meer gehad
(Maar dat zou wel hebben betekend dat we nu al 'veilig' hadden gestaan wat betreft europees voetbal).
[ Bericht 4% gewijzigd door Tomatenboer op 23-04-2007 00:13:34 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith