En nu weer 5-1. 14 doelpunten tegen in 3 wedstrijden, 2x zelf gescoordquote:Op maandag 23 april 2007 00:06 schreef Fetai het volgende:
[..]
En de week daarvoor met 0-4 verliezen in de kuip van Groningen![]()
niet opstappenquote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Bij radio Rijnmond zegt hij dat hij niet denkt aan opstappen![]()
Helaas wel, met dit kutbestuur.quote:Op zondag 29 april 2007 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn positie lijkt me niet houdbaar
Gullit had tenminste nog pit.quote:Op zondag 29 april 2007 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Gullit moet terug!
je weet niet hoe dat zou zijn als er wel geld wasquote:Op zondag 29 april 2007 22:11 schreef DrDentz het volgende:
Erwin koopt bijna geen spelers, dat is wel een voordeel
Buysquote:Op zondag 29 april 2007 22:11 schreef DrDentz het volgende:
Erwin koopt bijna geen spelers, dat is wel een voordeel
Hij zou het beter moeten doen want hij had een team dat een stuk beter wasquote:Op maandag 30 april 2007 11:20 schreef HumbertoT het volgende:
Maar deed Koeman het vorig seizoen zoveel slechter dan Gullit?
Bovendien zijn die spelers alleen maar slechter gaan spelen onder hem.quote:Op maandag 30 april 2007 11:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Koeman de trainer die er DeGuzman, Vlaar en Greene bij krijgt en het slechter doet dan zijn voorganger
Komt omdat hij geen visie heeftquote:Op maandag 30 april 2007 11:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bovendien zijn die spelers alleen maar slechter gaan spelen onder hem.
En geen uitstraling, geen mentaliteit, geen tactische kennis etcquote:Op maandag 30 april 2007 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Komt omdat hij geen visie heeft
Bosz mag stervenquote:Op maandag 30 april 2007 12:17 schreef patrickt37 het volgende:
Bosz: 'E. Koeman blijft trainer bij Feyenoord'
Gepubliceerd op 30-04-07 om 10:38 door Tim Wagemakers
Technisch Manager Peter Bosz heeft in het Algemeen Dagblad laten weten dat Koeman, ongeacht wat dan ook, aanblijft als trainer van Feyenoord Rotterdam. Aanleiding voor zijn uitspraken zijn de geruchten rondom een eventueel vertrek na de 5-1 nederlaag tegen SC Heerenveen.
Ook Erwin Koeman zelf liet weten te willen blijven bij Feyenoord. Feyenoord zal nog flink aan de bak moeten in de play-offs. De ploeg zal moeten winnen van FC Groningen en daarna, mochten ze doorgaan, van de winnaar van het duel tussen Roda JC en FC Utrecht. 'Maar zelfs als Feyenoord geen Europees voetbal haalt, blijft Koeman onze trainer', aldus Bosz.
Dat is het wel, zowel indirect als direct. Als je als trainer tevreden bent met Charisteas en Huysegems en Alves/Koevermans laat lopen, Lazovic wegdoet en Schreuder een contractverlenging geeft dan pas je niet bij een grote club als Feyenoord.quote:Op maandag 30 april 2007 15:43 schreef Droopie het volgende:
Het zal best Erwin zijn schuld niet zijn
duidelijk je mening..quote:Op maandag 30 april 2007 23:33 schreef Wutangtony het volgende:
homoooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Idd, d'r kan beter iemand bij komen, misschien van hanegem?quote:Op maandag 30 april 2007 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het een typische hulptrainer, zoals Ruud Krol
Van mij mag Bosz wel blijven voorlopig, Erwin is het probleem binnen Feyenoord. Er zijn gewoon goede spelers die niet goed spelen en beter worden onder zijn leiding.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Van Hanegem gaat sowieso niet werken onder Bosz, en ik zie Bosz niet gauw vertrekken net na het publiceren van z'n masterplan![]()
die boszquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:18 schreef Fetai het volgende:
[..]
Van mij mag Bosz wel blijven voorlopig, Erwin is het probleem binnen Feyenoord. Er zijn gewoon goede spelers die niet goed spelen en beter worden onder zijn leiding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |