netjes netjes 90 eu p paar valt ook nog wel mee., die gele wil ik wel met je ruilen voor een paar mooie af1/;squote:Op zaterdag 21 april 2007 14:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Net gehaald bij de britain voor 180 euro.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze rockte ik vandaag:
[afbeelding]
haha grapje tohochquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:17 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hou ze lekker zelf. AF1's zitten echt kut. En deze zitten echt onwijs lekker.![]()
AF1's zitten kut?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:17 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hou ze lekker zelf. AF1's zitten echt kut. En deze zitten echt onwijs lekker.![]()
Wat jovink zegt, je weet heb 6 paar af1's gehad maar sb's asics en jordans zitten een stuk comfortabeler.quote:
2 dagen geleden mailtje gekregen van iemand van fluff (das toch dat skateblad van left?) die vroeg om NAW gegevens.quote:Op zondag 22 april 2007 12:33 schreef SHOOOTO het volgende:
die mids vind ik niet zo "zomers", dan kan je beter een paar Hawaii's halen. Hoe zit het met je gewonnen Dunks, ikJur?
Nice.quote:Op zondag 22 april 2007 12:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb even een nieuwe collectie foto gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
o sorry, ben ik nu in een soort van fijnproevers-topic beland? haha, je zegt het alsof het vloeken in de kerk is om Australians mooi te kunnen vinden...quote:Op zondag 22 april 2007 13:38 schreef thaWarhead het volgende:
Mooie Australians? Denk dat je nu dan tegen de verkeerde hulptroepen praat.
ah... en ik ben niet zo van de nike's...quote:Op zondag 22 april 2007 13:44 schreef De_Brandweer het volgende:
De meeste mensen hier vinden Australians en Pumas niet mooi. Het gaat hier grotendeels over nike.
Hernoem dan de topictitel ofzo. Dit topic is bedoeld voor alle sneakers, het is geen SC topic voor een stel nike-lovers.quote:Op zondag 22 april 2007 13:44 schreef De_Brandweer het volgende:
De meeste mensen hier vinden Australians en Pumas niet mooi. Het gaat hier grotendeels over nike.
Dat hoor je mij geloof ik niet zeggen? Bovendien heb ik het tegen onze brandweerman die meent te moeten zeggen dat je hier een beetje voor spek en bonen rond loopt zonder nikes.quote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef thaWarhead het volgende:
Alsof ik (en anderen hier) alleen maar Nike's dragen...
Ik vind die jordans/SB's/etc echt heel lelijk, in welke versie dan ook. Dit houd ik echter voor me, daar zit niemand op te wachten, op zo'n mening. Als je bij voorbaat al meent te moeten zeggen dat mensen met bepaalde schoenen hier niet op steun hoeven te rekenen kan dit topic wat mij betreft gesloten worden.quote:Over Australian schoenen beginnen in een sneakerdedicated topic staat gelijk als in een hiphoptopic beginnnen over de nieuwste cd van Ali B. Tuurlijk valt het eronder, maar sta er niet raar van te kijken als niemand je mening deelt.
Ik bedoelde het zo dat als hij Australians zocht, dat men er hier niet veel van weet. Want ik zou bijvoorbeeld niet weten waar ik een paar Australians kan kopen. En voor Nike weet ik dat weet wel.quote:Op zondag 22 april 2007 16:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat hoor je mij geloof ik niet zeggen? Bovendien heb ik het tegen onze brandweerman die meent te moeten zeggen dat je hier een beetje voor spek en bonen rond loopt zonder nikes.
Dat had ik dan toch op een andere manier duidelijk gemaakt, dan door te zeggen dat ze gewoon niet mooi zijnquote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het zo dat als hij Australians zocht, dat men er hier niet veel van weet. Want ik zou bijvoorbeeld niet weten waar ik een paar Australians kan kopen. En voor Nike weet ik dat weet wel.
Welke daar zijn van Ice Cream?quote:Op zondag 22 april 2007 12:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb even een nieuwe collectie foto gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
whahaha en ik heb het allemaal aangesticht!quote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef Chrishop het volgende:
Is het weer zo laat,. Waarom kunnen mensen het niet hebben dat er een topic is waar veel mensen dezelfde mening hebben. Als je hier met je australians binnenkomt moet je dat zelf toch weten, en als ik ze kut vind wees dan niet op je pik getrapt. En dat gehaat op Nike (sb's) dat is echt matig
.
Helemaal rechtsonder op de laatste foto.quote:
Ik moet zeggen je hebt wel een vette stijlquote:Op zondag 22 april 2007 22:33 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Helemaal rechtsonder op de laatste foto.
Bedanktquote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen je hebt wel een vette stijl![]()
En ja.. ik vond je rode broek ook wel relaxed![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |