Ze zijn nog niet naar de winkels gegaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze die nieuwe jordans hadden. Liep die man van de frontrunner zo naar het rek waar nikes stonden, gaat ie me AF1's proberen aan te smeren. Maar ze hadden geen jordans zei die. De Britain heeft een size12 voor me besteld dus die kan ik morgen of overmorgen komen halen.
denk het niet dat ze die pack nog niet hebben, ze mogen 'm gewoon niet eerder verkopen van Nike.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet naar de winkels gegaan.
puur nostalgiequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:39 schreef Dirkmaat het volgende:
Ben ik nou de enige die het gewoon een extraduur paar opgeleukte dunkjes vind?
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:42 schreef thaWarhead het volgende:
Eindelijk binnen, helaas met 24 euro naheffing van de douane.
[afbeelding]
Vans Syndicate x W)Taps Authentics, rechtstreeks uit Flight Club.
En hoe staat het met je heilige graal?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:25 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Die W)Taps collabo is gewoon de shit, fresh, stylish en exclusief. Sowieso alleen in de VS uitgekomen, Foot Patrol heeft ze ook nog maar dat kost je een halve hypotheek.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:39 schreef Dirkmaat het volgende:
The zedler zie ik op de site staan alleen deze kleurstelling staat er niet op .quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:48 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welke zijn dit nou eigelijk? Dacht evne dat 't de Davock T was maar die is toch anders.
Niks meer van gehoord, binnenkort ff informeren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En hoe staat het met je heilige graal?
Jaquote:
Ja. Nostalgie, plus pak ze maar eens vast en trek ze maar eens aan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:39 schreef Dirkmaat het volgende:
Waarom zo weinig paar voor heel nederlandquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef Chrishop het volgende:
Thanx voor alle E-propz enzo. Zat vandaag de hele dag al op mn werk te wachten tot ik ze weer aan mocht
.
[..]
Ja
[..]
Ja. Nostalgie, plus pak ze maar eens vast en trek ze maar eens aan.
Zodat de Jordan 1 niet verneukt wordt door mooiboi's die em ineens gaan dragenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Waarom zo weinig paar voor heel nederland?
Volgens mij terk je ze niet eens aan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef Chrishop het volgende:
Thanx voor alle E-propz enzo. Zat vandaag de hele dag al op mn werk te wachten tot ik ze weer aan mocht
.
[..]
Ja
[..]
Ja. Nostalgie, plus pak ze maar eens vast en trek ze maar eens aan.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Volgens mij terk je ze niet eens aan.
Heb je al een vitrine?![]()
Schoenen zijn er om kapot te lopen.![]()
lol, mooiboi's...quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:37 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Zodat de Jordan 1 niet verneukt wordt door mooiboi's die em ineens gaan dragen
Hij heeft er allang op gelopen, dus wat lul je.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Volgens mij terk je ze niet eens aan.
Heb je al een vitrine?![]()
Schoenen zijn er om kapot te lopen.![]()
I know, was gewoon algemeen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb ze al besteld bij de Britain.
maat 13 allejezus dat is 48 ofzo in nlquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:23 schreef De_Brandweer het volgende:
Niet gevraagd. 11, 11.5, 12 en 12.5 hadden ze iig niet. Ze hadden wel nog maat 13.
ja de eclusiviteit op fok is dr een beetje af geleuf ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef stijn_ het volgende:
dus iedereen loopt binnenkort op dezelfde sneakers?
nee hoor, ik ga ze niet halenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef stijn_ het volgende:
dus iedereen loopt binnenkort op dezelfde sneakers?
Hmmm, heb eigenlijk niet zo veel tijd en zie deze reply nu pas, dus ff snel gemaakt nog. Broek zit een beetje gaar zie ik nu maar gaat om het idee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:14 schreef De_Brandweer het volgende:
Pascal, maak even een paar aan de voet fotos. En ik ben jaloers opje omdat je ze nu al hebt. Hopenlijk heb ik ze morgen.
nou omdat ik een ruige jongen ben en ruige jongens spelen buiten en daar worden ze vies van. C"est çaquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Hoezo zou di toebox zwart worden?
dat meen je gewoon niet...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:35 schreef De_Brandweer het volgende:
Die zou ik zeker kopen, ookal heb ik back to the future nog nooit gezien
nou veel mis je er niet aanquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:35 schreef De_Brandweer het volgende:
Die zou ik zeker kopen, ookal heb ik back to the future nog nooit gezien
Beide nice.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Net gehaald bij de britain voor 180 euro.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze rockte ik vandaag:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |