Waarom ??? Was jij je moeder vroeger dankbaar als ze je waarschuwde voor ene verkeerd vriendje. Stom gelul dit. Je leert van je fouten zo ook Huub.quote:Op maandag 16 april 2007 16:09 schreef schatje het volgende:
Huub zou Palma dankbaar moeten zijn.
quote:Op maandag 16 april 2007 16:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lieke had beter haar best kunnen doen om hem ervan te weerhouden.
Ze moet echt eens aan hem denken in plaats van andersom.
Ik hoop echt dat het waterdicht is, want veel langer moet dit niet duren.quote:Op maandag 16 april 2007 16:06 schreef FdW het volgende:
[..]
De kracht van Talpa in conflictsituaties is dat alles juridisch sterk in elkaar zit.
De zwakte van Talpa is dat ze niet begrijpen dat antipathie dodelijk kan zijn.
quote:Op maandag 16 april 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou Huub wel echt zijn, of is het soms een robot ???![]()
Tel daar een beetje bluf en geluk bij op en je kunt aan de slag.quote:Op maandag 16 april 2007 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
Alles draait om kansberekenen bij poker
Preciesquote:Op maandag 16 april 2007 16:22 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tel daar een beetje bluf en geluk bij op en je kunt aan de slag.
Ze frummelt een hele zin samen zodat het klinkt als 1 woord.quote:Op maandag 16 april 2007 16:20 schreef Yollie het volgende:
Die schrompelstem van Amanda is gewoon niet te verstaan, mag ik ondertiteling....
quote:Op maandag 16 april 2007 16:31 schreef Kinga het volgende:
Zo, als ik het goed begrijp is Lieke dus ontslagen?
Slimste jongetje van de klasquote:Op maandag 16 april 2007 16:31 schreef Kinga het volgende:
Zo, als ik het goed begrijp is Lieke dus ontslagen?
Het spijt me.quote:Op maandag 16 april 2007 16:31 schreef FdW het volgende:
Waardeloze TT en OP!![]()
Volgende keer een mooie: Wij eisen Lieke terug![]()
Ik niet he. Van mij mag ze wegblijven.quote:Op maandag 16 april 2007 16:31 schreef FdW het volgende:
Maak een topic aanquote:Op maandag 16 april 2007 16:31 schreef FdW het volgende:
Gelet op je reputatie en status hier, in combinatie met je correcte reactie, heb ik eigenlijk al spijt.quote:
Shusi tent is dicht.quote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
Natasja is aan het koken ???? De anderen hebben sushi besteld zou ze dat niet weten ?
Ik ben al blij dat ik als kutnewbie enigszins geaccepteerd word.quote:
Ze moeten eerst de spullen op maken die in huis zijn. Morgen sushi. Groot gelijk, als je ziet wat ze allemaal wegpleuren.quote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
Natasja is aan het koken ???? De anderen hebben sushi besteld zou ze dat niet weten ?
Ik dacht vorige week te hebben begrepen dat Amanda ook een aardig partijtje had gespeeld? Of was dat een kwestie van beginnersgeluk?quote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
Leuk, Huub mag donderdag poker spelen, samen met AmanDel, Niels en Eric.
Dat gaat opschieten dus. Ik begrijp best dat hij baalt. Eric is de enige die het spel snapt.
Oepsquote:
Je wilt een serieus antwoord?quote:Op maandag 16 april 2007 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht vorige week te hebben begrepen dat Amanda ook een aardig partijtje had gespeeld? Of was dat een kwestie van beginnersgeluk?
Moetie ze maar niet in de oven stoppen.quote:Op maandag 16 april 2007 16:33 schreef petraa het volgende:
Jaap haat Palma, 3e keer dat ze zijn brieven vergeet.
Op een bij nader inzien zeer retorische vraag?quote:
Hij snapt er helemaal niks meer van. Hij raakt echt in de war, met name van Nico.quote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Is Jaap nog steeds plannetjes aan het bekokstoven met Brian of trekt hij inderdaad meer naar Huub en Eric toe?
Jaap: Ik wil wel een dubbelrol spelen,quote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Is Jaap nog steeds plannetjes aan het bekokstoven met Brian of trekt hij inderdaad meer naar Huub en Eric toe?
of SHE dat niet in de gaten heeft.quote:Op maandag 16 april 2007 16:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap: Ik wil wel een dubbelrol spelen,
ik heb een schijthekel aan SHE .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |