Ze frummelt een hele zin samen zodat het klinkt als 1 woord.quote:Op maandag 16 april 2007 16:20 schreef Yollie het volgende:
Die schrompelstem van Amanda is gewoon niet te verstaan, mag ik ondertiteling....
quote:Op maandag 16 april 2007 16:31 schreef Kinga het volgende:
Zo, als ik het goed begrijp is Lieke dus ontslagen?
Slimste jongetje van de klasquote:Op maandag 16 april 2007 16:31 schreef Kinga het volgende:
Zo, als ik het goed begrijp is Lieke dus ontslagen?
Het spijt me.quote:Op maandag 16 april 2007 16:31 schreef FdW het volgende:
Waardeloze TT en OP!![]()
Volgende keer een mooie: Wij eisen Lieke terug![]()
Ik niet he. Van mij mag ze wegblijven.quote:Op maandag 16 april 2007 16:31 schreef FdW het volgende:
Maak een topic aanquote:Op maandag 16 april 2007 16:31 schreef FdW het volgende:
Gelet op je reputatie en status hier, in combinatie met je correcte reactie, heb ik eigenlijk al spijt.quote:
Shusi tent is dicht.quote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
Natasja is aan het koken ???? De anderen hebben sushi besteld zou ze dat niet weten ?
Ik ben al blij dat ik als kutnewbie enigszins geaccepteerd word.quote:
Ze moeten eerst de spullen op maken die in huis zijn. Morgen sushi. Groot gelijk, als je ziet wat ze allemaal wegpleuren.quote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
Natasja is aan het koken ???? De anderen hebben sushi besteld zou ze dat niet weten ?
Ik dacht vorige week te hebben begrepen dat Amanda ook een aardig partijtje had gespeeld? Of was dat een kwestie van beginnersgeluk?quote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
Leuk, Huub mag donderdag poker spelen, samen met AmanDel, Niels en Eric.
Dat gaat opschieten dus. Ik begrijp best dat hij baalt. Eric is de enige die het spel snapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |