Via wat/waar ben je ermee in aanraking gekomen? Aangezien het niet een van de bekendste bands is.quote:Op maandag 16 april 2007 14:56 schreef ImpulseNY het volgende:luister zelf vooral naar de albums Come clarity (nieuwste), Soundtrack to your Escape, Reroute to remain, en Clayman - En wat losse singles ofc
Van Disturbed?quote:Op maandag 16 april 2007 15:06 schreef MrManiak het volgende:
Ik heb alleen de Land of Confusion cover van In Flames, meer niet.
Ehm, via filmpje een WoW spelerquote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Via wat/waar ben je ermee in aanraking gekomen? Aangezien het niet een van de bekendste bands is.
Het origineel is van Genesis (die met Phil Collins jaquote:Op maandag 16 april 2007 15:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Van Disturbed?![]()
Toch maar eens even zoeken
Leer ik weer iets, thnxquote:Op maandag 16 april 2007 15:12 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Het origineel is van Genesis (die met Phil Collins ja), die van Disturbed is een cover van die van Genesis
mmh, ik moet eerlijk zeggen dat het me tegenvaltquote:Op maandag 16 april 2007 15:26 schreef MrManiak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fWiV7866Efk
Land of Confusion
Yap, vind vooral Bullet ride van die 2 erg goedquote:Op maandag 16 april 2007 15:33 schreef qo_ob het volgende:
Bullet Ride + Free Fall m/
Welke achter eenvolgend steeds baggerder werden.quote:Op maandag 16 april 2007 14:56 schreef ImpulseNY het volgende:luister zelf vooral naar de albums Come clarity (nieuwste), Soundtrack to your Escape, Reroute to remain, en Clayman - En wat losse singles ofc
Valt best mee, sinds reroute zijn ze behoorlijk populair onder de Slipknot-pubers.quote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef MASD het volgende:
Via wat/waar ben je ermee in aanraking gekomen? Aangezien het niet een van de bekendste bands is.
Hehe, Power Metal.quote:Op maandag 16 april 2007 15:03 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb ze een flinke tijd terug live gezien in 013 met Devil Driver in het voorprogramma ( weet niet meer of Caliban toen ook van de partij was) Ik moet zeggen dat ze een vrij saaie live performance weg gaven met als enige hoogtepunt dat hij een shirt van de band door de zaal liet doorgeven naar een persoon met een Iced Earth shirt...dat vond die zanger zo afzichtelijk.
ben daar totaal niet mee eens, maar ieder ze eige smaak ehquote:Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Welke achter eenvolgend steeds baggerder werden.
In Flames - The hive was dat. Die van Atreyu weet ik zo niet.quote:Op maandag 16 april 2007 19:34 schreef Orbeatle het volgende:
Atreyu heeft een nummer (wat geloof ik op hun album 'The Curse' staat) wat zo ongeveer gejat is van In Flames. Het leek in ieder geval wel HEEL erg veel op een nummer van ze.. Weet alleen niet meer welke.. Dus dit is een beetje een zinloze post eigenlijk.
quote:Op maandag 16 april 2007 21:02 schreef crossover het volgende:
[..]
In Flames - The hive was dat. Die van Atreyu weet ik zo niet.
Atreyu - Right Side Of The Bed
quote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Atreyu is een over gehypte Amerikaanse band die alleen hier populair is omdat de hype onder de vele mallcore fags, mallgoths, "emos" en scene kids uit de VS is over gesprongen via de trans-atlantische internetpijp.
Verder totaal geen noemenswaardige band zelfs niet eens voor de ongeïnspireerde doorsnee Amerikaanse Metalcore.
Mja het zal me een worst wezen, ik vind het wel vet zo af en toe.quote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Atreyu is een over gehypte Amerikaanse band die alleen hier populair is omdat de hype onder de vele mallcore fags, mallgoths, "emos" en scene kids uit de VS is over gesprongen via de trans-atlantische internetpijp.
Verder totaal geen noemenswaardige band zelfs niet eens voor de ongeïnspireerde doorsnee Amerikaanse Metalcore.
Zo, en heb je ze wel eens live meegemaakt?quote:Op maandag 16 april 2007 21:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja het zal me een worst wezen, ik vind het wel vet zo af en toe.
Maar ze hebben de X factor niet, inderdaad
Nope. Hier verder over Atreyu aub. Toen was ik er nog vol lof over zo te zienquote:Op maandag 16 april 2007 21:24 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zo, en heb je ze wel eens live meegemaakt?.
LOL. Wel een coole actie.quote:Op maandag 16 april 2007 15:03 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb ze een flinke tijd terug live gezien in 013 met Devil Driver in het voorprogramma ( weet niet meer of Caliban toen ook van de partij was) Ik moet zeggen dat ze een vrij saaie live performance weg gaven met als enige hoogtepunt dat hij een shirt van de band door de zaal liet doorgeven naar een persoon met een Iced Earth shirt...dat vond die zanger zo afzichtelijk.
Als je youtube afzoekt op 'Only for the Weak' -live... jee, Anders Friden heeft driedubbele ADHD, minimaal...quote:Op maandag 16 april 2007 21:24 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zo, en heb je ze wel eens live meegemaakt?.
Dat ging nog over Atreyuquote:Op maandag 16 april 2007 22:55 schreef Grauen het volgende:
[..]
Als je youtube afzoekt op 'Only for the Weak' -live... jee, Anders Friden heeft driedubbele ADHD, minimaal...
En hij jumpt
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:35 schreef lifeblind het volgende:
Graspop 2005 ook live gezien, en man, dat concert was toch een van de betere concerten die ik in mn leven heb gezien (en dat zijn er ondertussen een hoop!).
En wie van de vele bands mag dat zijn?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:26 schreef Syb-rund. het volgende:
Mwah, wel aardig zo af en toe, maar luister toch liever naar hun slechte rip-off ofzo
Zekerquote:Op donderdag 19 april 2007 18:22 schreef Batsnek het volgende:
Ik vond ze live ook niet zo bijzonder; maar dit nummer ( overigens van hun latere albums ) moet toch wel een van de geilste nummers zijn, zo ooit gemaakt.
http://www.youtube.com/watch?v=c_D34BLXGws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
A New Dawn klinkt nog best goed! Doet denken aan de In Flames waar ik verliefd op werdquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:29 schreef Reneuh het volgende:
Even een fijne kick voor dit topic. Het nieuwe album komt binnenkort uit. De single 'Deliver us' is officieel gereleased:
Mooie video, maar ik vind de muziek/zang te soft. Omdat ik het laatste album niet bepaald geweldig vond, was ik bang dat het nieuwe album ook in die richting zou gaan. Totdat ik één van de gelekte nummers van het nieuwe album hoorde:
Iemand die ze in oktober live gaat zien in de 013?
Op zich niet slecht, maar haalt het niet bij het oude werk, wat nog meer neigde naar death metal. Desalniettemin ben ik er wel bij in Tilburg, al is het maar om Only For The Weak live te horenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:29 schreef Reneuh het volgende:
Even een fijne kick voor dit topic. Het nieuwe album komt binnenkort uit. De single 'Deliver us' is officieel gereleased:
Mooie video, maar ik vind de muziek/zang te soft. Omdat ik het laatste album niet bepaald geweldig vond, was ik bang dat het nieuwe album ook in die richting zou gaan. Totdat ik één van de gelekte nummers van het nieuwe album hoorde:
Iemand die ze in oktober live gaat zien in de 013?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |