Kan hier even niks downloaden (heb ook geen geluidskaart), maar wat voor stijl muziek maken ze ?
ikquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:44 schreef EeErnIe het volgende:
4/21/2005 - HOLLAND - AMSTERDAM - MELKWEG
Iemand die er heen gaat?
hahah, ik heb het net ff dat nummer van In Flames gecheckt, en t lijkt idd wel heeeel erg veel op dat nummer van Atreyuquote:Op woensdag 14 september 2005 11:14 schreef Dave_Mustaine het volgende:
Ik luister best veel van dit soort bands, maar ik vind Atreyu dus echt tien keer niks. Heb echt geprobeerd om er een tijdje naar te luisteren, maar was het snel zat. Bovendien bestaat dat album The Curse voor een groot deel uit bij elkaar gejatte riffs. Vergelijk het intro van "Right Side Of The Bed" maar eens met het intro van In Flames' (wat trouwens wel een ontzettend goede band is) "The Hive" Vrijwel identiek! Toeval? I don't think so. En zo zijn er nog wel meer van dat soort overeenkomsten op te noemen. Just my 2 cents...
inderdaad ... Lip Gloss and Black blijft wel een toppertje vind ikquote:Op woensdag 14 september 2005 13:51 schreef crossover het volgende:
daar heb je gelijk in, als het gejat is is het wel triest..
toch hebben ze veel gave nummers
ZO! weet jij 't ook!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:40 schreef SensesFail het volgende:
Ain't Love Grand![]()
Heb ze ook gezien in de melkweg eerder dit jaar, ze waren wel oke maar ik was toen toch al weggeblazen door het geluid van voorprogramma Norma Jean. Wat een band is dat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |