abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48708387
Gefeli met ondertrouw Diaan (ondanks dat er geen bal aan is behalve officiele papiertjes krabbelen)

Ja tuurlijk geniet ik maar ik had liever op mijn trouwen de medeling gedaan dat de kleine ook al onderweg is, maar ja niet dus, ik heb maar geduld denk ik
  woensdag 25 april 2007 @ 17:37:50 #102
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48711004
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:06 schreef chesna het volgende:
Gefeli met ondertrouw Diaan (ondanks dat er geen bal aan is behalve officiele papiertjes krabbelen)

Ja tuurlijk geniet ik maar ik had liever op mijn trouwen de medeling gedaan dat de kleine ook al onderweg is, maar ja niet dus, ik heb maar geduld denk ik
Thnx!

Ik heb precies hetzelfde al hebben wij nog een klein kansje. Ik moet nog een keer ongi worden, dus liever niet, voordat we gaan trouwen. Ik begrijp je helemaal hoor. Geduld is een schone zaak, maar het raakt een keer op.
Make love, not war ☮
pi_48712856
Ik hoop op ons 1 jarig jubileum te kunnen vertellen dat ik zwanger ben
Heb ik nog 5 a 6 weken...
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_48714297
Ik ben "ongesteld"!!! Althans.. De bruine vloed is er..
Nu maar hopen dat het doorzet en snel

En daar komen de tranen weer! Dit keer van geluk

[ Bericht 24% gewijzigd door Tally op 25-04-2007 19:29:57 ]
  woensdag 25 april 2007 @ 19:59:18 #105
114177 Diaan73
pi_48715968
Tally wat fijn dat je zo gelukkig kan zijn dat je ongi wordt! En ik hoop voor je mee......
Make love, not war ☮
  woensdag 25 april 2007 @ 22:22:14 #106
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_48722276
Over een belemmering heeft hij nog niets gezegt, komt ook omdat ik later weer voor een foto moest en toen was de gyn er niet bij dus dat hoor ik dan 29 Mei.

Tico hopelijk komt je humeur weer aandraven.

Chesna

Tally fijn dat je de rode vloed te pakken hebt ook al zien we die hier liever niet
pi_48727856
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:33 schreef Tally het volgende:
Ik hoop op ons 1 jarig jubileum te kunnen vertellen dat ik zwanger ben
Heb ik nog 5 a 6 weken...
Dat hoop ik ook al 2 kersten.....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_48728350
4 mei om half 9 moet ik in het ziekenhuis zijn voor een echo!
In alle onzekerheid toch even gebeld vanaf wanneer je nu eigenlijk moet tellen
Meteen de afspraak gemaakt voor het onderzoek. Word ik net teruggebeld.
Op welke dag moet u beginnen met de Clomid? Ik: CD 3 staat op het doosje en werd me verteld bij de apotheek. Zij: Owh hier staat dag 2.. Maar ik vraag het wel even na en bel dan terug
  donderdag 26 april 2007 @ 08:46:49 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48728505
Tally! Goed nieuws. Laten we hopen op een succesvolle ronde deze keer!
pi_48731419
Het is wel moeilijk om mee om te gaan. Een behandeling stopzetten maar ook nog eens de trouwdatum uitstellen dat heeft best wel zijn weerslag gehad op mij, emotioneel gezien. Ik voelde mij wekenlang met elke glimlach schuldig en de last op mijn schouders groot. Gewoon dat gevoel van - misschien komt het wel nooit- en wat dan, het voelt als een zijden draadje. Aan de ene kant ongeduld maar ook wel weer zoiets van ik wil in de toekomst kijken, gebeurt het ooit. Als ik maar weet dat het ooit gaat gebeuren dan heb ik ietsje meer rust want dan komt het ooit nog wel, dan hoeft het niet nu.

Het uitstellen van het trouwen was ook wel intens vooral omdat je alles moet omzetten, ook emotioneel enzo.

Daarnaast is mijn schoonmoeder niet de makkelijkste, erger nog ze maakt mij helemaal gek zo nu en dan. Ze bedoelt veel dingen goed maar ja ze geeft heel erg het gevoel - niemand is goed genoeg voor mijn zoon en jij zeker niet- en dat steekt mij nog wel eens. Daarnaast wil ze alles weten en wil ze overal een vinger in de pap houden. Zo had zij voor het gemak in de familiekringen vertelt dat wij gaan trouwen en de genodigden ingelicht en de niet-genodigden ook voor het gemak maar even een paar mededelingen gedaan, nou dat had ik zelf kunnen en willen doen. Dat voelt mij dan als ontnomen.

En ze begint in elk gesprek over haar kinderen en de moeite die zij deed om ze te krijgen. Dat heeft toch niets met mij te maken Zij was zwanger maar na 2 weken ging het mis, elk gesprek moet ik dat aanhoren. Toen zij haar eerste kindje kreeg, mijn partner toen wilde zij vlak erachteran haar tweede maar dat ging ook niet, uiteindelijk heeft ze er drie gekregen. Ik krijg alles te horen, van de datums van de zwangerschapstesten en de datum waarop het misging enzovoort enzovoort, ja sorry ik snap dat het heel erg is en toen heel heftig maar het is nu niet meer toen. Ze praat erover alsof het vorige week gebeurde.
Ze sloot vorige week het telefoongesprek af met : maar je bent nu 28 dus zolang heb je niet meer
pi_48731670
Ik snap dat je het er moeilijk mee heb.. Ik zou het ook op mn zenuwen krijgen met zo'n schoonmoeder om je heen..
Veel kan je er niet tegen doen ben ik bang.. Of overal gewoon om lachen en denken die vrouw is geschift..
Of tegen dr zeggen dat de manier waarop zij meeleeft niet diegene is die jij zou willen en dan maar liever hebt dat ze niet meer meeleeft ofzo..
Op een vriendelijke manier maar wel duidelijk weet dat ze moet opzouten
  donderdag 26 april 2007 @ 11:04:52 #112
114177 Diaan73
pi_48731736
Ow jeetje Chesna wat vervelend allemaal toch. En zo zonder begrip die schoonmoeder van je. Als je je al niet lekker voelt, zorgt ze er wel voor... jeetje. Dikke knuffel van mij

En je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen bij een glimlach hoor. Een lach is één van de mooiste dingen die je op je gezicht kunt hebben.
Make love, not war ☮
  donderdag 26 april 2007 @ 22:30:10 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48755895
Lieve meiden, ik moet iets bekennen.
Ik heb een beetje gelogen.
stinkie en ik zijn wel samen aan het rommelen, maar niet meer met het doel zwanger te worden want dan ben ik al.
Ik had het helemaal niet verwacht deze maand, dus des te groter was mijn verbazing over het 2e streepje.

Ik hoop met heel mijn hart dat jullie me heel snel gaan volgen.

Hele dikke kus.
  donderdag 26 april 2007 @ 22:32:39 #114
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_48756013
BE, met recht van Harte Gefeliciteerd! Ben enorm blij voor jou en Stinkie!
Super... Het is je gegunt...

Wanneer ben je uitgerekend???
Positive thinking, my way of thinking!
pi_48756023
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
Lieve meiden, ik moet iets bekennen.
Ik heb een beetje gelogen.
stinkie en ik zijn wel samen aan het rommelen, maar niet meer met het doel zwanger te worden want dan ben ik al.
Ik had het helemaal niet verwacht deze maand, dus des te groter was mijn verbazing over het 2e streepje.

Ik hoop met heel mijn hart dat jullie me heel snel gaan volgen.

Hele dikke kus.
gefeliciteerd!!!
pi_48756453
O, BE, wat geweldig!!!! Gefeliciteerd!
  donderdag 26 april 2007 @ 22:54:55 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48756971
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:32 schreef Annemiek78 het volgende:
BE, met recht van Harte Gefeliciteerd! Ben enorm blij voor jou en Stinkie!
Super... Het is je gegunt...

Wanneer ben je uitgerekend???
21 december. Dus nog heeeeeeeel ver weg.
  donderdag 26 april 2007 @ 22:57:45 #118
61800 Rottdog
pi_48757110
BE ik donder zowat van mijn stoel af

Superrrrrrrrrr gefeliciteerd

Meid ik ben zo blij voor je stinkie ook jij natuurlijk van harte met je aanstaande vaderschap
  donderdag 26 april 2007 @ 22:58:16 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48757134
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:54 schreef Brighteyes het volgende:

21 december. Dus nog heeeeeeeel ver weg.
Maak er maar 19 december van dan, lieverd.

Van harte gefeliciteerd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 26 april 2007 @ 23:02:12 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48757304

Rottdog, je komt me maar snel achterna hoor!

Golfer, zou wel mooi zijn, was nl. ook de verjaardag van mijn opa.
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 23:29:44 #121
5428 crew  miss_sly
pi_48758373
BE, wat een geweldig nieuws Wat leuk, wat heerlijk, wat een verrassing

December, rondom de 22e, is een mooie datum
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:42:25 #122
114177 Diaan73
pi_48760641
BE..... van harte gefeliciteerd Wat een leuke verrassing zeg!!
Make love, not war ☮
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:01:13 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_48765100
BE jij jokkert!!!

Van harte meid!!! Echt het is je gegund.
pi_48765130
Altijd fijn als er iemand kan opzouten uit dit topic
mooi he, alles
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:12:48 #125
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48765242

hoef ik niet meer bang te zijn dat ik m'n toetsenbord voorbij praat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:19:21 #126
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_48765357
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:12 schreef E.T. het volgende:

hoef ik niet meer bang te zijn dat ik m'n toetsenbord voorbij praat
Jij wist het al
pi_48765756
Gefeliciteerd BE
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:52:40 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48765988
Thanks meiden.

Ik ben wel blij dat ik het mocht vertellen van stinkie want het voelde wel heel rot om hier nog steeds net te doen alsof, niet voor mezelf, maar ten opzichte van de meelevers en meelezers is het gewoon niet eerlijk.

pi_48766849
Hier nogmaals van harte gefeliciteerd BE en stinkie
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:19:32 #130
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48783800
BE!!! Net als Rottdog viel ik ook haast van mijn stoel af!! Wat fijn voor jullie dat het nu toch nog zo 'onverwacht' gekomen is!! Geniet ervan!! Gefeliciteerd!!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:41:55 #131
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48784362
Diaan, gefeliciteerd met de ondertrouw en natuurlijk de voorpret vanaf nu tot aan je trouwdag!!

Chesna, wat balen zeg, dat het bij jullie allemaal niet zo lekker gaat.. En wat irritant ijkt me dat, zo'n schoonmoeder. Inderdaad: je leeft nu en niet meer 'toen'. En ja, natuurlijk is het erg dat het bij hun ook allemaal niet vlekkeloos verlopen is, maar dat maakt het niet minder erg dat het nu bij jullie ook allemaal niet zo wil lukken... volgens mij lijkt ze dat niet helemaal te begrijpen.

Miss_Sly & Tally... het klussen is dan wel in volle gang , maar volgens mij heeft de Clomid niet goed z'n werk gedaan... ook heb ik blaasontsteking (heb ìk weer) en heb daar nu pilletjes voor. Wel erg fijn dat de doktersassistente er rekening mee hield dat ik medicijnen heb die ik ook kan gebuiken tijdens een eventuele zwangerschap. Verder was ik gister nogal grieperig... maar vandaag gaat het weer goed. De medicijnen voor de blaasontsteking werken wel goed, het is al bijna over. Maar goed. Ik heb mijn eisprong nog steeds niet gehad en het is nu alweer dag 20 van deze cyclus... en die eisprong zou juist naar voren geschoven moeten worden door die clomid... dus dat is flink balen. Máááááár één troost: het goede slijm is in aantocht, dus ik verwacht de eisprong wel één dezer dagen

Ik heb nog met de gyn gebeld. Als ik mijn eisprong dinsdag nog niet heb gehad, krijg ik een echo die dag. Dan gaan ze kijken of er wel een follikel is. Als ik wel de eisprong heb gehad en aan het einde van de cyclus ongesteld word, dan moet ik bellen en dan word ik de komende cyclus gevolgd. Dan kan ook de medicatie eventueel verhoogd worden (bv 100 mg Clomid i.p.v de 50 mg die ik nu heb).
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:37:08 #132
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_48793523
BE, geweldig meid! Gefeliciteerd hoor!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_48799819
Sombie Het is ook lastig, want je zit nu natuurlijk in een onzekere situatie, je weet nog helemaal niet waar je aan toe bent. Maar ik hoop dat de onderzoeken snel afhandeld worden en dat het voor jullie ook iets concreets gaat worden en dat jullie snel, zo goed en zo kwaad als dat kan, een eigen wonder hebben.

Rottdog Vervelend dat de pilletje niet goed werkten. Ik hoop dat de gyn de 29ste met een duidelijk plan komt.

Miss sly Fijn dat je lichaam toch kan wat het hoort te doen Ik denk dat je wel een -vrije koninginnedag tegemoet gaat

Chesna Wat hebben jullie veel ellende voor de kiezen gehad zeg. Ik hoop dat je een fantastische trouwdag zult hebben, en dat jullie weer gauw verder kunnen gaan in de MMM

Tally Hoe gaat het met de Clomid? Hopelijk valt alles mee. En vrijdag een echo, is het de eerste? Het blijft natuurlijk altijd spannend en leuk om in het binnenste van je lichaam te kijken Al heb ik nooit echo's voor mijn baarmoeder en eierstokken gehad, blijf ik de andere echo's die ik wel gehad heb altijd wel wonderlijk vinden

Zo en dan nu de grootste verrassing BE!!! en stinkie natuurlijk gefeliciteerd * Wat geweldig zeg.

Jose Wat spannend zeg, ik hoop dat de eisprong gewoon komt en dat je niet voor een echo hoeft. Balen van die blaasontsteking, dat het maar gauw over is.

Ow, ja en hier ben ik nog steeds niet ongesteld, maar ook niet zwanger (gisteren getest). Ik begin er langzamerhad wel van te balen. Laat me dan alsjeblieft gewoon ongesteld worden.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_48804609
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 08:37 schreef Mariposa het volgende:
Tally Hoe gaat het met de Clomid? Hopelijk valt alles mee. En vrijdag een echo, is het de eerste? Het blijft natuurlijk altijd spannend en leuk om in het binnenste van je lichaam te kijken Al heb ik nooit echo's voor mijn baarmoeder en eierstokken gehad, blijf ik de andere echo's die ik wel gehad heb altijd wel wonderlijk vinden
Vandaag begonnen met de Clomid dus kan er nog weinig van zeggen.. Een uur geleden het eerste tabletje ingenomen
Vrijdag een echo ja.. Om te meten.. De eitjes dan
En nee is niet mijn eerste echo.. Mijn uhm even tellen 5de geloof ik..
En bij zulke echo's zie je vaak zelf niets.. Althans ik heb het 1 keer mogen zien om te zien dat mijn eierstokken vol zaten met een kralenkrans
Afwachten en slikken maar he

En onzekerheid is klote.. Niet ongesteld maar ook niet zwanger.. Klote lichamen soms..
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:07:12 #135
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48816599
Mariposa, wat rot ook dat jouw lichaam ook met jou zo'n loopje neemt. Zo lang je nog niet ongesteld bent, blijf je toch heel stiekem een heel klein beetje hopen... en dat is ook logisch... Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid zult krijgen in elk geval!!

Tally, fijn dat je nog niks merkt van Clomid. Ik had alleen wat hitte-aanvallen af en toe... momenteel ook al niet meer zoveel. Grappig trouwens, wij gaan aardig gelijk op qua behandeling . Wat ik trouwens wel heel erg heb, is een opgeblazen buik. Als ik ga zitten voel ik dat best een beetje. Maar verder ook niet. Kan ook nog wel van de blaasontsteking zijn (al denk ik dat niet) of misschien last van mijn darmen, want die zijn ook nogal gevoelig, vooral met warm weer.

We wachten wel af. Ik hoop dat de eisprong een beetje gauw komt... en anders dinsdag dus een echo laten maken.. al hoop ik wel heel erg dat ik dat af kan bellen, zodat het niet meer nodig is.
pi_48816943
Je moet nu wachten op een eisprong gevoel? Of test je met ovulatietestjes of hoe doe je dat?
Ik krijg juist de echo om te kijken of er een eisprong gaat komen

Ik hoop ook dat we tegelijk naar het andere topic kunnen
  zondag 29 april 2007 @ 12:00:29 #137
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48828520
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:19 schreef Tally het volgende:
Je moet nu wachten op een eisprong gevoel? Of test je met ovulatietestjes of hoe doe je dat?
Ik krijg juist de echo om te kijken of er een eisprong gaat komen

Ik hoop ook dat we tegelijk naar het andere topic kunnen
Ja, dat zou wel heel mooi zijn...!

Ik merk meestal aan het slijm wanneer de eisprong komt... ik heb geen ovulatietesten gebruikt. Die dingen zijn volgens mij best prijzig... maar misschien dat ik toch een volgende keer van die dingen zal moeten halen.

Momenteel geloof ik helemaal niet meer dat de Clomid heeft geholpen . Vanmorgen was mijn temperatuur weer aan de lage kant... oftewel: net als altijd blijft de stijging van de temperatuur uit. Het slijm wordt ook alweer veel minder... Misschien komt het wel omdat ik dus blaasontsteking heb en daar medicijnen voor heb. Misschien werken die twee elkaar wel tegen ofzo... Van de week was ik ook grieperig... misschien speelt ook dat wel een rol.

Dinsdag maar een echo laten maken en dan horen we wel hoe of wat. De volgende cyclus wordt ik ook gevolgd (met echo's) in elk geval...

Soms zit je ineens in een dip... ook al was ik nog zo positief en hoopvol over Clomid... nu dus niet meer...
pi_48875366
BE!!! Wát een goed nieuws! Gefeliciteerd!!!
Moelijk te beseffen als het allemaal zo lastig is gegaan of valt dat mee..?

Ik begin komende donderdag weer met prikken. Nieuwe ronde. Nieuwe kansen.
(En nieuwe extra kilo's, but lets not go there...)
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 1 mei 2007 @ 08:44:46 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48880198
Nou, het was wel zo dat ik niet zo euforisch was als ik van te voren gedacht had. Meer een twijfel over 'is het nou wel of niet?'.
Maar dat duurde maar eventjes hoor.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:35:33 #140
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48889503
quote:
Ik begin komende donderdag weer met prikken. Nieuwe ronde. Nieuwe kansen.
(En nieuwe extra kilo's, but lets not go there...)
Spannend weer Webkim... en die extra kilo's... ach, ' t is voor het goeie doel zullen we maar zeggen ..
Succes maar weer!
pi_48918960
Vandaag mn laatst clomid tabletje ingenomen!
Vrijdag een echo laten maken.. Ik ben benieuwd of ik mijn ei sprong ook zal voelen..

Hoe voelt zoiets eigenlijk? Als een scherpe stekende pijn? Is dat constant.. Of even snel..
Of.. JA HOE Ik heb zoiets nooit gehad denk ik
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:57:25 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48921700
Spannend Tally!

Hoe het voelt... eh... de keren dat ik het voelde gewoon wat steekjes daar in die buurt. Niet echt heel scherp of zo, niet dat je dubbelslaat van de pijn, maar gewoon...
Helpt echt hè.
pi_48921744
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend Tally!

Hoe het voelt... eh... de keren dat ik het voelde gewoon wat steekjes daar in die buurt. Niet echt heel scherp of zo, niet dat je dubbelslaat van de pijn, maar gewoon...
Helpt echt hè.
Niet echt Nu weet ik nog niets..

En ja ik vind het zo spannend..
Nu ga ik vrijdag alleen (omdat dat het handigste is) en dat vind ik nog spannender
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:10:10 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48922128
Ja, dat kan ik me wel voorstellen dat dat dan even extra spannend is.
Hopelijk is er goed nieuws!
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:36:39 #145
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48922930
Tally, wat is ervan begrijp is dat het heel persoonlijk of je er wel wat van voelt. Ik voel nooit wat (maar ik weet ook niet of ik 'm altijd wel heb). Ik had wel een heel erg opgeblazen gevoel de afgelopen keer, maar dat kan ook van de Clomid zelf zijn of misschien waren het mijn darmen wel... kweet het ook niet...

Ik heb wel van andere meiden gelezen dat ze idd of niks voelen, of wat lichte steekjes of juist een paar ergere steken. Laatst las ik dat iemand het zo erg voelde dat ze haast niet kon fietsen... dus tja, nu schiet je er nog niet veel mee op...

Enne... heb je last van bijwerkingen?
pi_48923033
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:36 schreef Jose81 het volgende:
Tally, wat is ervan begrijp is dat het heel persoonlijk of je er wel wat van voelt. Ik voel nooit wat (maar ik weet ook niet of ik 'm altijd wel heb). Ik had wel een heel erg opgeblazen gevoel de afgelopen keer, maar dat kan ook van de Clomid zelf zijn of misschien waren het mijn darmen wel... kweet het ook niet...

Ik heb wel van andere meiden gelezen dat ze idd of niks voelen, of wat lichte steekjes of juist een paar ergere steken. Laatst las ik dat iemand het zo erg voelde dat ze haast niet kon fietsen... dus tja, nu schiet je er nog niet veel mee op...

Enne... heb je last van bijwerkingen?
Ik kan heeeeeeeeeeeel snel janken om van alles..Voor de rest een klote stoelgang.. Of gewoon niet zeg maar.. De hoofdpijn.. En wazig zien

Op zich vind ik het nog allemaal meevallen

En idd schiet ik met die omschrijvingen niets op
Gisteravond had ik last van steken aan de rechterkant van mn lichaam op eierstokhoogte zeg maar
Toen had ik zoiets van.. Nee kan niet joh.. Mag ook niet
Ik hoop dat het van mn darmen afkomen en dat ik van de week nogmaals die pijntjes mag ervaren maar dan wel de sprong..

Tot nu toe aftellen tot vrijdag.. Ik heb geen nagels meer over
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:49:48 #147
61800 Rottdog
pi_48923280
Hier heb ik nu gister een eisprong meegemaakt maar vond het niet echt grappig nu kan dit natuurlijk ook nog van dat onderzoek zijn, ik lag wel ff krom bij de gemene steken.

Tally misschien zie je vrijdag wel je superei in wording
  woensdag 2 mei 2007 @ 13:15:35 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48924106
Zo zie je maar hoe dat kan verschillen.
pi_48924554
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef Rottdog het volgende:

Tally misschien zie je vrijdag wel je superei in wording
Zoals ik al zei.. Ik jank om alles
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:11:36 #150
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48925896
Ja Tally, dat met die stoelgang... HEEEEL herkenbaar. Ik dacht nog 'het zal wel aan het weer liggen', want toen ik dat had was het zo warm en mijn darmen reageren meestal nogal heftig daarop. Maar jij hebt het dus ook. Ik ben ook erg weinig naar de wc geweest... Hmm... komt het dus misschien TOCH van de Clomid.

Poeh, maar je hebt behoorlijk wat bijwerkingen... balen! Maar het is voor het goeie doel! Ik ben heel benieuwd wat je vrijdag te zien krijgt!

Ik heb trouwens gisteren de echo afgezegd... ik denk dat ik mn eisprong al heb gehad, dan heeft zo'n echo ook totaal geen zin meer... heb laten afbellen... kreeg 'ie allemaal vragen over op welke dag ik dan zat deze cyclus enzo.. hij zei: "ik zat maar 'uuuhhh'"... haha
pi_48926112
Hoezo denk je dat je de eisprong al gehad hebt?
En kan dat toch gebeuren tijdens het slikken van Clomid?
  woensdag 2 mei 2007 @ 21:13:13 #152
26341 Mariposa
Telt af...
pi_48941573
Oe die stoelgang, daar heb ik ook al problemen mee. Wat helpt is pruimen eten, vers of van die gewelde. Ik heb nu standaard zo'n pak gewelde in mijn koelkast liggen en als het heel erg slecht gaat dan neem ik er een stuk of 4. Je kan inderdaad wel dingen voelen in je buik, terwijl je hoopt op een eisprong, maar dat het toch van je darmen komt. Dat had ik een tijdje terug wel erg.

Maar in ieder geval fijn dat je de laatste Clomid gehad hebt Tally!

Hier weet ik nog steeds niet echt wat, ik heb hier meer geschreven. Mijn lichaam is nu een mysterie voor mij.

Ticootje gaat het nog goed daar in je buik?

[ Bericht 3% gewijzigd door Tally op 02-05-2007 21:17:13 (Linkje gefixt) ]
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:34:16 #153
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48967887
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:19 schreef Tally het volgende:
Hoezo denk je dat je de eisprong al gehad hebt?
En kan dat toch gebeuren tijdens het slikken van Clomid?
Ja, de Clomid moet er juist voor zorgen dat er een eitje groeit, zodat je een eisprong krijgt (of misschien begrijp ik je nu verkeerd).

Mijn temperatuur is nu al een dag of 3 wat hoger (normaal rond 36,4-36,5 en nu 36,7-36,8). Dus, dat zou kunnen betekenen dat er TOCH een eisprong is geweest. Ik denk alleen dat ik het niet gemerkt heb, omdat ik dus blaasontsteking had en daar medicijnen voor had.

Ik het trouwens wel dat mijn temperatuur niet in één keer omhoog gaat, maar dat 'ie langzaam omhoog klimt... de afgelopen dagen is mijn temperatuur zo 'gekommen': 36,4-36,5-36,6-36,8-36,7-36,8.

Hoe loopt jouw temperatuur normaal gesproken, Tally. Klimt 'ie ook of heb je ineens een hogere temperatur?
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:39:38 #154
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48968100
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:13 schreef Mariposa het volgende:
Hier weet ik nog steeds niet echt wat, ik heb hier meer geschreven. Mijn lichaam is nu een mysterie voor mij.
Mariposa, ik denk niet dat je nu al ongesteld bent geweest. Wat het wel is geweest weet ik niet. Maar je CD 1 moet je pas gaan tellen op het moment dat je bloedingvóór 12.00 uur 's middags is doorgezet... dat is de info die ik mee heb gekregen van de gyn om te weten wanneer je CD 1 hebt en dus weer kunt gaan beginnen met tellen.

Oh ja, en pruimen schijnen idd goed te zijn voor een trage stoelgang. Ik heb gisteren een lading pepermuntjes naar binnen gewerkt... schijnt ook laxerend te werken .. haha,... (al heb ik er nog niks van gemerkt).
pi_48968876
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:34 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Ja, de Clomid moet er juist voor zorgen dat er een eitje groeit, zodat je een eisprong krijgt (of misschien begrijp ik je nu verkeerd).

Mijn temperatuur is nu al een dag of 3 wat hoger (normaal rond 36,4-36,5 en nu 36,7-36,8). Dus, dat zou kunnen betekenen dat er TOCH een eisprong is geweest. Ik denk alleen dat ik het niet gemerkt heb, omdat ik dus blaasontsteking had en daar medicijnen voor had.

Ik het trouwens wel dat mijn temperatuur niet in één keer omhoog gaat, maar dat 'ie langzaam omhoog klimt... de afgelopen dagen is mijn temperatuur zo 'gekommen': 36,4-36,5-36,6-36,8-36,7-36,8.

Hoe loopt jouw temperatuur normaal gesproken, Tally. Klimt 'ie ook of heb je ineens een hogere temperatur?
Ik hoef niet te temperaturen van de gyn.. Dus weet ik niet wat mijn temperatuur doet

Ik ben blij dat ik morgenochtendvroeg mag dan hoef ik niet de hele dag in de zenuwen te zitten

Ik heb gister zitten janken als een baby Ik zat mijn man te vertellen over de poes.. Die weer "rottigheid" had uitgehaald waar ik eigenlijk heel hard om moest lachen.. En in eens bedacht ik me dat andere mensen zo over hun kinderen praten.. Zo van weet je van *insert naam kleine* vandaag weer heeft gedaan en dat ik dat niet kan en zo over de poes praat
Was ook zo weer over..
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:16:44 #156
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48969632
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik hoef niet te temperaturen van de gyn.. Dus weet ik niet wat mijn temperatuur doet

Ik ben blij dat ik morgenochtendvroeg mag dan hoef ik niet de hele dag in de zenuwen te zitten

Ik heb gister zitten janken als een baby Ik zat mijn man te vertellen over de poes.. Die weer "rottigheid" had uitgehaald waar ik eigenlijk heel hard om moest lachen.. En in eens bedacht ik me dat andere mensen zo over hun kinderen praten.. Zo van weet je van *insert naam kleine* vandaag weer heeft gedaan en dat ik dat niet kan en zo over de poes praat
Was ook zo weer over..
Tja... hormonen, he?

Wel fijn aan de ene kant dat je niet hoeft te tempen...! Maar aan de andere kant kàn het ook meer inzicht geven in je cyclus (al schijnt dat ook weer niet bij iedereen zo te zijn)... zo heb ik geleerd dat ik maanden voor Jan L*L heb getempt... handig, zo'n inzicht (NOT)
pi_48969715
De gyn zei dat ik geen eisprong heb en dus mijn temperatuur altijd gelijk zal blijven..
En dat het dus weinig nut heeft om voor mij te tempen
Vind ik heeeeeeeeul niet erg..

En ja die hormonen..
  vrijdag 4 mei 2007 @ 08:54:48 #158
114177 Diaan73
pi_48992965
Ben gisteren naar een medium geweest.... met een groep en zij begon al vrij snel over onze kinderwens en dat het allemaal goed zou komen. Ze zag zelfs een meisje en kon mij ook zeggen wat de naam zou zijn. Dat heeft ze niet gedaan, maar wel een tweetal letters, die ook klopten. Was erg onder de indruk en heb nu even weer een stukje vertrouwen dat het uiteindelijk wel goedkomt met onze kinderwens. Ik heb in ieder geval een maansteen gekocht. Baat het niet, schaadt het niet.

Ook al mocht het allemaal niet zo zijn ze zei trouwens hele treffende dingen , het geeft me nu toch weer wat meer hoop.
Make love, not war ☮
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:07:32 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48994581
Succes vandaag Tally!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:08:56 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48994610
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ben gisteren naar een medium geweest.... met een groep en zij begon al vrij snel over onze kinderwens en dat het allemaal goed zou komen. Ze zag zelfs een meisje en kon mij ook zeggen wat de naam zou zijn. Dat heeft ze niet gedaan, maar wel een tweetal letters, die ook klopten. Was erg onder de indruk en heb nu even weer een stukje vertrouwen dat het uiteindelijk wel goedkomt met onze kinderwens. Ik heb in ieder geval een maansteen gekocht. Baat het niet, schaadt het niet.

Ook al mocht het allemaal niet zo zijn ze zei trouwens hele treffende dingen , het geeft me nu toch weer wat meer hoop.
Bijzonder Diaan!

Een vriendinnetje van mij vertelde me 2 dagen voor ik ging testen dat ze tarot kaarten voor me had gelegd en dat heel frappant de kaart van 'geduld' boven was gekomen. Vond ik toen heel bijzonder.
Toen ik 2 dagen later positief testte bedacht ik me dat dat geduld dan wrsch die 8 maanden zouden moeten zijn.

Laten we hopen dat de voorspelling van deze vrouw voor je uit gaat komen!
pi_48994831
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Succes vandaag Tally!
Dank je

Ik ben terug.. En ziet er allemaal goed uit..
Aan de linkerkant zijn er 2 eitjes wel wat gegroeit.. Maar aan de rechterkant heb ik echt een heule grote..
Voor de eerste keer medicijnen vond de gyn dat het wel erg goed ging..
Nu mag ik maandag terugkomen om te kijken of dan nog steeds alles goed gaat..
De gyn denkt dat de rechterkant meer kans heeft op springen
Ik ben blij dat de medicijnen in elk geval iets gedaan hebben.. En misschien nog wel goed werken ook
Maandag kijken welke er gaan springen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:16:31 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48994858
Spannend!
En nu slik je dus even niks en moet het vanzelf gaan dus?
pi_48994953
Nu slik ik inderdaad niets.. Hij moet nu uit zichzelf gaan springen
De gyn denkt dat ik echt alleen even een zetje nodig heb..
Dat zetje doormiddel van medicijnen dus..

vrijdag 4 mei 2007 @ 10:22:24 #164
114177 Diaan73
pi_48995060
Tally wat een goed nieuws Je gaat dus een leuk weekend tegemoet.

En BE ik vond het idd ook erg bijzonder.... en voel me eigenlijk veel beter daardoor.
Make love, not war ☮
pi_48995102
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Tally wat een goed nieuws Je gaat dus een leuk weekend tegemoet.

En BE ik vond het idd ook erg bijzonder.... en voel me eigenlijk veel beter daardoor.
Na het weekend moeten ze pas gaan springen
Maar ik maak het weekend wel leuk

Goed nieuws is het zeker..
Al ben ik niet opgelucht.. Maar waarom weet ik dan weer niet
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:26:15 #166
114177 Diaan73
pi_48995160
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:23 schreef Tally het volgende:

[..]

Na het weekend moeten ze pas gaan springen
Maar ik maak het weekend wel leuk

Goed nieuws is het zeker..
Al ben ik niet opgelucht.. Maar waarom weet ik dan weer niet
Maar het is zoiezo wel goed om vanaf de 10e dag te gaan vrijen.... dan zit er in ieder geval iets.

Vervelend dat je je toch niet opgelucht voelt... Probeer er toch van te genieten dat de Clomid heeft gewerkt. En mocht het deze maand niet lukken, dat de Clomid toch zn werk doet in deze lage dosering.
Make love, not war ☮
pi_48995162
Tally, fijn dat de clomid (was 't toch?) zo goed z'n werk gedaan heeft meteen! en sperma kan een dag of 5 overleven op weg naar Het Ei dus je zou in 't weekend ook al best vast een poging kunnen wagen.
pi_48995340
Morgen is dag 10.. Dus we kunnen van bil

Ik stuur net een smsje naar mn schoonzusje (die ons op de voet volgt)..
Krijg ik een smsje terug: Goed nieuws.. Doe je best dit weekend

vrijdag 4 mei 2007 @ 12:53:21 #169
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_49000724
He, Tally, wat fijn! Ik dacht gelijk aan je, toen ik de pc aanzette... was benieuwd hoe het gegaan is!

Wat goed zeg, dat de eitjes goed groeien! En wat goed ook dat de gyn zei dat je alleen een klein zetje nodig hebt. Dat heeft mijn gyn ook min of meer tegen me gezegd... gaf mij wel een goed gevoel/vertrouwen...

Diaan, wat een verhaal van dat medium! Ja, ik geloof wel in dat soort dingen... en ik kan me heel goed voorstellen dat het je een prettig gevoel geeft...!
pi_49001048
Ja ik ben ook reuze blij.. En hoe meer ik er over nadenk hoe rustiger ik word eigenlijk..
Kan het nu wel een beetje loslaten
Toch wel erg opgelucht eigenlijk
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:02:48 #171
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_49007710
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:03 schreef Tally het volgende:
Ja ik ben ook reuze blij.. En hoe meer ik er over nadenk hoe rustiger ik word eigenlijk..
Kan het nu wel een beetje loslaten
Toch wel erg opgelucht eigenlijk
Goed zo!! Een goeie eisprong is super belangrijk en volgens mij gaat dat helemaal goedkomen bij jou!!
pi_49011107
Tally, wat goed zeg dat je maar liefst 3 eitjes en daarvan 1 grote hebt!!! Lekker je vent verleiden van het weekend en hopelijk heb je over een week of 3 ook een positieve test!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 21:59:36 #173
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_49020933
wil iemand mijn openingspost veranderen? Die er nu nog staat is een beetje oud...

Jose81:
Eerste ronde met Clomid gehad. Volgende cyclus naar het ziekenhuis om 'gevolgd' te worden.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:03:27 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49021062
Done.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:09:44 #175
61800 Rottdog
pi_49021290
Tally wat een geweldig nieuws veel van bil dus Sexen
pi_49021749
Super, Tally! Zet 'm op!!!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:19:31 #177
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_49035990
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Done.
Thanks Hoe is het nu met jou BE? Voel je je al echt zwanger?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:30:42 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49036245
Nou, om heel eerlijk te zijn was ik er vannacht heilig van overtuigd dat het mis zou gaan. Ik voelde niks meer. Voelde me niet meer raar, voelde mijn borsten niet meer etc. etc.
Maar een testje later was ik toch weer wat gerustgesteld. De 'zwanger-streep' was er eerder dan de teststreep.

Dus ja, bij vlagen voel ik me superzwanger, maar het is ook wel echt heel eng hoor.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:34:51 #179
393 phileine
española
pi_49036348
en juist die paniekjes horen ook bij de superzwanger-achtbaan BE
mooi he, alles
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:52:48 #180
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_49036733
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, om heel eerlijk te zijn was ik er vannacht heilig van overtuigd dat het mis zou gaan. Ik voelde niks meer. Voelde me niet meer raar, voelde mijn borsten niet meer etc. etc.
Maar een testje later was ik toch weer wat gerustgesteld. De 'zwanger-streep' was er eerder dan de teststreep.

Dus ja, bij vlagen voel ik me superzwanger, maar het is ook wel echt heel eng hoor.
Oei, kan me voorstellen dat je dan schrikt en bang bent dat het misgaat...ppff!! Heftig lijkt me dat... en inderdaad ook eng...

Gelukkig ben je toch ècht hartstikke zwanger!!Duidelijker kun je het volgens mij niet hebben: eerst de zwangerstreep en dan pas de andere...
  zaterdag 5 mei 2007 @ 18:47:04 #181
61800 Rottdog
pi_49042254
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:30 schreef Brighteyes het volgende:

Ging altijd in mijn tieten porren of ze nog wel zeer deden
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:30:18 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49045294
Ik ben weer terug van weggeweest.... Maar ook helaas deze keer niets... Ik ben woensdag gewoon ongesteld geworden.

Ik ga natuurlijk deze maand weer verder. Ik heb nog 4 cryo's. Als het goed is heb ik ook de uitslag van mijn laatste bloedtesten. Dan weten we misschien waarom het niet lukt.

OP:
Ticootje:
Bezig in de MMM vanaf feb 2006. Vanaf juni 2006 IVF/ICSI traject.
1e ICSCI poging sept/okt 2006 mislukt
1e Cryo december 2006 mislukt
2e Cryo Januari 2007 mislukt
2e ICSI poging jan/feb 2007 mislukt
3e Cryo mrt/apr 2007 mislukt
4e Cryo apr/mei 2007 mislukt

Nog 4 cryo's in de vriezer. 2 april dag 1 van de cyclus, vanaf dag 12 testen voor ovulatie. Cryo's worden 4 dagen na de ovulatie teruggeplaatst.
Deze cyclus bloeduitslagen van RIF-test....
pi_49045571
Jeetje Ticootje wat balen weer zeg meid! Kunnen ze je niet vertellen hoe het kan dat het terug plaatsen steeds mislukt? Lijkt me gewoon zo frustrerend. Ga natuurlijk weer voor je duimen.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:44:56 #184
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49045755
Oh de RIF test is een test : Repeated Inplanted (?) Failure. Daaruit kan misschien iets komen waarom het niet lukt.
pi_49045870
Kunnen ze dat dan niet beter eerst doen ipv evt nogmaals een terugplaatsing zonder resultaat?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:52:30 #186
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49045942
Ticootje: hoe komt het eigenljk dat die verschillende stappen zo vlug op elkaar volgen? Is dat jullie keuze of de keuze van het ziekenhuis? (misschien heb ik het gemist hoor en heb je die vraag al eens beantwoord)
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:23:56 #187
114177 Diaan73
pi_49046823
Ticootje wat balen dat je toch weer ongi bent geworden.... ik vind je erg dapper zoals je doorgaat. Hele dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:30:13 #188
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_49046996
Ticootje, wat k*t zeg...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_49047350
Ticootje, jullie krijgen het wel voor de kiezen, zeg. Wat een vreselijke teleurstelling steeds weer. En dan meteen deze maand weer verder, oef, het lijkt me heel zwaar. Ik hoop heel erg dat de bloedtesten voor duidelijkheid (en een oplossing!) kunnen zorgen. Heel erg veel sterkte.
pi_49048018
Mariposa, hoe is het nu met jou? Laat je lijf je nog steeds in spanning zitten?

Jose, waarom word jij nu met echo's gevolgd tijdens je cyclus? Dat heb ik even gemist, geloof ik.

Hoe gaat het met het prikken, Webkim?

Voel jij je eisprong altijd zo erg, Rottdog, of alleen deze keer? Jij hebt toch die hsg gehad deze maand? Die heb ik vorige maand gehad en vond ik nogal pijnlijk. Daarna had ik ook die heel scherpe steken waarvan ik vermoedde dat eht mijn eisprong was.
  zondag 6 mei 2007 @ 09:06:24 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49055645
Balen Ticootje...
  Moderator zondag 6 mei 2007 @ 10:35:37 #192
5428 crew  miss_sly
pi_49056370
Ticootje, wat balen weer...sterkte meid!

die RIF-test, is dat een bloedtest? En kijken ze dan naar hormonen enzo?
Je krijgt eerst de uitslagen van die test en pas dan vindt er een terugplaatsing plaats en kunnen ze eventueel iets doen met hormonen ofzo om de kans te vergroten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 6 mei 2007 @ 10:41:24 #193
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49056452
Ja RIF test is een bloedtest...

Ik doe nu de terugplaatsingen met hormonen, pregnyl.

Verder, waarom alles zo snel? Ja waarom niet, als het kan. Kijk cryoterugplaatsingen zijn niet heel erg ingrijpend. Het is 2 keer naar het zh en klaar. Bij de IVF heb ik zoals iedereen ook gewoon een rustmaand.
  zondag 6 mei 2007 @ 17:39:03 #194
26341 Mariposa
Telt af...
pi_49067906
FFies snel, ik lees morgen weer bij!

Ticoo balen meid, ik vind het echt heel sneu voor jullie Hopelijk komt er iets uit de test waardoor jullie beter geholpen kunnen worden.

Sombie liefs dat je naar me vraagt. Hier is het, bijna letterlijk, huilen. Nadat ik begin van de week die gekleurde afscheiding had, werd alles weer normaal. Dus ook normale afscheiding en nog steeds licht gevoelige borsten en een steviger onderbuik. Ik hoopte stiekum dat ik toch wel zwanger zou zijn. Maar vandaag kwam weer het harde oordeel 'niet zwanger' . Dit was mijn laatste test die ik nog had en waarvan ik gehoopt had dat die positief zou zijn, ook omdat mijn lief vandaag jarig is.

Ik voel me dubbel door mijn lichaam in de steek gelaten, omdat nu blijkbaar ook mijn cyclus niet op orde is, naast het hele medicatie gedoe. Maar ja het enige wat we kunnen doen is afwachten tot de menstruatie komt. Hopelijk heel snel. (Misschien is het hoopgevend dat de laatste dag mijn bloeddruk wat hoger is, dat kan erop duiden dat ik ongesteld moet worden)
  zondag 6 mei 2007 @ 19:36:08 #195
393 phileine
española
pi_49072486
Ticootje, ik heb wel bewondering voor hoe jullie steeds door blijven gaan hoor. Dat moet toch een keertje beloond worden. Ik hoop zo dat er tussen die cryo's voor jullie een lief diepvrieskindje zit

Mariposa, wat is het toch een achtbaan he, en je moet al zo lang geduldig zijn met dat hele medicijngedoe.

Sombie, hoe is de status nu bij jullie (als je daar iets over wilt vertellen hoor, ik begrijp het ook heel goed als je dat liever niet wil)
mooi he, alles
  zondag 6 mei 2007 @ 21:52:28 #196
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49079726
Phileine, dat blijf ik ook steeds zeggen hoor. Het moet toch een keer raak zijn...
  zondag 6 mei 2007 @ 22:41:34 #197
393 phileine
española
pi_49082139
Er stond me iets bij dat er een paar jaar terug onderzoeken zijn gedaan naar de invloed van ibuprofen op innesteling. Er werd gedacht dat dat misschien zou kunnen helpen.

Dus ik ben een beetje gaan speuren, maar ik lees nu dat die ontstekingsremmende pijnstillers als ibuprofen en voltaren (diclofenac) juist een NEGATIEF effect hebben op innesteling en zelfs vroege miskramen kunnen veroorzaken. Dus als je iets van pijnstillers gebruikt, hou het dan in ieder geval bij paracetamol.
mooi he, alles
  zondag 6 mei 2007 @ 23:41:49 #198
61800 Rottdog
pi_49084576
Ticootje wat een shitzooi
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 22:08 schreef sombie het volgende
Voel jij je eisprong altijd zo erg, Rottdog, of alleen deze keer? Jij hebt toch die hsg gehad deze maand? Die heb ik vorige maand gehad en vond ik nogal pijnlijk. Daarna had ik ook die heel scherpe steken waarvan ik vermoedde dat eht mijn eisprong was.
Nooit zo erg alleen deze keer dus dacht zelf al wel dat de eileiders gewoon wat gevoeliger zijn.

Mariposa
pi_49085482
Mariposa, , veel sterkte met dat eigenwijze lijf. Ik hoop dat je menstruatie nu snel komt.

Nou, Phileine, inmiddels heb ik allerlei onderzoeken gehad (bloed, hsg, inwendig onderzoek, echo) en tot nu zijn alle uitslagen goed. Alles ziet er gewoon prima uit, ook mijn vriends sperma was in orde. Als ik deze maand niet zwanger raak, moeten we volgende maand een PCT (samenlevingstest) doen. Daarna worden alle uitslagen bij elkaar gelegd en gaan we met de gynaecoloog bespreken wat we verder gaan doen (afwachten of een behandeling starten).

Het zou natuurlijk heerlijk zijn als ik deze maand zwanger zou zijn (donderdag is DE dag), maar ik heb echt helemaal niet het gevoel dat dat zo is. Of misschien durf ik gewoon niet meer te hopen.
  maandag 7 mei 2007 @ 07:55:12 #200
393 phileine
española
pi_49089695
He sombie, ik hoop ook van harte dat verdere behandeling niet meer nodig is. Doe jij eens even lekker Brighteyes achterna gaan en vlak vóór die tijd spontaan zwanger worden.
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')