Wie?quote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat zegt me niks; Dido heeft in 100 dagen dat maar 2 keer tegen Roel gezegd in BB 5 , maar ze gaan nu wel trouwen....
Kaboutaaatranenquote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Eerst huilde Lieke en nu huilt Huub ook.
Amen to thatquote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het dan oorlog wordt ja. Huub nu helemaal kapot... Lieke helemaal kapot... relatie kapot... en dat allemaal door Palma. Die ging bij mij vanaf nu door een regelrechte hel.
Statistiekenquote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
FF een off topic vraagje: Ik wil mn postaantal verbergen ( via opties) maar het lukt niet ????
Problemen met streamsquote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef Charmian het volgende:
Waarom heb ik trowuens last van dat vreselijke gebuffer, tis toch een gewone werkdag?
en dat is dan ook allemaal nep?ik snap je punt niet.....quote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat zegt me niks; Dido heeft in 100 dagen dat maar 2 keer tegen Roel gezegd in BB 5 , maar ze gaan nu wel trouwen....
Ik moet nu naar m'n werk, ik kijk zo even, okee?quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
FF een off topic vraagje: Ik wil mn postaantal verbergen ( via opties) maar het lukt niet ????
Haal je postcounts weg, daar ja op zeggen.quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is verborgen hoorquote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ALS ze terug komen.. die zijn mss al naar huisquote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik moet nu naar m'n werk, ik kijk zo even, okee?
En nu mis ik de poetsmiepen die terug zullen komen van achtren.
Hij heeft het wel even moeilijk nu.quote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef Katewalker het volgende:
Shit..zit Huub nu te huilen?
quote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef Judah het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: Verborgen
Is al gebeurd meid
Ja, logisch toch. Je doet net alsof dat vreemd is.quote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef Katewalker het volgende:
Shit..zit Huub nu te huilen?
Thx lieverdquote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik moet nu naar m'n werk, ik kijk zo even, okee?
En nu mis ik de poetsmiepen die terug zullen komen van achtren.
Is al gelukt.quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja maar Huub heeft nog geen schone glazen in zijn kast.quote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
ALS ze terug komen.. die zijn mss al naar huis![]()
Jammer dat dit zo doorzichtig is dat een kleuter dit nog aan heeft zien komen...quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het dan oorlog wordt ja. Huub nu helemaal kapot... Lieke helemaal kapot... relatie kapot... en dat allemaal door Palma. Die ging bij mij vanaf nu door een regelrechte hel.
Door alle commotie gooit huub zijn peuk op de grond.. -20 CP's?quote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, logisch toch. Je doet net alsof dat vreemd is.
Klopt, maar voor anderen niet te zien.quote:
Oprechtheid, dat als ze zo vaak zegt ik hou van je , het voor mij steeds ongeloofwaardiger klinkt.quote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
en dat is dan ook allemaal nep?ik snap je punt niet.....
Wil je het dan ook voor jezelf verbergen?quote:
Rookverbod!!quote:Op maandag 16 april 2007 11:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Door alle commotie gooit huub zijn peuk op de grond.. -20 CP's?
quote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef mazaru het volgende:
Als Jaap of Brian slim zouden zijn, dan zouden ze hem nu moeten treiteren. Eens kijken hoe diep het "verdriet" zit.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Door alle commotie gooit huub zijn peuk op de grond.. -20 CP's?
Scan ajbquote:Op maandag 16 april 2007 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
Scan: Ik weet dat je geen caps bewaard. Maar kun je de mooiste ajb in het update topic zetten ? Ze zijn te mooi om in de Cossen te verdwijnen![]()
echte vrienden troosten elkaar wel, wat je ook vindt van de situatie, dus dit valt me tegen.quote:Op maandag 16 april 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia vindt het natuurlijk ook al lang prima.
Dat is eerlijk gezegd het laatste wat ik verwacht..quote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef kleinzusje het volgende:
Straks komt Palma en zegt: "Ik was het niet, maar het moest". Hup , knuffel en over![]()
Dan trekt Huub Palma even af en dan is het goed. Ja ik zeg het goed..Huub trekt Palma af.quote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef kleinzusje het volgende:
Straks komt Palma en zegt: "Ik was het niet, maar het moest". Hup , knuffel en over![]()
Even een rel voor TV en dan weer verderquote:Op maandag 16 april 2007 11:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat is eerlijk gezegd het laatste wat ik verwacht..
Er zal nu zeker wel een pittige discussie gaande bij de buren
Heb je een speciale reden om suks te verbergen? Doe je daar soms beter aan het wel te verbergen?quote:
Ze zeikt Lieke al weken af, dus dat 'echte vrienden' kun je wel achterwege laten, helaas.quote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef 2live het volgende:
[..]
echte vrienden troosten elkaar wel, wat je ook vindt van de situatie, dus dit valt me tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |