quote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Wanneer komt nu eens die stemming over Natasia's tiet en buikcorresalisatiepalatie?
Die andere zijn al wel een tijdje weg.. of zijn ze inmiddels al weer aan het werk?quote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Lieke niks, maar die andere 2 heksen nog minder, dus ik zou het inderdaad wel lachen vinden.
En dat binnen een half uur.quote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed, de redactie heeft weer een uitzending.
die kijken hoe lieke reageert achter, en komen dan terug....quote:Op maandag 16 april 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
Palma en consorten blijven trouwens wel lang weg.
dat vind ik een eng idee...quote:Op maandag 16 april 2007 11:28 schreef ericahysterica het volgende:
volgens mij zijn kok martin en palma een en dezelfde figuur!
Nagemaakt wijf is hetquote:Op maandag 16 april 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Lieke werkt ineens wel erg hard, en zelfs zonder betaling![]()
klopt, ik geloof haar nog steeds niet.quote:Op maandag 16 april 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gelooft haar nu zelfs nog steeds niet hè? Maar goed, moet iedereen ook zelf weten.
Gelukkig heeft Lieke door dat het onmogelijk is een relatie te houden als ze daar niet meer mag werken.
Maar vanzelfsprekend is dat heel simpel ook negatief uit te leggen.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:28 schreef ericahysterica het volgende:
volgens mij zijn kok martin en palma een en dezelfde figuur!
Sorry, nogsteeds, nepzooi.quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
Nog iemand die twijfelt?
Hij zei min of meer hetzelfde.quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef shmoopy het volgende:
k blijf niet begrijpen waarom ze ermee zou moeten stoppen als ze ontslagen wordt, en dat Huub daar geen vragen over stelt.
omdat ze alletwee bang zijn dat het niet gaat werken als ze elkaar bijna nooit zien. Dus ze stoppen er niet mee, maar denken dat het te moeiljk wordt.quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef shmoopy het volgende:
k blijf niet begrijpen waarom ze ermee zou moeten stoppen als ze ontslagen wordt, en dat Huub daar geen vragen over stelt.
Die rol is al gegeven aan Jaap.quote:Op maandag 16 april 2007 11:36 schreef farceman het volgende:
Kunnen ze achter niet eens zeggen dat Huub wat minder opvallend tv moet maken...vind dat echt steeds irritanter worden.
Huub dacht er hetzelfde over. Het is onmogelijk een relatie op te bouwen met 5 minuten telefoontijd en eens in de zoveel maanden een uurtje op bezoek. Lijkt me zeer realistisch gezien van beide.quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef shmoopy het volgende:
Tuurlijk ikke !quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
Nog iemand die twijfelt?
Dat zegt me niks; Dido heeft in 100 dagen dat maar 2 keer tegen Roel gezegd in BB 5 , maar ze gaan nu wel trouwen....quote:Op maandag 16 april 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
Weer zei Lieke: "Ik hou van jou"
Huub: 'Als palma dit flikt heh, ik trap haar helemaal in elkaar'quote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Eerst huilde Lieke en nu huilt Huub ook.
dus? Lijkt me een beetje een tegenstrijdig dit.quote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat zegt me niks; Dido heeft in 100 dagen dat maar 2 keer tegen Roel gezegd in BB 5 , maar ze gaan nu wel trouwen....
geen last van hierquote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef Charmian het volgende:
Waarom heb ik trowuens last van dat vreselijke gebuffer, tis toch een gewone werkdag?
FF een off topic vraagje: Ik wil mn postaantal verbergen ( via opties) maar het lukt niet ????quote:Op maandag 16 april 2007 11:42 schreef shmoopy het volgende:
Ja, rot nou maar op, Lieke.
Ik hoop wel dat het dan oorlog wordt ja. Huub nu helemaal kapot... Lieke helemaal kapot... relatie kapot... en dat allemaal door Palma. Die ging bij mij vanaf nu door een regelrechte hel.quote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Huub: 'Als palma dit flikt heh, ik trap haar helemaal in elkaar'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |