quote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Wanneer komt nu eens die stemming over Natasia's tiet en buikcorresalisatiepalatie?
Die andere zijn al wel een tijdje weg.. of zijn ze inmiddels al weer aan het werk?quote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Lieke niks, maar die andere 2 heksen nog minder, dus ik zou het inderdaad wel lachen vinden.
En dat binnen een half uur.quote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed, de redactie heeft weer een uitzending.
die kijken hoe lieke reageert achter, en komen dan terug....quote:Op maandag 16 april 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
Palma en consorten blijven trouwens wel lang weg.
dat vind ik een eng idee...quote:Op maandag 16 april 2007 11:28 schreef ericahysterica het volgende:
volgens mij zijn kok martin en palma een en dezelfde figuur!
Nagemaakt wijf is hetquote:Op maandag 16 april 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Lieke werkt ineens wel erg hard, en zelfs zonder betaling![]()
klopt, ik geloof haar nog steeds niet.quote:Op maandag 16 april 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gelooft haar nu zelfs nog steeds niet hè? Maar goed, moet iedereen ook zelf weten.
Gelukkig heeft Lieke door dat het onmogelijk is een relatie te houden als ze daar niet meer mag werken.
Maar vanzelfsprekend is dat heel simpel ook negatief uit te leggen.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:28 schreef ericahysterica het volgende:
volgens mij zijn kok martin en palma een en dezelfde figuur!
Sorry, nogsteeds, nepzooi.quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
Nog iemand die twijfelt?
Hij zei min of meer hetzelfde.quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef shmoopy het volgende:
k blijf niet begrijpen waarom ze ermee zou moeten stoppen als ze ontslagen wordt, en dat Huub daar geen vragen over stelt.
omdat ze alletwee bang zijn dat het niet gaat werken als ze elkaar bijna nooit zien. Dus ze stoppen er niet mee, maar denken dat het te moeiljk wordt.quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef shmoopy het volgende:
k blijf niet begrijpen waarom ze ermee zou moeten stoppen als ze ontslagen wordt, en dat Huub daar geen vragen over stelt.
Die rol is al gegeven aan Jaap.quote:Op maandag 16 april 2007 11:36 schreef farceman het volgende:
Kunnen ze achter niet eens zeggen dat Huub wat minder opvallend tv moet maken...vind dat echt steeds irritanter worden.
Huub dacht er hetzelfde over. Het is onmogelijk een relatie op te bouwen met 5 minuten telefoontijd en eens in de zoveel maanden een uurtje op bezoek. Lijkt me zeer realistisch gezien van beide.quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef shmoopy het volgende:
Tuurlijk ikke !quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
Nog iemand die twijfelt?
Dat zegt me niks; Dido heeft in 100 dagen dat maar 2 keer tegen Roel gezegd in BB 5 , maar ze gaan nu wel trouwen....quote:Op maandag 16 april 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
Weer zei Lieke: "Ik hou van jou"
Huub: 'Als palma dit flikt heh, ik trap haar helemaal in elkaar'quote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Eerst huilde Lieke en nu huilt Huub ook.
dus? Lijkt me een beetje een tegenstrijdig dit.quote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat zegt me niks; Dido heeft in 100 dagen dat maar 2 keer tegen Roel gezegd in BB 5 , maar ze gaan nu wel trouwen....
geen last van hierquote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef Charmian het volgende:
Waarom heb ik trowuens last van dat vreselijke gebuffer, tis toch een gewone werkdag?
FF een off topic vraagje: Ik wil mn postaantal verbergen ( via opties) maar het lukt niet ????quote:Op maandag 16 april 2007 11:42 schreef shmoopy het volgende:
Ja, rot nou maar op, Lieke.
Ik hoop wel dat het dan oorlog wordt ja. Huub nu helemaal kapot... Lieke helemaal kapot... relatie kapot... en dat allemaal door Palma. Die ging bij mij vanaf nu door een regelrechte hel.quote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Huub: 'Als palma dit flikt heh, ik trap haar helemaal in elkaar'
Wie?quote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat zegt me niks; Dido heeft in 100 dagen dat maar 2 keer tegen Roel gezegd in BB 5 , maar ze gaan nu wel trouwen....
Kaboutaaatranenquote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Eerst huilde Lieke en nu huilt Huub ook.
Amen to thatquote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het dan oorlog wordt ja. Huub nu helemaal kapot... Lieke helemaal kapot... relatie kapot... en dat allemaal door Palma. Die ging bij mij vanaf nu door een regelrechte hel.
Statistiekenquote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
FF een off topic vraagje: Ik wil mn postaantal verbergen ( via opties) maar het lukt niet ????
Problemen met streamsquote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef Charmian het volgende:
Waarom heb ik trowuens last van dat vreselijke gebuffer, tis toch een gewone werkdag?
en dat is dan ook allemaal nep?ik snap je punt niet.....quote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik moet nu naar m'n werk, ik kijk zo even, okee?quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
FF een off topic vraagje: Ik wil mn postaantal verbergen ( via opties) maar het lukt niet ????
Haal je postcounts weg, daar ja op zeggen.quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is verborgen hoorquote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ALS ze terug komen.. die zijn mss al naar huisquote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik moet nu naar m'n werk, ik kijk zo even, okee?
En nu mis ik de poetsmiepen die terug zullen komen van achtren.
Hij heeft het wel even moeilijk nu.quote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef Katewalker het volgende:
Shit..zit Huub nu te huilen?
quote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef Judah het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: Verborgen
Is al gebeurd meid
Ja, logisch toch. Je doet net alsof dat vreemd is.quote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef Katewalker het volgende:
Shit..zit Huub nu te huilen?
Thx lieverdquote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik moet nu naar m'n werk, ik kijk zo even, okee?
En nu mis ik de poetsmiepen die terug zullen komen van achtren.
Is al gelukt.quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja maar Huub heeft nog geen schone glazen in zijn kast.quote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
ALS ze terug komen.. die zijn mss al naar huis![]()
Jammer dat dit zo doorzichtig is dat een kleuter dit nog aan heeft zien komen...quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het dan oorlog wordt ja. Huub nu helemaal kapot... Lieke helemaal kapot... relatie kapot... en dat allemaal door Palma. Die ging bij mij vanaf nu door een regelrechte hel.
Door alle commotie gooit huub zijn peuk op de grond.. -20 CP's?quote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, logisch toch. Je doet net alsof dat vreemd is.
Klopt, maar voor anderen niet te zien.quote:
Oprechtheid, dat als ze zo vaak zegt ik hou van je , het voor mij steeds ongeloofwaardiger klinkt.quote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
en dat is dan ook allemaal nep?ik snap je punt niet.....
Wil je het dan ook voor jezelf verbergen?quote:
Rookverbod!!quote:Op maandag 16 april 2007 11:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Door alle commotie gooit huub zijn peuk op de grond.. -20 CP's?
quote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef mazaru het volgende:
Als Jaap of Brian slim zouden zijn, dan zouden ze hem nu moeten treiteren. Eens kijken hoe diep het "verdriet" zit.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Door alle commotie gooit huub zijn peuk op de grond.. -20 CP's?
Scan ajbquote:Op maandag 16 april 2007 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
Scan: Ik weet dat je geen caps bewaard. Maar kun je de mooiste ajb in het update topic zetten ? Ze zijn te mooi om in de Cossen te verdwijnen![]()
echte vrienden troosten elkaar wel, wat je ook vindt van de situatie, dus dit valt me tegen.quote:Op maandag 16 april 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia vindt het natuurlijk ook al lang prima.
Dat is eerlijk gezegd het laatste wat ik verwacht..quote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef kleinzusje het volgende:
Straks komt Palma en zegt: "Ik was het niet, maar het moest". Hup , knuffel en over![]()
Dan trekt Huub Palma even af en dan is het goed. Ja ik zeg het goed..Huub trekt Palma af.quote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef kleinzusje het volgende:
Straks komt Palma en zegt: "Ik was het niet, maar het moest". Hup , knuffel en over![]()
Even een rel voor TV en dan weer verderquote:Op maandag 16 april 2007 11:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat is eerlijk gezegd het laatste wat ik verwacht..
Er zal nu zeker wel een pittige discussie gaande bij de buren
Heb je een speciale reden om suks te verbergen? Doe je daar soms beter aan het wel te verbergen?quote:
Ze zeikt Lieke al weken af, dus dat 'echte vrienden' kun je wel achterwege laten, helaas.quote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef 2live het volgende:
[..]
echte vrienden troosten elkaar wel, wat je ook vindt van de situatie, dus dit valt me tegen.
Ik zit op me werk.quote:Op maandag 16 april 2007 11:56 schreef Judah het volgende:
Wat maken mensen zich toch druk over hun postgeschiedenis? Mensen! Er wordt warempel tv gemaakt! Niet dat 't interessant is...
Is gestuurdquote:Op maandag 16 april 2007 11:57 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben absoluut geen Lieke fan.. sterker nog, ik vind haar idd een mediageil mormel.
Maar, dit is een zaak tussen Lieke en Huub. De manier waarop Palma en consorten met haar omgaan is walgelijk.
Als zij het ultimatum neerleggen "zij eruit of wij eruit" ....![]()
Palma, don't let the door hit you on your way out.
Net als iedereen die daar voor de camera's door de villa loopt. Dus ook alle bewoners en ook ál het personeel.quote:Op maandag 16 april 2007 11:57 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben absoluut geen Lieke fan.. sterker nog, ik vind haar idd een mediageil mormel.
Je bent weer lekker in vorm vanochtend.quote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik zit op me werk.
Als ik hier Palma op de stream zetten denken ze dat ik een fesihs voor transsexuelen ouwe lijken heb en kan ik mijn spullen pakken
Voor mij blijft het een zure pruimquote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef Mokum020 het volgende:
Natasia is de laatste tijd best wel te pruimen.....![]()
Daar zit wel wat in...als er iets gebeurd was dan had ze het al gezien op de streams...quote:Op maandag 16 april 2007 12:00 schreef 2live het volgende:
huub; Palma is zelf een fan die het huis is in gestapt
Ze kan zich inderdaad erg goed voordoen als een warm en redelijk persoon, de laatste tijd. Gelukkig sijpelt er af en toe wat van haar totale innerlijke verrotheid naar buiten, zodat we vooral niet vergeten wat een harteloos sekreet het is.quote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef Mokum020 het volgende:
Natasia is de laatste tijd best wel te pruimen.....![]()
Ik denk niet dat dit alleen door palma komt scan.quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Redactie heeft ook gezegd dat ze niet donkerder kan worden anders moeten ze zoveel bijlichten.quote:Op maandag 16 april 2007 12:07 schreef Dogga het volgende:
je ziet natasja niet eens zitten op stream 1
Ze hebben een gruwelijke hekel aan elkaar zoals je zietquote:Op maandag 16 april 2007 12:10 schreef Marelle het volgende:
Wat wil Natasja van Huub vraag ik me afOf hebben ze verkering
![]()
Dacht ik net ook alquote:Op maandag 16 april 2007 12:07 schreef Dogga het volgende:
je ziet natasja niet eens zitten op stream 1
Daar heb ik over gedacht ja, maar dan hadden ze het alleen op het schoonmaken gegooid. Lieke werd nu meerdere malen een asociaal wijf genoemd omdat ze gisteren tijdens het feest de hele tijd bij Huub was. Als het allemaal nep was en opdracht van de redactie, dan hadden ze dat soort walgelijke opmerkingen er niet bij hoeven halen. Of Palma is gewoon zo asociaal, dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 16 april 2007 12:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit alleen door palma komt scan.
Ik denk zelf al geloof jij daar niet in dat de redactie hier ook veel mee te maken heeft.
Hou het daar maar op, zeker weten na wat ik gister van Palma heb gezienquote:Op maandag 16 april 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
...Of Palma is gewoon zo asociaal, dat kan natuurlijk ook nog.
Natasia begreep het niet. Sylvia bedoelde als het een meerderheidsstemming is, willen ze achter dus ook dat ze blijft. Als het opeens unaniem moet, willen ze achter dus dat ze weg gaat.quote:Op maandag 16 april 2007 12:17 schreef noekje het volgende:
Syl: als we moeten stemmen dan weten we hoe ze er daar over denken. Als het om meerderheid gaat of unaniem.
ja maar dat telt nietquote:Op maandag 16 april 2007 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
Eric was zelf ook zo'n goede gastheer op zn eigen feest
PALMAquote:Op maandag 16 april 2007 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia begreep het niet. Sylvia bedoelde als het een meerderheidsstemming is, willen ze achter dus ook dat ze blijft. Als het opeens unaniem moet, willen ze achter dus dat ze weg gaat.
Eric is een vervelendequote:Op maandag 16 april 2007 12:17 schreef blomst het volgende:
Wat een nzin Eric, ik ga op personeelsfeestjes ook niet leuker met de mensen om als op het werk.
En op het werk ben ik er om te werken en niet om er vrienden te maken.
Gelukkig kan ik met de meeste collega's goed opschieten
leuk voor Huubquote:Op maandag 16 april 2007 12:20 schreef scanman01 het volgende:
Palma zegt dat ze Lieke ontslagen heeft.
Jieehoee!quote:Op maandag 16 april 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
Nou Huub, kom maar op. Geef dat viswijf van katoen.
Ik denk eerder dat het andersom is. Met meerderheid vliegt ze eruit maar unaniem gaat nooit lukken natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia begreep het niet. Sylvia bedoelde als het een meerderheidsstemming is, willen ze achter dus ook dat ze blijft. Als het opeens unaniem moet, willen ze achter dus dat ze weg gaat.
Oh please Scan. Huub gaat echt niet dat huis uit voor Lieke.quote:Op maandag 16 april 2007 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Als Palma dit 'wint' dan hoop ik dat Huub stelling neemt en de villa verlaat. Dan is het programma maar voorbij.
En Eric knuffelt Palma![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |