Maar hij loopt ook elke keer weg als bijv Nicolaas het over het spel wil hebben.quote:Op maandag 16 april 2007 11:01 schreef 2live het volgende:
[..]
maar dat heeft alles te maken met de beperkingen die hem elke keer van achter worden opgelegd, en weinig met Lieke
Het duurt ook even voor iets bij je door dringt, als je zo'n kater heb als Huubje.quote:Op maandag 16 april 2007 11:03 schreef getl0st het volgende:
Ik zie huub zijn gezicht steeds meer naar 'oorlog' vormen![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 16 april 2007 10:39 schreef beequeen het volgende:
Exit Lieke. Ik ben er niet rouwig om.
dreigen zou kunnen... huub zal DGK alleen verlaten door het te winnen of door uit het spel gezet te worden...quote:Op maandag 16 april 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan altijd nog dreigen ook weg te gaan als ze Lieke eruit zetten.
Niet zo vreemd, had niet anders verwacht.quote:Op maandag 16 april 2007 10:57 schreef Clank het volgende:
Wel een vreemde reactie van Lieke dat ze geen heil meer in Huub ziet als ze daar niet meer kan werken. Het zou idd geen makkelijke relatie zijn.. maar dat ze het niet eens wil proberen.
Is dat die negerin met die theezaktietjes?quote:Op maandag 16 april 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
Wel knap dat de schoonmaaksters meer tv maken binnen één dag dan Jaap in een maand doet.
Jaap, die kennen jullie toch wel? Die woont daar.
Wie???quote:Op maandag 16 april 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
wacht maar tot na 8 juni, dan gaat Jaap ook tv makenquote:Op maandag 16 april 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
Wel knap dat de schoonmaaksters meer tv maken binnen één dag dan Jaap in een maand doet.
Nee, die niet.quote:Op maandag 16 april 2007 11:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Is dat die negerin met die theezaktietjes?
Is dat dat zwangere Paard????quote:Op maandag 16 april 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
Je gelooft haar nu zelfs nog steeds niet hè? Maar goed, moet iedereen ook zelf weten.quote:Op maandag 16 april 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, had niet anders verwacht.
het probleem is een relatie opbouwen; en dat kan zo niet.quote:Op maandag 16 april 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gelooft haar nu zelfs nog steeds niet hè? Maar goed, moet iedereen ook zelf weten.
Gelukkig heeft Lieke door dat het onmogelijk is een relatie te houden als ze daar niet meer mag werken.
Maar vanzelfsprekend is dat heel simpel ook negatief uit te leggen.
Owww, Mr. Hagen Das en Tiramisu.quote:Op maandag 16 april 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
Eric denkt alleen maar: Huub geen sex, dus geil, ik help een handjequote:
dat iedereen die DGK binnenkomt camerageil is, anders begin je er niet aan. Dat dat ook Palma's motivatie is en dat ze dat nu naar Lieke gebruikt als zijnde dat Lieke niet oprecht is.quote:Op maandag 16 april 2007 11:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Was was Huubs analyse van de situatie?
Misschien vind ie het wel lekkerquote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik kots op Eric..lelijk varken.
Ik weet het inmiddels al niet meer, sorry. Het was heel scherp en had ook met Palma's mediageilheid enzo te maken.quote:Op maandag 16 april 2007 11:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Was was Huubs analyse van de situatie?
eric vindt dat Lieke er is om schoon te maken, en Palma is haar leidinggevende.quote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik kots op Eric..lelijk varken.
Ja de anderen zitten achter te klagen.quote:Op maandag 16 april 2007 11:20 schreef noekje het volgende:
Ja maar ho eens even!
Is Lieke nu de enige die nog aan het poetsen is?
Klinkt als de perfecte baan! Ik ga m'n cv maar eens opsturen.quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja de anderen zitten achter te klagen.
Zou ik ook niet doen.quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
Huub wil niet bij het miljonairsberaad gaan zitten.
Heel slim Huub!
bovendien zegt Huub dat het niet hun intentie is om het op te lossen, maar gewoon om Lieke te lozen, en ik denk dat hij daar gelijk in heeft.quote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef Clank het volgende:
Eric en Nicolaas willen de miljonairs bij elkaar roepen om overleg over de situatie te hebben. Huub zegt tegen Lieke daar niet bij te willen zitten. Lieke zegt dat ze zich dat wel voor kan stellen.
Ik ook.. want Lieke zal daar alleen maar afgekraakt worden en als de andere miljonairs moeten kiezen tussen de Palmakliek en Lieke.. tja..
Dat heeft weinig zin, ze is al weer 80 kg, dus zal ze eerst moeten afvallen.quote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Wanneer komt nu eens die stemming over Natasia's tiet en buikcorresalisatiepalatie?
quote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef blomst het volgende:
Zou toch wel leuk zijn dat achter ook zou zeggen dag Palma en herma.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Wanneer komt nu eens die stemming over Natasia's tiet en buikcorresalisatiepalatie?
Die andere zijn al wel een tijdje weg.. of zijn ze inmiddels al weer aan het werk?quote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Lieke niks, maar die andere 2 heksen nog minder, dus ik zou het inderdaad wel lachen vinden.
En dat binnen een half uur.quote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed, de redactie heeft weer een uitzending.
die kijken hoe lieke reageert achter, en komen dan terug....quote:Op maandag 16 april 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
Palma en consorten blijven trouwens wel lang weg.
dat vind ik een eng idee...quote:Op maandag 16 april 2007 11:28 schreef ericahysterica het volgende:
volgens mij zijn kok martin en palma een en dezelfde figuur!
Nagemaakt wijf is hetquote:Op maandag 16 april 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Lieke werkt ineens wel erg hard, en zelfs zonder betaling![]()
klopt, ik geloof haar nog steeds niet.quote:Op maandag 16 april 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gelooft haar nu zelfs nog steeds niet hè? Maar goed, moet iedereen ook zelf weten.
Gelukkig heeft Lieke door dat het onmogelijk is een relatie te houden als ze daar niet meer mag werken.
Maar vanzelfsprekend is dat heel simpel ook negatief uit te leggen.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:28 schreef ericahysterica het volgende:
volgens mij zijn kok martin en palma een en dezelfde figuur!
Sorry, nogsteeds, nepzooi.quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
Nog iemand die twijfelt?
Hij zei min of meer hetzelfde.quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef shmoopy het volgende:
k blijf niet begrijpen waarom ze ermee zou moeten stoppen als ze ontslagen wordt, en dat Huub daar geen vragen over stelt.
omdat ze alletwee bang zijn dat het niet gaat werken als ze elkaar bijna nooit zien. Dus ze stoppen er niet mee, maar denken dat het te moeiljk wordt.quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef shmoopy het volgende:
k blijf niet begrijpen waarom ze ermee zou moeten stoppen als ze ontslagen wordt, en dat Huub daar geen vragen over stelt.
Die rol is al gegeven aan Jaap.quote:Op maandag 16 april 2007 11:36 schreef farceman het volgende:
Kunnen ze achter niet eens zeggen dat Huub wat minder opvallend tv moet maken...vind dat echt steeds irritanter worden.
Huub dacht er hetzelfde over. Het is onmogelijk een relatie op te bouwen met 5 minuten telefoontijd en eens in de zoveel maanden een uurtje op bezoek. Lijkt me zeer realistisch gezien van beide.quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef shmoopy het volgende:
Tuurlijk ikke !quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
Nog iemand die twijfelt?
Dat zegt me niks; Dido heeft in 100 dagen dat maar 2 keer tegen Roel gezegd in BB 5 , maar ze gaan nu wel trouwen....quote:Op maandag 16 april 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
Weer zei Lieke: "Ik hou van jou"
Huub: 'Als palma dit flikt heh, ik trap haar helemaal in elkaar'quote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Eerst huilde Lieke en nu huilt Huub ook.
dus? Lijkt me een beetje een tegenstrijdig dit.quote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat zegt me niks; Dido heeft in 100 dagen dat maar 2 keer tegen Roel gezegd in BB 5 , maar ze gaan nu wel trouwen....
geen last van hierquote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef Charmian het volgende:
Waarom heb ik trowuens last van dat vreselijke gebuffer, tis toch een gewone werkdag?
FF een off topic vraagje: Ik wil mn postaantal verbergen ( via opties) maar het lukt niet ????quote:Op maandag 16 april 2007 11:42 schreef shmoopy het volgende:
Ja, rot nou maar op, Lieke.
Ik hoop wel dat het dan oorlog wordt ja. Huub nu helemaal kapot... Lieke helemaal kapot... relatie kapot... en dat allemaal door Palma. Die ging bij mij vanaf nu door een regelrechte hel.quote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Huub: 'Als palma dit flikt heh, ik trap haar helemaal in elkaar'
Wie?quote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat zegt me niks; Dido heeft in 100 dagen dat maar 2 keer tegen Roel gezegd in BB 5 , maar ze gaan nu wel trouwen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |