Thx! Da's dan inderdaad duidelijk.quote:Op maandag 16 april 2007 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Personeel Gezocht De Gouden Kooi is op zoek naar een nieuw paardenmeisje en een huishoudster. Ben jij degene die we zoeken?
Bron: Tien
Gaat in opdracht van achterquote:Op maandag 16 april 2007 10:47 schreef lillkiss het volgende:
ze zijn gewoon dik jaloers... elke keer als huub seks heeft (met wie dan ook..) komt [palma het verneuken
Die is nog verdoofd door de alcoholquote:Op maandag 16 april 2007 10:48 schreef rebellious_angel het volgende:
grinnnnnnnnnnnn, dit klinkt erg goed. Ik ben op mijn werk en van jullie afhankelijk.
Als Huub zijn koppie maar koel houd vind ik alles prima!
dit is beter, laat de redactie maar beslissen wie er interessanter is voor DGKquote:Op maandag 16 april 2007 10:48 schreef scanman01 het volgende:
Dit pakt Lieke wel klasse aan. Ik was zelf al lang weggelopen.
Dat doet ze idd knap, ze laat zich echt niet van de camera's losweken.quote:Op maandag 16 april 2007 10:48 schreef scanman01 het volgende:
Dit pakt Lieke wel klasse aan. Ik was zelf al lang weggelopen.
Prive en werk gescheiden houden zeg ik dan...quote:Op maandag 16 april 2007 10:49 schreef Kinga het volgende:
Wel grappig dat Palma die Hyves erbij pakte... klopt wel.
En Lieke zei dat ze haar zelf had uitgenodigd en daar niets te verbergen had.quote:Op maandag 16 april 2007 10:49 schreef Kinga het volgende:
Wel grappig dat Palma die Hyves erbij pakte... klopt wel.
Slim als hij is zal hij dit wel verwacht hebben?quote:Op maandag 16 april 2007 10:47 schreef CartWOman het volgende:
Als Huub die kenau's net had kunnen horen was 'ie flink over de rooie gegaan. Hij reageert sowieso erg rustig, vreemd... aangezien het hem straks CP gaat kosten.
Daar heeft hij vanaf het begin aan rekening mee gehouden. Hij had Bart en Lesley als voorbeeld.quote:Op maandag 16 april 2007 10:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slim als hij is zal hij dit wel verwacht hebben?
http://sporty-lieke.hyves.nl/quote:Op maandag 16 april 2007 10:53 schreef carpediem23 het volgende:
Wat is lieke haar Hyves ook al weer??
Het camera besef is al redelijk weg daar hoor, daar integen mag hij idd wel wat meer vlammen hij is de miljonair en die andere de werksters '' beetje vreemd ''quote:Op maandag 16 april 2007 10:41 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dat Huub zo rustig blijft. Lieke is asociaal behandeld met camera's erbij. Het was gewoon te walgelijk voor woorden om met 3 personen op haar in te hakken.
quote:Op maandag 16 april 2007 10:55 schreef product het volgende:
Als Lieke der uit gaat is het ook afgelopen tussen haar en Huub. Ha ha...dan wacht ze wel af of ie wint of niet en dan kijkt ze wel of het weer wat wordt... H**Rrrrrrrrrrr
Nee joh...Huub is zo weer verliefd op een ander..die melkt dat 2 dagen eventjes uit en dan is het over..quote:Op maandag 16 april 2007 10:55 schreef getl0st het volgende:
Als Lieke weg moet.. breekt Huub.. dan staat hij enorm zwak.. dat is dan weer wel kut
Ben je gek dan komt de echte scherpe Huub weer boven, het zou een zegen zijn!!!!quote:Op maandag 16 april 2007 10:55 schreef getl0st het volgende:
Als Lieke weg moet.. breekt Huub.. dan staat hij enorm zwak.. dat is dan weer wel kut
Dat is dan ook wel weer zo.. En dan kijk ik wel uit naar de komende dagen mocht lieke weg moeten..quote:Op maandag 16 april 2007 10:56 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee joh...Huub is zo weer verliefd op een ander..die melkt dat 2 dagen eventjes uit en dan is het over..
Wegwezen dan!quote:Op maandag 16 april 2007 10:54 schreef Clank het volgende:
Lieke zegt dat als ze eruit moet dat ze dan de relatie niet kan voortzetten. Dat is geen relatie zegt ze.
Zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 16 april 2007 10:56 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ben je gek dan komt de echte scherpe Huub weer boven, het zou een zegen zijn!!!!
De Palma Springer show. Als er iemand ordinair was op het feest, zich klemzoop, zat te roddelen, ordinair was, dan was het wel die lelijke hoer van een Palmaquote:Op maandag 16 april 2007 10:58 schreef Kinga het volgende:
Het personeel heeft gewoon hun eigen showtje op de streams.
maar dat heeft alles te maken met de beperkingen die hem elke keer van achter worden opgelegd, en weinig met Liekequote:Op maandag 16 april 2007 10:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.
Huub zo is geen klap aan.
Inderdaad ja. Ze verwijten het Lieke dat ze mediageil is, maar ze zijn allemaal in de gouden kooi gaan werken. En vast niet omdat het gewoon ook weer een baan is. Wat ze net geflikt hebben was gewoon beneden alle peil.quote:Op maandag 16 april 2007 10:58 schreef Kinga het volgende:
Het personeel heeft gewoon hun eigen showtje op de streams.
ik denk dat de redactie nog wel het nummer van gaby heeft... zoals huub zegt: "never a dull moment" ...quote:
Palma is kutquote:Op maandag 16 april 2007 10:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
De Palma Springer show. Als er iemand ordinair was op het feest, zich klemzoop, zat te roddelen, ordinair was, dan was het wel die lelijke hoer van een Palma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |