Dus? Mag ze toch zelf weten..quote:Op maandag 16 april 2007 10:39 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood hier. Ze geeft net indirect toe dat ze erin zit voor de media aandacht.
en Palma en Herma zitten daar voor de toiletten?quote:Op maandag 16 april 2007 10:39 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood hier. Ze geeft net indirect toe dat ze erin zit voor de media aandacht.
Iedereen die zich bemoeit met DGK is media geil anders ga je wel ergens anders schoonmaken.quote:Op maandag 16 april 2007 10:39 schreef Kinga het volgende:
ik denk dat zei ook niet begrijpt wat hier aan de hand is, ik hoop dat herma en palma snel een keer een koekje van eigen deeg krijgenquote:Op maandag 16 april 2007 10:41 schreef Kinga het volgende:
Die Brenda houdt wijselijk haar bek.
ik wordt echt helemaal gek van dat personeel (lees: Palma en Herma)quote:Op maandag 16 april 2007 10:42 schreef 2live het volgende:
herma en palma pakken ook weer hun tv momentje![]()
Hij kent het spel en had wel zoiets verwacht denk ik. Maar denk ook dat hij kookt van binnen.quote:Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef beequeen het volgende:
Huub zit er niet echt mee, zo te zien.
En terecht.. Je had gister trouwens een tietenmomentje gemist volgens mijquote:Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef scanman01 het volgende:
LOL ... Lieke weigert om weg te gaan en gaat gewoon door met schoonmaken
quote:Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jullie begrijpen zelf ook allemaal dat dit een opgezet toneelstukje is he? Nu wordt Huub namelijk gek..
Was dat geen Hoofd Huishouding? Palma wordt namelijk binnenkort geopereerd aan haar stembanden.quote:Op maandag 16 april 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
Ze vragen niet voor niets een poets op de site van Tien. Ik denk echt dat Lieke eruit vliegt.
Ik hoop het, al vind ik de manier waarop wel cruquote:Op maandag 16 april 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
Ze vragen niet voor niets een poets op de site van Tien. Ik denk echt dat Lieke eruit vliegt.
Het grappige is, dat hij dat dus niet wordt. Stoer van Lieke dat ze gewoon door gaat met haar werk. Opzouten die Palma en Herma.quote:Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jullie begrijpen zelf ook allemaal dat dit een opgezet toneelstukje is he? Nu wordt Huub namelijk gek..
Ja, als er iemand saai was gisteravond, was het Herma wel.quote:Op maandag 16 april 2007 10:45 schreef Lipsch het volgende:
Wat een eng viswijf is die Herma, gisteren tijdens het personeelsfeestje kon er geen lachje vanaf en nu ze in haar TV-momentje Lieke mag aanpakken, lacht ze als een zonnetje![]()
Personeel Gezocht De Gouden Kooi is op zoek naar een nieuw paardenmeisje en een huishoudster. Ben jij degene die we zoeken?quote:Op maandag 16 april 2007 10:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Was dat geen Hoofd Huishouding? Palma wordt namelijk binnenkort geopereerd aan haar stembanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |