Eens. Waar heeft ze trouwens haar nepstaart gelaten, in d'r handtas?quote:Op zondag 15 april 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op z'n tijd wel... niet als eerste keer met iemand![]()
Welke mensen?quote:Op zondag 15 april 2007 22:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Niet zo slim om het zonder te doen ... aiaiai....
Gaan er toch nog mensen gelijk krijgen.
Moest eric weer janken?quote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Huub beveelt Nicolaas op te flikkeren. En anders moet ie maar naar huis toe.
Nee een eerste keer dan neem je toch romantisch de tijd voor elkaar.quote:Op zondag 15 april 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens. Waar heeft ze trouwens haar nepstaart gelaten, in d'r handtas?
1e keer altijd uitgebreid...daarna alleen maar vluggertjes...zo gaat datquote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja oké, maar dan nog... ik weet niet hoor...![]()
Wellicht is dat voor Huub ideaalquote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef Liess het volgende:
Huub zegt dat lieke lekker kan sexen, elke gespreide kut is toch lekker, ze bewoog niet eens !!!
Hij wil gewoon nog een keer...quote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef Liess het volgende:
Huub zegt dat lieke lekker kan sexen, elke gespreide kut is toch lekker, ze bewoog niet eens !!!
*knapt af*quote:Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
1e keer altijd uitgebreid...daarna alleen maar vluggertjes...zo gaat dat![]()
Ik zat in de lurkstand en daar ga ik zo weer in terugquote:
ho ho, zo werkt dat niet, een droge veel te nauwe doos is het niet - hoe natter, hoe beter imhoquote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef Liess het volgende:
Ik heb Eric nog niet gehoord. Die ligt waarschijnlijk ergens met Jaap te ketsen.quote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moest eric weer janken?
Heb geen stream aan.
Wel om een lege zak.quote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef rebellious_angel het volgende:
grinnnnnnnnnnnn, ik lig dubbel, veeg mij maar op!
en Huub, doe nu niet zo dom, zwaai d'r uit, niet dat verliefde gedoe! Het gaat hier niet om een zak M&M's!!!!!!!
Niels is donderdag echt weg, na de stemming. Mindfucken is dan klaar en niemand eruit. FEBO plan mislukt.quote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Huub beveelt Nicolaas op te flikkeren. En anders moet ie maar naar huis toe.
Kijk, ik mag die Nicolaas welquote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Nicolaas: "Lieke, opzouten! Stond op het plasmascherm. Afscheid neme!!!"
yeps, en die is leeg! Dus nu weer denken aan dat het om meer dan een zak M&M's gaat. Al dat nep romantische gedoe geloof ik geen ene moer van!quote:
Zou hilarisch zijn als er serieus een staffmember met een gigantische toneelhaak aan komt lopen nu.quote:Op zondag 15 april 2007 22:48 schreef Clank het volgende:
Lieke moet ook naar huis, heeft op het plasmascherm gestaan. Huub wil afwachten tot de 'toneelhaak' op komt dagen.
Tis zzzzzoooooo pijnlijk voor die gozer.quote:Op zondag 15 april 2007 22:47 schreef Liess het volgende:
En ik vind het echt goor dat Natas om die cocktailshaker heen hangt.
het zaad zal nu ook wel als een dun straaltje langs d'r string druipen ( mocht ze er 1 dragen) eenmaal buiten de kooi ff op d'r hurken gaan zitten en alles d'r flink uit persenquote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
Lieke heeft een spermavlek op der jurk (no kiddin')
weet niet wat het was, was wel een natte vlekquote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
Ja, dat is het jammere eraan.quote:Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef Lieve het volgende:
Huub is echt verliefd, dat dacht ik al eigenlijk. De blik in zijn ogen daarstraks.... ik dacht.... ik ken zo'n blik. De laatste wilde haren zijn opeens verdwenen? Huub gaat echt voor de bijl.
Dude...quote:Op zondag 15 april 2007 22:50 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
het zaad zal nu ook wel als een dun straaltje langs d'r string druipen ( mocht ze er 1 dragen) eenmaal buiten de kooi ff op d'r hurken gaan zitten en alles d'r flink uit persen![]()
Was die ook echt verliefd?quote:Op zondag 15 april 2007 22:51 schreef Lieve het volgende:
[..]
Waarom... heeft ze daar niets aan gedaan? En denkt Huub ook nergens aan? Ahhh, het is net... monica L
Wil je nog even van SC 23 SC 24 makenquote:Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zat in de lurkstand en daar ga ik zo weer in terug![]()
Als iemand een andere TT wil, fine with me.
Zal papa blij mee zijn...quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
surequote:Op zondag 15 april 2007 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je nog even van SC 23 SC 24 maken![]()
Die dusquote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef Gert het volgende:
Huub bij het hek, als laatste zin tegen Lieke: "Onthoud één ding: ik zal nooit deze poort uitlopen voor jou."
Lieke: "I know."
Dat kan Scan echt beterquote:
Die huub-adepten betalen er waarschijnlijk goud geld voorquote:
Ze lag toch niet met d'r jurk aan te seksen?quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
Echte liefdequote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef Gert het volgende:
Huub bij het hek, als laatste zin tegen Lieke: "Onthoud één ding: ik zal nooit deze poort uitlopen voor jou."
Per druppel op Ebay!quote:Op zondag 15 april 2007 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die huub-adepten betalen er waarschijnlijk goud geld voor![]()
Tweede keer welquote:Op zondag 15 april 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze lag toch niet met d'r jurk aan te seksen?
Ze zoomden niet verder in.quote:
Jawel, ff vluggertje met jurk aan (en broek iets naar beneden van Huub)quote:Op zondag 15 april 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Tweede keer welquote:Op zondag 15 april 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoef toch ook niet voor een flinke pretvlek op je kleding.quote:Op zondag 15 april 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef Polonium-120 het volgende:
oooo die bovenarmen van lieke... net kikkerpootjes... (sorry pietje)...
oooooooo god wat is die weer stoer gaat vast nog een paar keer in de herhaling vannachtquote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef Gert het volgende:
Misschien is dat het idee ook wel ...quote:Op zondag 15 april 2007 22:55 schreef r3gi3boy het volgende:
goeie smoes van huub trouwens, 1 laagje cola door een fles wiskey gooien en iedereen voor de gek houden dat het echt alleen maar cola is dat hij drinkt...zo valt het niet op dat hij helemaal naar de klote gaat straks
Mooie taalquote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef Gert het volgende:
Ah, OK.quote:Op zondag 15 april 2007 22:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Jawel, ff vluggertje met jurk aan (en broek iets naar beneden van Huub)
Daarnet dus al.quote:Op zondag 15 april 2007 22:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
oooooooo god wat is die weer stoer gaat vast nog een paar keer in de herhaling vannacht
Of ze bewaart de jurk voor later ....quote:Op zondag 15 april 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK.
Ach.. gaat er wel uit in de was.
quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Kinga het volgende:
Is Tom vrijgezel? Of wat hoor ik nou...
Heb jij het script ofzo ??quote:Op zondag 15 april 2007 22:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
oooooooo god wat is die weer stoer gaat vast nog een paar keer in de herhaling vannacht
Wat moet je met een vieze jurk, als je de beelden hebt?quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 22:58 schreef Marrije het volgende:
Dat haar van Amanda is ook weer terug bij af.
Op de een of andere manier hebben Nederlanders de reputatie dat opeens banden gewist wordenquote:Op zondag 15 april 2007 23:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat moet je met een vieze jurk, als je de beelden hebt?![]()
leuk he eindelijk uit de kastquote:Op zondag 15 april 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
Wat heeft Brian een mooie trui aan
Hij komt straks uit de kast...quote:Op zondag 15 april 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
Wat heeft Brian een mooie trui aan
Dat is niet voor het eerst hoorquote:Op zondag 15 april 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Loopt Nicolaas nou tegen Huub te brallen dat Huub niet gaat winnen ofzoiets?
Ja dat verklaart idd een hele hoopquote:Op zondag 15 april 2007 23:02 schreef Lieve het volgende:
Zie je, dart is nou het probleem met Amanda en mij.
Ik HAAT Palma de kutmongool en Amanda vind haar geweldig!
Schrijf haar een brief!quote:Op zondag 15 april 2007 23:02 schreef Lieve het volgende:
Zie je, dart is nou het probleem met Amanda en mij.
Ik HAAT Palma de kutmongool en Amanda vind haar geweldig!
ik kan niet wachten !quote:Op zondag 15 april 2007 23:03 schreef Gert het volgende:
Amanda gaat haar stem nog wel een keer helemaal verliezen.
Dat zou helemaal niet erg zijn. Het is toch al geen gehoor.quote:Op zondag 15 april 2007 23:03 schreef Gert het volgende:
Amanda gaat haar stem nog wel een keer helemaal verliezen.
quote:
daarmee laat ze zien dat ze toch echt van paarden houdt...quote:Op zondag 15 april 2007 23:04 schreef Kinga het volgende:
Amanda lijkt nu alsof ze kaal is en per ongeluk wat hooi op haar hoofd heeft liggen...
he, wat jammerquote:Op zondag 15 april 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
Die handleeshomo was er ook niet.
Het was ook erg stoerquote:Op zondag 15 april 2007 23:04 schreef Borga het volgende:
Daar was het hekverhaal weer een keer
Niet gekeken, maar Hans vast ook niet?quote:Op zondag 15 april 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
Die handleeshomo was er ook niet.
Over de jackpot van Huub?? Dat de eerste twee keer ook meegeteld zijn?quote:Op zondag 15 april 2007 23:03 schreef Lieve het volgende:
Nicolazerus en RatB zijn boos over het bedrag van Huub. En ze fluisteren wat in elkaars oor. WAT ?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeel stoerquote:
nee joh geintjequote:Op zondag 15 april 2007 23:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee..ik lag met mijn ballen in het zand op het strand....
heeft ie Jaap bewerkstelligd?![]()
Alleen op de betaalde streamsquote:Op zondag 15 april 2007 23:07 schreef avonne het volgende:
ook sex in de fitness?
Is dat in beeld geweest?
quote:Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef PC eend het volgende:
Nico' ik hoop dat hij zijn nek een keertje breekt...
Huub ietsjes dichterbij de rand![]()
Niet alles door elkaar halen...het ging over Brainlessquote:Op zondag 15 april 2007 23:07 schreef kybe het volgende:
[..]
1 keer in bed,een keer in de douche,en laatste keer weer in bed.
doodt?quote:Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub gaat zichzelf doodt gooien?
Alles voor TV.quote:Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn die dood ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:09 schreef Kinga het volgende:
aww de hondjes.
alcohol was geen probleem, maar over het randje gaan...quote:Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Juich niet te snelquote:
Lief van jequote:Op zondag 15 april 2007 23:07 schreef kybe het volgende:
[..]
1 keer in bed,een keer in de douche,en laatste keer weer in bed.
Brian heeft net als anders gewoon weer nix gepresteerdquote:Op zondag 15 april 2007 23:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet alles door elkaar halen...het ging over Brainless![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 23:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet alles door elkaar halen...het ging over Brainless![]()
Altijd als die het idee heeft dat die weer fantastisch TV gemaakt heeftquote:
Hij is nog niet klaarquote:Op zondag 15 april 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
Huub trek je broek op !
Hij is doodt..quote:Op zondag 15 april 2007 23:13 schreef Liess het volgende:
"Hey Mozart, watsjouw probleem?"
Waar is ie....ik mis hemquote:Op zondag 15 april 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Jaap maakt ook geen televisie.
quote:Op zondag 15 april 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Nooouuu....dat moet je niet zeggen. Hij sloeg zojuist een pagina om.quote:Op zondag 15 april 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Slecht voor je vingersquote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef Gert het volgende:
Waarom zou Huub nou weer geen piano meer mogen spelen?![]()
Ik zou eerder zeggen: laat de redactie de tering krijgen met hun zielige regeltjes.quote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef schatje het volgende:
Jezus, geef die jongen een klap, dan luistert ie misschien wel.
Vanwege de buren. Die hebben eerder geklaagd.quote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef Gert het volgende:
Dioe heeft ie toch ff niet meer nodig, na drie keer.quote:
Op zich wel slim. hij laat zich gewoon daar 3 jaar invriezen en heeft dan de villa gewonnen als hij ontdooitquote:
Is dat de spare-ribs-koning uit Eemnes?quote:Op zondag 15 april 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hey, de keurslager is nog in de villa........
[afbeelding]
Over de piano?quote:Op zondag 15 april 2007 23:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Vanwege de buren. Die hebben eerder geklaagd.
quote:Op zondag 15 april 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dioe heeft ie toch ff niet meer nodig, na drie keer.
Hij liep ook echt wat te rausen of ben je puur speculatief bezig?quote:Op zondag 15 april 2007 23:16 schreef Lieve het volgende:
Wat liep Nicolazerus nou in de kastjes, la op de kamer van Huub en Eric te rausen?
quote:Op zondag 15 april 2007 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zich wel slim. hij laat zich gewoon daar 3 jaar invriezen en heeft dan de villa gewonnen als hij ontdooit
Dat dan weer welquote:Op zondag 15 april 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een wip slingeren met Lieke, rondje door de fontein, paar salto's in het zwembad en daarna meteen een gevoelig stuk op de piano. Alles in 'n half uur. Wat een energie heeft Huub !!!
[afbeelding]
Hij heeft iig wel de lades geopend. Laten we het daarbij houden.quote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij liep ook echt wat te rausen of ben je puur speculatief bezig?
Als ik om elke typfout van jou ook zo'n plezier had, dan had ik een vrolijk leventje.quote:
Jaap ligt al in bed de Quest te lezen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef Polonium-120 het volgende:
waar is jaap? sylvia wil even knallen...
De golfbaan begint direct achter het muurtje bij de sauna.quote:Op zondag 15 april 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Over de piano?
Hmm.. staat dichterbij dan ik dacht dan.
Nachtgolven is zeker populair in Eemnes.quote:Op zondag 15 april 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De golfbaan begint direct achter het muurtje bij de sauna.
Het water droop nog van hem af, niet echt goed voor dat ding lijkt me, ze waren alleen wel een beetje laat ja (als dat het was).quote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef Gert het volgende:
In die fles zat whiskey cola.quote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik geloof dat Hupert serieuze kortsluiting in zijn bovenkamer heeft.
Of die fles Black Label kwam net even wat te hard aan, dat kan natuurlijk ook....
mist jaap all the fun... (al boerende en windend)quote:Op zondag 15 april 2007 23:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap ligt al in bed de Quest te lezen.
Ik vond het wel wat excentriek-miljonairderigs hebben, het tafereeltje.quote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het water droop nog van hem af, niet echt goed voor dat ding lijkt me, ze waren alleen wel een beetje laat ja (als dat het was).
das meestal bij een alcoholistquote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas heeft ook redelijk wat op ......
[afbeelding]
Hij is Boozzzzzzzzzzzz, denk ikquote:Op zondag 15 april 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Huub heeft nogsteeds niks gezegd?????
Hij heeft woorden gehad met achter, maar ik weet niet psies waarom.quote:Op zondag 15 april 2007 23:21 schreef Black_king het volgende:
Zó, Huub smijt lekker met de meubels; is hij pissed ? (in de zin van boos...)
quote:Op zondag 15 april 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik om elke typfout van jou ook zo'n plezier had, dan had ik een vrolijk leventje.
What else is new?quote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Waarom krijgt Jaap de toneel haak nog niet. Hij doet nergens aan mee.
Drankgebruik ??quote:Op zondag 15 april 2007 23:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij heeft woorden gehad met achter, maar ik weet niet psies waarom.
En dan wat ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:23 schreef Ashrak het volgende:
Nog 40 minuutjes .... en dan ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry ... even Off Topic
Hij is niet achter geweest vandaag.quote:Op zondag 15 april 2007 23:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij heeft woorden gehad met achter, maar ik weet niet psies waarom.
Wat is er over 40minuten?quote:Op zondag 15 april 2007 23:23 schreef Ashrak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry ... even Off Topic
zondequote:Op zondag 15 april 2007 23:23 schreef Polonium-120 het volgende:
tahoe allemaal... ik maak er een eind aan...
zo erg is het toch allemaal nietquote:Op zondag 15 april 2007 23:23 schreef Polonium-120 het volgende:
Silenttreatment, ik vind het wel bij huubje passenquote:Op zondag 15 april 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Huub heeft nogsteeds niks gezegd?????
Dan...?quote:Op zondag 15 april 2007 23:23 schreef Ashrak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry ... even Off Topic
ehhhh, dat ze commentaar hebben op huub dat hij niet helpt, maar ik zie Jaap ook niet bewegen enzo.quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef Yollie het volgende:
[..]
Wat is er over 40minuten?
Sorry kom net binnen...
Mijn verjaardagggggggquote:
waarom open jij een la van iemand anders in de kamer van iemand anders, laat je je hand erdoorheen gaan en vertrek je meteen daarna alsof je er niet geweest bent?quote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij liep ook echt wat te rausen of ben je puur speculatief bezig?
Ik hoop stiekem dat Brian bereid is hem op te offeren donderdag.quote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Waarom krijgt Jaap de toneel haak nog niet. Hij doet nergens aan mee.
Het was 'leuk' je gekend te hebbenquote:Op zondag 15 april 2007 23:23 schreef Polonium-120 het volgende:
quote:
Heb je dat met twee handen getikt?quote:Op zondag 15 april 2007 22:50 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
het zaad zal nu ook wel als een dun straaltje langs d'r string druipen ( mocht ze er 1 dragen) eenmaal buiten de kooi ff op d'r hurken gaan zitten en alles d'r flink uit persen![]()
Doet ie ook regelmatig, om die smerige schetenlucht bij 'm weg te krijgen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:25 schreef schatje het volgende:
Laat Jaap zijn handen ook eens wapperen.
Ik hoop het ook, maar ik weet zeker van niet.quote:Op zondag 15 april 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat Brian bereid is hem op te offeren donderdag.
Volgens mij hebben Huub/Eric in die la een geheime voorraad sigaretten. Dat hebben ze Nicolaas eerder deze week laten zien. En erbij verteld dat hij in noodgevallen daar kon pakken.quote:Op zondag 15 april 2007 23:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
waarom open jij een la van iemand anders in de kamer van iemand anders, laat je je hand erdoorheen gaan en vertrek je meteen daarna alsof je er niet geweest bent?
Ja het is speculeren, ik zag niet dat hij er met het tafelzilver vandoor ging. Maar aan de andere kant... ik weet niet wat er wel in die la zit of zat. Dus..... waarom zou hij dat doen?
( om te kijken, maar dan pak je iets en kijk je en leg je het terug. En dat zag ik niet)
Dank je welquote:
Eerst zeggen hoe oud je gaat worden!quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
Neem er zometeen maar een. Misschien wel een hele fles
Tja .. mag je eigenlijk niet vragenquote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst zeggen hoe oud je gaat worden!![]()
Ik zou er haast nieuwsgierig naar worden.quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef Black_king het volgende:
Goed gesprek tussen Nicolaas en Fries....
Jij bent wel altijd zeker van je zaak he....quote:Op zondag 15 april 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ik weet zeker van niet.![]()
Hij was het gisteren met Nicolaas eens dat er donderdag écht iemand uit moet, en is, zo verklaarde hij, bereid om "water bij de wijn te doen".quote:Op zondag 15 april 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ik weet zeker van niet.![]()
van de febo bedoel jequote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef schatje het volgende:
Jerry is alleen.
Volgens mij ging hij er ook al zo heen ... dus weet niet of het nog erger kan.quote:Op zondag 15 april 2007 23:30 schreef PC eend het volgende:
Huub zit bij de buren las ik net?
Ik denk dat ze hem ff de les willen lezen...
Dan zou hij zo wel eens pissed terug kunnen komen
Nou in sommige gevallen ben ik niet zo zeker van me zaakquote:Op zondag 15 april 2007 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij bent wel altijd zeker van je zaak he....
leuk tiep![]()
Nee Nee .... Nog nietquote:
Hij is gewoon in huis nog.quote:Op zondag 15 april 2007 23:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij er ook al zo heen ... dus weet niet of het nog erger kan.
Hoop alleen dat hij dan lekker naar bed gaat ....
175 kg spanning en sensatiequote:Op zondag 15 april 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Heej daar is ons kijkcijferkanon weer in beeld.
van Japio? Heb je gezopen?quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou in sommige gevallen ben ik niet zo zeker van me zaak![]()
![]()
pfff ik word zoooooo geyl van Japio![]()
Zo oudquote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee Nee .... Nog niet
1975 .. nu jullie weer.
Huub was ook para dat brian of jaap de sigaretten gingen rausen, hij heeft over het hele terrein sigaretten verstopt.quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Huub/Eric in die la een geheime voorraad sigaretten. Dat hebben ze Nicolaas eerder deze week laten zien. En erbij verteld dat hij in noodgevallen daar kon pakken.
My sincerest apologies ....quote:Op zondag 15 april 2007 23:33 schreef Desii het volgende:
Huub loopt gewoon in huis hoor, hij zit op de trap in zijn zwembroek
Ohhhh dan ben je tiener nog steeds...quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee Nee .... Nog niet
1975 .. nu jullie weer.
"Op het matje komen". Zo kinderachtig. Ik hoop dat ie ze de vinger geeft en een nieuwe fles drank open trekt.quote:Op zondag 15 april 2007 23:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij er ook al zo heen ... dus weet niet of het nog erger kan.
Hoop alleen dat hij dan lekker naar bed gaat ....
En bedanktquote:
Nou samen met jou had ik wel willen zuipen.quote:
Die amateur van een Carlos heeft hem laten rennen en dit is zijn wraakquote:Op zondag 15 april 2007 23:35 schreef rooie3 het volgende:
Pfffffff die piepdoos heeft weer pijn in zijn enkel.
Is wel meer voor nodig hoorquote:
Ja hij moet naar het ziekenhuis...en gauw!quote:Op zondag 15 april 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
O wat klinkt die Jaap toch jankerig als ie klaagt. Als een kind van 5. "Ik heb pijn in me enkòòòl." (zucht, steun).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |