Hij heeft iig wel de lades geopend. Laten we het daarbij houden.quote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij liep ook echt wat te rausen of ben je puur speculatief bezig?
Als ik om elke typfout van jou ook zo'n plezier had, dan had ik een vrolijk leventje.quote:
Jaap ligt al in bed de Quest te lezen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef Polonium-120 het volgende:
waar is jaap? sylvia wil even knallen...
De golfbaan begint direct achter het muurtje bij de sauna.quote:Op zondag 15 april 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Over de piano?
Hmm.. staat dichterbij dan ik dacht dan.
Nachtgolven is zeker populair in Eemnes.quote:Op zondag 15 april 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De golfbaan begint direct achter het muurtje bij de sauna.
Het water droop nog van hem af, niet echt goed voor dat ding lijkt me, ze waren alleen wel een beetje laat ja (als dat het was).quote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef Gert het volgende:
Waarom zou Huub nou weer geen piano meer mogen spelen?![]()
In die fles zat whiskey cola.quote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik geloof dat Hupert serieuze kortsluiting in zijn bovenkamer heeft.
Of die fles Black Label kwam net even wat te hard aan, dat kan natuurlijk ook....
mist jaap all the fun... (al boerende en windend)quote:Op zondag 15 april 2007 23:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap ligt al in bed de Quest te lezen.
Ik vond het wel wat excentriek-miljonairderigs hebben, het tafereeltje.quote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het water droop nog van hem af, niet echt goed voor dat ding lijkt me, ze waren alleen wel een beetje laat ja (als dat het was).
das meestal bij een alcoholistquote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas heeft ook redelijk wat op ......
[afbeelding]
Hij is Boozzzzzzzzzzzz, denk ikquote:Op zondag 15 april 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Huub heeft nogsteeds niks gezegd?????
Hij heeft woorden gehad met achter, maar ik weet niet psies waarom.quote:Op zondag 15 april 2007 23:21 schreef Black_king het volgende:
Zó, Huub smijt lekker met de meubels; is hij pissed ? (in de zin van boos...)
quote:Op zondag 15 april 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik om elke typfout van jou ook zo'n plezier had, dan had ik een vrolijk leventje.
What else is new?quote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Waarom krijgt Jaap de toneel haak nog niet. Hij doet nergens aan mee.
Drankgebruik ??quote:Op zondag 15 april 2007 23:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij heeft woorden gehad met achter, maar ik weet niet psies waarom.
En dan wat ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:23 schreef Ashrak het volgende:
Nog 40 minuutjes .... en dan ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry ... even Off Topic
Hij is niet achter geweest vandaag.quote:Op zondag 15 april 2007 23:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij heeft woorden gehad met achter, maar ik weet niet psies waarom.
Wat is er over 40minuten?quote:Op zondag 15 april 2007 23:23 schreef Ashrak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry ... even Off Topic
zondequote:Op zondag 15 april 2007 23:23 schreef Polonium-120 het volgende:
tahoe allemaal... ik maak er een eind aan...
zo erg is het toch allemaal nietquote:Op zondag 15 april 2007 23:23 schreef Polonium-120 het volgende:
tahoe allemaal... ik maak er een eind aan...
Silenttreatment, ik vind het wel bij huubje passenquote:Op zondag 15 april 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Huub heeft nogsteeds niks gezegd?????
Dan...?quote:Op zondag 15 april 2007 23:23 schreef Ashrak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry ... even Off Topic
ehhhh, dat ze commentaar hebben op huub dat hij niet helpt, maar ik zie Jaap ook niet bewegen enzo.quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef Yollie het volgende:
[..]
Wat is er over 40minuten?
Sorry kom net binnen...
Mijn verjaardagggggggquote:
waarom open jij een la van iemand anders in de kamer van iemand anders, laat je je hand erdoorheen gaan en vertrek je meteen daarna alsof je er niet geweest bent?quote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij liep ook echt wat te rausen of ben je puur speculatief bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |