Nou in sommige gevallen ben ik niet zo zeker van me zaakquote:Op zondag 15 april 2007 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij bent wel altijd zeker van je zaak he....
leuk tiep![]()
Nee Nee .... Nog nietquote:
Hij is gewoon in huis nog.quote:Op zondag 15 april 2007 23:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij er ook al zo heen ... dus weet niet of het nog erger kan.
Hoop alleen dat hij dan lekker naar bed gaat ....
175 kg spanning en sensatiequote:Op zondag 15 april 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Heej daar is ons kijkcijferkanon weer in beeld.
van Japio? Heb je gezopen?quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou in sommige gevallen ben ik niet zo zeker van me zaak![]()
![]()
pfff ik word zoooooo geyl van Japio![]()
Zo oudquote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee Nee .... Nog niet
1975 .. nu jullie weer.
Huub was ook para dat brian of jaap de sigaretten gingen rausen, hij heeft over het hele terrein sigaretten verstopt.quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Huub/Eric in die la een geheime voorraad sigaretten. Dat hebben ze Nicolaas eerder deze week laten zien. En erbij verteld dat hij in noodgevallen daar kon pakken.
My sincerest apologies ....quote:Op zondag 15 april 2007 23:33 schreef Desii het volgende:
Huub loopt gewoon in huis hoor, hij zit op de trap in zijn zwembroek
Ohhhh dan ben je tiener nog steeds...quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee Nee .... Nog niet
1975 .. nu jullie weer.
"Op het matje komen". Zo kinderachtig. Ik hoop dat ie ze de vinger geeft en een nieuwe fles drank open trekt.quote:Op zondag 15 april 2007 23:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij er ook al zo heen ... dus weet niet of het nog erger kan.
Hoop alleen dat hij dan lekker naar bed gaat ....
En bedanktquote:
Nou samen met jou had ik wel willen zuipen.quote:
Die amateur van een Carlos heeft hem laten rennen en dit is zijn wraakquote:Op zondag 15 april 2007 23:35 schreef rooie3 het volgende:
Pfffffff die piepdoos heeft weer pijn in zijn enkel.
Is wel meer voor nodig hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |