Eeuwig zonde dat hij geen kans maakt.quote:Philippe de Villiers, a.k.a. Le Vicomte Philippe Le Jolis de Villiers de Saintignon.
Politieke orientatie: Uiterst rechtse populist.
Beschrijving: ultraconservatieve reactionair.
Peilingen: 2%
De enige punten waarbij ik afweek van de Villiers gaan over euthanasie en drugs. Is het jullie trouwens opgevallen dat Le Pen in deze test wel erg vaak ,,sans opinion'' is?quote:Philippe DE VILLIERS (MPF)
Nicolas SARKOZY (UMP)
Francois BAYROU (UDF)
Jean-Marie LE PEN (FN)
Philippe DE VILLIERS (MPF)quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat hij geen kans maakt.
Dat had ik ook. Precies die twee punten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:09 schreef Golradir het volgende:
De enige punten waarbij ik afweek van de Villiers gaan over euthanasie en drugs. Is het jullie trouwens opgevallen dat Le Pen in deze test wel erg vaak ,,sans opinion'' is?
Leuk om te doen idd, mijn top 3:quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:46 schreef Heerlijkheid het volgende:
Leuk op te doen: de stemwijzer voor de Franse verkiezingen (in het Nederlands!): http://www.stemwijzer.nl/frankrijk2007/app.html
quote:Philippe DE VILLIERS (MPF)
Nicolas SARKOZY (UMP)
Ségolène ROYAL (PS)
Francois BAYROU (UDF)
Jean-Marie LE PEN (FN)
Marie-George BUFFET (PC)
Gérard SCHIVARDI (PT)
José BOVÉ (CU)
Frédéric Nihous (CPNT)
Olivier BESANCENOT (LCR)
Arlette LAGUILLER (LO)
Dominique VOYNET (VERTS)
Het is (mede) ontwikkeld door hetzelfde instituut...quote:Op zondag 22 april 2007 00:54 schreef Dodecahedron het volgende:
Hoe komt het trouwens dat die stemwijzer qua opzet bijna identiek is aan de NLse? Zelfde bedrijf die dat bedenkt?
"opvallend weinig aandacht" ?quote:Op zondag 22 april 2007 11:55 schreef Tirion het volgende:
Ik ben benieuwd wat het gaat worden, er is tot nu toe opvallend weinig aandacht voor in Nederland.![]()
Het zijn dan ook de Franse verkiezingenquote:Op zondag 22 april 2007 11:55 schreef Tirion het volgende:
Ik ben benieuwd wat het gaat worden, er is tot nu toe opvallend weinig aandacht voor in Nederland.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.stemwijzer.nl/frankrijk2007/index.html
Dat bedoel ik dus.
quote:Dominique VOYNET (VERTS)
José BOVÉ (CU)
Ségolène ROYAL (PS)
Nicolas SARKOZY (UMP)
Francois BAYROU (UDF)
Olivier BESANCENOT (LCR)
Marie-George BUFFET (PC)
Gérard SCHIVARDI (PT)
Arlette LAGUILLER (LO)
Philippe DE VILLIERS (MPF)
Frédéric Nihous (CPNT)
Jean-Marie LE PEN (FN)
Tuurlijk weten we dat.quote:Op zondag 22 april 2007 13:59 schreef Xith het volgende:
Weet iedereen trouwens dat dit niet de eindverkiezingen zijn, en dat de winnaar hiervan niet per se de president wordt?
Oh, ik begreep je verkeerd. Ik las dat ze in Frankrijk opvallend weinig aandacht hadden voor Nederland.quote:Op zondag 22 april 2007 13:07 schreef Tirion het volgende:
[..]
Voor iets als de Franse verkiezingen? Ik vind van wel ja.
quote:Op zondag 22 april 2007 13:59 schreef Xith het volgende:
Weet iedereen trouwens dat dit niet de eindverkiezingen zijn, en dat de winnaar hiervan niet per se de president wordt?
quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 14:31 schreef Prego het volgende:
[..]
![]()
wist u overigens dat...?
-Bové veroordeeld is geweest omdat hij een filiaal van de Mcdonalds had gesloopt?
dat zou voor mij juist een reden zijn om er niet op de stemmen.quote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef retteketet het volgende:
[..]
Dat staat ook in de OP, hij is er met zijn tractor binnengereden... ik heb hem als eerste in m'n stemwijzerlijstje
![]()
Moet je nog even wachten tot 6 mei.quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef JohnDope het volgende:
Het zou echt super zijn als Sarkozy wint.
quote:Op zondag 22 april 2007 16:41 schreef JohnDope het volgende:
ja maar na vanavond kunnen we denk ik wel weer een flessie franse wijn champagne opentrekken.
Wat denk je dan dat hij beter of anders zou gaan doen dan bv Chirac?quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef JohnDope het volgende:
Het zou echt super zijn als Sarkozy wint.
8 uur de eerste prognoses.quote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef Dodecahedron het volgende:
Wanneer is de uitslag?
Hij gaat het pap-en-nathou-tijdperk beeindigen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat hij beter of anders zou gaan doen dan bv Chirac?
Hij komt uit dezelfde partij en zal moeten werken met dezelfde mensen... Ik zie Frankrijk met hem gewoon doorgaan op min of meer dezelfde weg.quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hij gaat het pap-en-nathou-tijdperk beeindigen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |