Ik ook niet, ik doe niet aan reizigersstations.quote:
Ga het hem vragen?quote:Op maandag 16 april 2007 21:12 schreef thats-me het volgende:
Hoor hier in Wierden al een uur lang om de zoveel minuten een MCN die op de claxon ramt. Iemand een idee waarom?
Deze unit onder de ICMm maakt een hoop lawaai als 'ie stilstaat, dus dat leek me de airco.quote:Op maandag 16 april 2007 18:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm ja, en? Je hebt per ruituig een arco-unit nodig, ook bij de Koplopers.Ik zei alleen maar dat ik dacht een foto te hebben gezien waar ie onder de bak hangt.
Giflek DSM Gistquote:Op maandag 16 april 2007 10:22 schreef SNArky het volgende:
Weet iemand waarom er op last van de KLPD er geen treinen op Delft mogen stoppen?
Sporen 1/2 zijn inderdaad omgewisseld, vertrektijden zijn verlaat om overstap 1900->800 te verbeteren, omdat de 1900 vrij sturctureel te laat aankomt in Ehv.quote:Op maandag 16 april 2007 18:40 schreef TweakersOnly het volgende:
Broerlief had 't over veramderingen met de intercity's tussen Eindhoven en Heerlen/Maastricht. Normaliter vertrekt in Eindhoven van spoor 2 de intercity en wordt deze in Sittard gesplitst. Vanaf vandaag komt de intercity binnen op spoor 1 en rijdt vervolgens alleen maar door naar Maastricht? Dus altijd in Sittard overstappen voor richting Heerlen? Klopt dit?
Wat doet een compressor dan eigenlijk? Oftewel, wat is daar zo 'gewoon' aan?quote:Op maandag 16 april 2007 23:53 schreef MREn het volgende:
gewoon de compressor
Bij ICM loopt een actie om alle compressoren te vervangen momenteel. De oude maakte inderdaad een hoop herrie, de nieuwe niet meer. Hij is te herkennen aan een kast waarop Atlas-Copco staat. De kast op de foto ziet er iets anders uit.quote:Op maandag 16 april 2007 23:53 schreef MREn het volgende:
Dat is volgens mij gewoon de compressor, die bij ICM inderdaad een aardig geluidje kan maken.
Airco hoor je bijna niet in treinen, luister bv. maar eens naar ICE, ICR of Lint.
Vl - Rtd weet je nooit zeker. Kan ook ICRm, IRM, ICM zijnquote:Op maandag 16 april 2007 21:15 schreef italiaan1987 het volgende:
volgende week naar praag met school...met de trein
kijk of ik onderweg nog wat plaatjes kan schieten:) zal leuk zijn
Heen 23-4: Rotterdam - venlo ICK waarschijnlijk
Venlo - Dusseldorf DB Regional bahn
Dusseldorf - Berlijn ICE (geen idee welke)
Berlijn - Praag (EC, geen idee wat voor mat. dat is...ik denk zo'n zelfde trein die vanaf schiphol naar berlijn gaat)
*fap* *fap* *fap*quote:Op maandag 16 april 2007 23:54 schreef MREn het volgende:
Voor de liefhebbers die een nummertjesrukker willen horen klaarkomen op de 4011:
http://youtube.com/watch?v=9C22ZtQmYto
Heerlijk toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
de 4011 zou in de 1500 moeten rijden, maar ipv daarvan rijdt het stel in andere NO diensten
En dan zet je ze niet eens hier neer die foto's?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk toch?Ik heb m hier in Ut zien staan, zootje foto's van gemaakt, verder kom ik hem vanzelf wel weer eens tegen hoor
ja maarja het was het makkelijkste wat we konden doen...anders had je ergens 5 minuten overstaptijd (in weimar ofzo)quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Düsseldorf - Praag via Berlijn is trouwens wel een achterlijk eind om, maar goed
Leipzig Hbf, 22 man, 4 minuten. Is me ook ooit geluktquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
ja maarja het was het makkelijkste wat we konden doen...anders had je ergens 5 minuten overstaptijd (in weimar ofzo)
Dat is toch wel riskant zeker met een groep van 30 man
haha ja zal best, maar er hoeft maar toevallig voor station leipzig even een rood sein te zijn en weg aansluitingquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leipzig Hbf, 22 man, 4 minuten. Is me ook ooit gelukt
Ja, was ook wel een wonder dat dat allemaal goedgegaan isquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
haha ja zal best, maar er hoeft maar toevallig voor station leipzig even een rood sein te zijn en weg aansluiting
zeker sprinten als een gek naar de volgende trein :pquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was ook wel een wonder dat dat allemaal goedgegaan is
Ja, en dat ongeveer 14 keerquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:15 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
zeker sprinten als een gek naar de volgende trein :p
ja dan maakt het ook wat minder uit als je een trein mist, die zelfde trein gaat dan weer een (Half) uur later.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dat ongeveer 14 keer
we waren met het Schönes Wochenende ticket van Emmerich naar Görlitz onderweg (in 1998)
Wij hadden een schema waarin we de overkant alleen konden halen als er niets mis gingquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
ja dan maakt het ook wat minder uit als je een trein mist, die zelfde trein gaat dan weer een (Half) uur later.
Wij hebben gereserveerde plaatsen, en een tarief dat alleen voor de gekozen treinen geld.
Dat is niet zo, als je een aansluiting mist, zijn ze verplicht om je te accepteren op de volgende trein.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
ja dan maakt het ook wat minder uit als je een trein mist, die zelfde trein gaat dan weer een (Half) uur later.
Wij hebben gereserveerde plaatsen, en een tarief dat alleen voor de gekozen treinen geld.
Want? Er staan nu ook stations bij of zo? Zoals in Zwitserland waar alles beter is, zoals iedereen weet?quote:
Heb je he, moet je daar maar niet met wadlopers gaan rijdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Aanrijding tussen Lw en Gw again... 5e keer ondertussen al....
Ik geloof niet dat daar erg veel wadlopers komenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je he, moet je daar maar niet met wadlopers gaan rijden
Wat is er nou weer geraakt? Een aardappel?
een uur en 4 minuten bedoel jequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:05 schreef sanni het volgende:
het instappen een uur of wat geleden.
Neequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
ze willen de ICM versnelt door de revisie krijgen?![]()
krijgt een te zwaar beschadigt stel ook voorrang?
Daar gebeuren zeer vaak aanrijdingen met personen. Het lijkt wel alsof daar een magneet in de buurt is die het aantrektquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Aanrijding tussen Lw en Gw again... 5e keer ondertussen al....
Ja, maar dat is een andere afdeling van het RB in Haarlemquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmpf wat een onzin?
ze moeten hem dan toch al maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |