kloptquote:Op maandag 16 april 2007 15:19 schreef Betse het volgende:
Kwam net rond 13.50 een ICE tegen op Den Bosch. Zal wel omrijden vanwege die bermbranden.
Maar euh, nogmaals de vraag: Wat doen ze bij de vernieuwde koplopers met de loze ruimte bij de doorloopkop? Want zoals het nu lijkt zit er gewoon lucht.
Nee, zie de ProRail-site: "Werkzaamheden Almelo-Hengelo woensdagavond 18 april klaar".quote:Op maandag 16 april 2007 15:46 schreef Remzz het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe laat ik weer met de trein vanuit Almelo kan? Op het station hing groot aangeplakt dat vanaf 8 uur vanavond geen treinverkeer mogelijk was vanuit Almelo maar niet wanneer het wel weer kon
Dus zou het morgenochtend klaar zijn?
Sja dude, poep gebeurtquote:Op maandag 16 april 2007 15:11 schreef JDude het volgende:
Hehe dat wel ja. Ik zie alleen net dat dat van die ramen in een ander topic werd besproken. Verwarring. Ik kom die Dr. Fles ook overal tegen.
Nee, lijkt me duidelijk: Dat loopt uit tot de ochtend van 8 novemberquote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, zie de ProRail-site: "Werkzaamheden Almelo-Hengelo woensdagavond 18 april klaar".
Laat niet veel te raden over, toch?
dan kunnen ze er meteen wel 25kV boven hangen :pquote:Op maandag 16 april 2007 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, lijkt me duidelijk: Dat loopt uit tot de ochtend van 8 november
2018
Dat bedenken ze op 9 november dan hequote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan kunnen ze er meteen wel 25kV boven hangen :p
Dan krijg je er in elk geval geen ICMm meer langs.quote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan kunnen ze er meteen wel 25kV boven hangen :p
Goed hequote:Op maandag 16 april 2007 10:07 schreef vw_caddy het volgende:
Nou peterselie, je hebt inderdaad gelijk. Die persdame reageert niet snel op mijn mail. Geweldige persafdeling.
15 is idd het maximum.quote:Op maandag 16 april 2007 14:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
5x3 mag toch nog? 15 is toch the max?
Dat hebben ze vervangen door een "technische ruimte". Dat kan dus heel goed idd lucht betekenenquote:Op maandag 16 april 2007 15:19 schreef Betse het volgende:
Maar euh, nogmaals de vraag: Wat doen ze bij de vernieuwde koplopers met de loze ruimte bij de doorloopkop? Want zoals het nu lijkt zit er gewoon lucht.
je had er een mooie PLEE in kunnen maken..quote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hebben ze vervangen door een "technische ruimte". Dat kan dus heel goed idd lucht betekenenMaar misschien is het ook wel iets anders
4 stuks: 3446-3449. De 3446 is na een afwezigheid van een dikke week weer terug.quote:Op maandag 16 april 2007 17:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
mja, kweeniet hoeveel DM90 Arriva heeft?
stelletje of 6?
Ik vind het niet helemaal passend in het landschapquote:Op maandag 16 april 2007 17:37 schreef ReisT het volgende:
Kom ik gelijk met de volgende nieuwigheid:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar komt volgens mij allemaal technisch spul inquote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hebben ze vervangen door een "technische ruimte". Dat kan dus heel goed idd lucht betekenenMaar misschien is het ook wel iets anders
Die hangt bij ICRm onder de trein, ik geloof dat ik foto's van ICMm heb gezien waar ie ook onder de trein hing.quote:Op maandag 16 april 2007 18:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
de Airco!
oh maar ICRm is toch getrokken / duw mat?quote:Op maandag 16 april 2007 18:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die hangt bij ICRm onder de trein, ik geloof dat ik foto's van ICMm heb gezien waar ie ook onder de trein hing.
Die prullenbakjes tussen de stoelen lijken me behoorlijk ruk...
Ehm ja, en? Je hebt per ruituig een arco-unit nodig, ook bij de Koplopers.quote:Op maandag 16 april 2007 18:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oh maar ICRm is toch getrokken / duw mat?
true, :pquote:Op maandag 16 april 2007 18:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm ja, en? Je hebt per ruituig een arco-unit nodig, ook bij de Koplopers.Ik zei alleen maar dat ik dacht een foto te hebben gezien waar ie onder de bak hangt. Sowieso heeft een airco een warmtewisselaar nodig, die beroerd werkt in een gesloten comportiment.
Waarom zouden ze dat doen? Doen ze bij ICRm ook nietquote:Op maandag 16 april 2007 18:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
true, :p
als ze maar niet 100dB gaan produceren als ze stil staan op het perron :p
Nee, nog even een paar weken uitgesteld begreep ikquote:Op maandag 16 april 2007 18:45 schreef blup het volgende:
is Utrecht Zuilen al in gebruikt eigelijk?
Het zou tegelijk met de viersporigheid van Amsterdam - Utrecht in dienst moeten komen dacht ik.quote:Op maandag 16 april 2007 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, nog even een paar weken uitgesteld begreep ikBordjes schijnen er al te hangen. Morgen maar eens kijken dan
eind april begin mei dusquote:Op maandag 16 april 2007 18:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het zou tegelijk met de viersporigheid van Amsterdam - Utrecht in dienst moeten komen dacht ik.
Bij mijn weten wordt de viersporigheid Amsterdam - Utrecht op 25 april 2007 om 4.50u in dienst gesteld.quote:Op maandag 16 april 2007 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eind april begin mei dus
Wel dikke schijt dat ze die 4sporigheid niet met koninginnedag afhebben hoorJuist dan is capaciteit richting amsterdam desperately needed. En dan te bedenken dat het 10-12-06 al af had moeten zijn
Nee dat volgt op maandag 7 mei om 05:27 met de eerste stopper naar Amsterdamquote:
Vervelend, waarom niet gewoon tegelijk met de viersporigheid?quote:Op maandag 16 april 2007 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat volgt op maandag 7 mei om 05:27 met de eerste stopper naar Amsterdam
quote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vervelend, waarom niet gewoon tegelijk met de viersporigheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |