Ridderkerk. We hadden toch besloten om vanavond te gaan. En had een mooie route gemaakt , weer langs de snelweg ook maar dan nu andersom. was van 20.30 tot 21.30 onderweg. 8 kilometer gelopen in 59 minuten zonder 1 pauze. Voor mij doen is dat toch wel goedquote:Op maandag 16 april 2007 19:56 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Woon je in Rotterdam (Feyenoord)? Daar is het op dit moment juist koud, dus ideaal weer om te lopen.
3 tot 4 keer in de week.. met uitzondering naar 5.. In de lente en zomer zakt de frequentie naar 3-4 keer. In de winter en de herfst loop ik 5 keer in de week.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:45 schreef Gelderland het volgende:
Hoevaak lopen jullie eigenlijk hard? Of anders gezegd: wat is goed voor je? Ik doe nu 3x per week intervaltraining (hiit), train 1x voor voetbal (is eigenlijk heeel laag niveau) en speel 1 voetbalwedstrijd (ook geen denderend niveau, senioren)… Ben dus sowieso wel 5 vd 7 dagen 'iets' aan het doen…
Wie heeft zich er al voor opgegeven? Ik iig, maar weet niet of er meer zijnquote:in dat geval wil ik wel mijn PR hier kwijt hoor....maar is het niet leuker om gewoon met een zo'n groot mogelijke groep voor de Dam tot Dam op te geven? Waarbij in de OP wordt aangegeven wat ieders (net iets te hoge) doel is, en dat we elkaar dan kunnen controleren/motiveren/aansporen om dat doel te halen.
Dat is wat bruikbaarder en voor iedereen ook leuk om mee te doen en mee te pronken
En de Dam tot Dam is toch wel leuk om mee te doen, maar kan ook ander evenement zijn als dat handiger is natuurlijk
Ik loop, naja liepquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:45 schreef Gelderland het volgende:
Hoevaak lopen jullie eigenlijk hard?
Ik loop deze keer de businessloop met 49 collega's. Sinds afgelopen weekend is de businessloop trouwens al vol, ons 6de team staat nu op een reservelijst.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:06 schreef LedZep het volgende:
Twee topics terug zei Grump:
[..]
Wie heeft zich er al voor opgegeven? Ik iig, maar weet niet of er meer zijn. Als er animo is kunnen we wellicht een mini-fok-damloop meet gehouden worden
. Maar de inschrijving is bijna vol zoals bekend, dus snel inschrijven is wel noodzakelijk.
Pech voor je, de komende dagen blijft het fris en rond zondag gaan de temperaturen weer omhoogquote:Op woensdag 18 april 2007 06:24 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik zou graag een verzoekje willen indienen: lagere temperaturen a.s. zondag
Om 12 uur ben ik binnen, als alles meezit. Maar toch, ah toe, ah toequote:Op woensdag 18 april 2007 06:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Pech voor je, de komende dagen blijft het fris en rond zondag gaan de temperaturen weer omhoog![]()
Streeftijd voor Damloop is voor mij 1:10 en voor halve marathon Amsterdam (daar doe ik dus ook aan meequote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef Grumpey het volgende:
dit zal in de volgende OP worden toegevoegd:
--------------------------------------------------
Evenementen waar wij aan meedoen
Geinloop, Amsterdam, 10 km (22 apr):
Grumpey (38:30)
Dam tot Damloop, Amsterdam, 16,1 km (23 sep):
Annoh (1:30:00), LedZep, Raphaelo29 (1:15:00)
Halve marathon Amsterdam, 21,1 km (21 okt):
Annoh, Grumpey
--------------------------------------------------
uiteraard hoor ik graag van iedereen die dat leuk vindt waar ie aan meedoet en het doel enz. Lekker compleet overzicht is wel tof, zodat iedereen ook kan zien waar iedereen mee bezig is en op welk niveau enzo
edit:
sowieso de OP even een pimp-actie laten ondergaan, zeg maar wat jullie er van vinden(te zien door de tekst te plakken in een preview post hier bij fok)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |