Ik haat het. Gedichten...quote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Succes Eng, Shakespeare is best makkelijk, als je ten minste door het geheel heen kan komen.
Shakespeare: Sonnetten en Hamletquote:Op maandag 16 april 2007 13:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ai, sonnetten zijn wat minder, ja.
Welke boeken?
quote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en gegeten, zaterdagavond op de fiets ff gezellig langs het water fietsen..
Was misschien niet zo'n goed idee
Nee idd... en ze zijn ook super irritant.. vliegen iedere keer in je ogen.quote:Op maandag 16 april 2007 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar had ik ook last van zaterdag en zondag avond op de fiets
en helaas zijn insecten niet beter gaan smaken sinds vorig jaar
is op dan maarquote:Op maandag 16 april 2007 15:42 schreef Speed1971 het volgende:
1 limonade ajb, ja met ijs
6je, ze hadden me doorquote:Op maandag 16 april 2007 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga ff mondeling doen. Tot over een uur oid
Niet lezen.quote:
Boeken niet lezen?quote:
Moet je daar boeken voor lezen?!quote:Op maandag 16 april 2007 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boeken niet lezen?
Als je dan de helft van de personages niet kent, wordt het wat moeilijker.
quote:Op maandag 16 april 2007 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boeken niet lezen?
Als je dan de helft van de personages niet kent, wordt het wat moeilijker.
Ik over hamlet, sonnetten en boeken. Eerste 2 gingen wel goed, laatste nietquote:Op maandag 16 april 2007 16:24 schreef borisz het volgende:
[..]over mijn engelse boeken heb ik nooit hoeven praten
Ik heb over poker gepraat, beetje het spel uitgelegd, de discussie die gaande is, pokeren op het internet. etcHet western beeld een beetje doen verdwijnen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |