quote:Op maandag 16 april 2007 14:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nooit te oud om een
[afbeelding]
perenijsje te eten
Dude.. wtf? Neequote:Op maandag 16 april 2007 19:35 schreef steeg het volgende:
wat is er mis met elkaar een kus geven op de wang? Ik zie de forumreacties al maar ik wed als tien trendsetters het doen zie ik het over een jaar 90% van die 30+ers ook doen.
Babyboxquote:Op maandag 16 april 2007 12:28 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zeker, spiekerboks, korte boks, trainingsboks![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 14:37 schreef TeenWolf het volgende:
je klaagt omdat er mensen in de kroeg komen die meer sjans hebben dan jou, zelfs al zijn ze kalend en hebben een bierbuik![]()
hoerquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Iedereen die ouder is dan ik is kut.
boksenquote:Op maandag 16 april 2007 12:28 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zeker, spiekerboks, korte boks, trainingsboks![]()
Ben jij niet nog een beetje veel te jong om zulke woorden te mogen gebruiken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Iedereen die ouder is dan ik is kut.
tik m aanquote:Op zondag 15 april 2007 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd tegen mijn homies, 'Tik 'm aan!!'
Is veul cooler dan boksen.![]()
We hebben een heuse ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 17 april 2007 02:30 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] denk dat de TS zelf maar wat verzint m.b.t bierbuiken e.d. en teveel engelse soaps kijkt. Tegenwoordig is bijna elke 30 plusser gezond en kwabberbuik vrij en seker niet kalend. Maar ik denk eerder dat de TS jaloers is dat die 30 plussers sjans hebben bij die jonge chickies en moeiteloos alles kunnen bestellen wat ze willen terwijl hij daar staat te stoeien met zijn ¤ 25,- aan muntgeld, bijbehorende puberpuisten en afgezaagde one-liners en geen enkele jonge chick hem een blik waardig gunt. [afbeelding]
Ligt eraan naar watvoor feesten je gaat, waar ik heen ga maakt het me niet zo veel uit, zie regelmatig mensen van 40 of daarboven, vind het zelfs wel leuk dat dat soort mensen er ook zijn (al is het natuurlijk minder leuk als je zelf als enige bent op een feest van 40+ers).quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Man, als je 26 bent, en je gaat naar de club, ben je vaak de oudste.
Toegang: vanaf 18 jaar, hoe komt het dan dat al die 15/16 jarige jeugd daar ook is?.
En dan laat 'ie zeker z'n broek zakken, en moet jij zijn klokkenspel aantikkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Ken ook zo'n gast die dat de hele tijd roept : tik em aan gek!! tik em aan!!.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |